V roce 2024 značka rozšíří nabídku o nové SUV Terramar, jež pro změnu nabídne hybridní a plug-in hybridní pohon. Tím Cupra pokryje celé spektrum pohonů. Modelové portfolio doplní do roku 2025 ještě další dva vozy.

V roce 2024 značka rozšíří nabídku o nové SUV Terramar, jež pro změnu nabídne hybridní a plug-in hybridní pohon. Tím Cupra pokryje celé spektrum pohonů. Modelové portfolio doplní do roku 2025 ještě další dva vozy.

Pravdou je, že se bude jednat o poslední řadu se spalovacím motorem, ale buďme rádi, že ji ještě pro poslední roky dostaneme. Architektura vychází z koncernové platformy MQB uzpůsobené pro závěrečnou generaci hybridů.

Pravdou je, že se bude jednat o poslední řadu se spalovacím motorem, ale buďme rádi, že ji ještě pro poslední roky dostaneme. Architektura vychází z koncernové platformy MQB uzpůsobené pro závěrečnou generaci hybridů.

Díky tomu se dočkáme konvenčního pohonu s elektrifikací, pravděpodobně mild-hybrid, i plug-in hybridu s dojezdem v čistě elektrickém režimu 100 kilometrů. Cupra dodává, že hybridní soustava nezapomíná na dynamickou DNA značky.

Díky tomu se dočkáme konvenčního pohonu s elektrifikací, pravděpodobně mild-hybrid, i plug-in hybridu s dojezdem v čistě elektrickém režimu 100 kilometrů. Cupra dodává, že hybridní soustava nezapomíná na dynamickou DNA značky.

Základ je shodný s Audi Q3, po jehož boku se bude Terramar v Maďarsku vyrábět. To do značné míry definuje i jeho proporce. S délkou 4,5 metru předčí Formentor i Atecu. Zdroj: Audi

Základ je shodný s Audi Q3, po jehož boku se bude Terramar v Maďarsku vyrábět. To do značné míry definuje i jeho proporce. S délkou 4,5 metru předčí Formentor i Atecu. | Zdroj: Audi

Současně s oznámením zveřejnila Cupra také první snímky nového SUV. Design se nese v duchu „ekologického směru“ definovaném modelem Born, kde zaoblené tvary doplňuje dlouhá kapota s ostrým žraločím nosem. Nechybí výrazné lemy blatníků ani masivní C sloupek.

Současně s oznámením zveřejnila Cupra také první snímky nového SUV. Design se nese v duchu „ekologického směru“ definovaném modelem Born, kde zaoblené tvary doplňuje dlouhá kapota s ostrým žraločím nosem. Nechybí výrazné lemy blatníků ani masivní C sloupek.

Pravdou je, že se bude jednat o poslední řadu se spalovacím motorem, ale buďme rádi, že ji ještě pro poslední roky dostaneme. Architektura vychází z koncernové platformy MQB uzpůsobené pro závěrečnou generaci hybridů.
Díky tomu se dočkáme konvenčního pohonu s elektrifikací, pravděpodobně mild-hybrid, i plug-in hybridu s dojezdem v čistě elektrickém režimu 100 kilometrů. Cupra dodává, že hybridní soustava nezapomíná na dynamickou DNA značky.
Základ je shodný s Audi Q3, po jehož boku se bude Terramar v Maďarsku vyrábět. To do značné míry definuje i jeho proporce. S délkou 4,5 metru předčí Formentor i Atecu. Zdroj: Audi
Současně s oznámením zveřejnila Cupra také první snímky nového SUV. Design se nese v duchu „ekologického směru“ definovaném modelem Born, kde zaoblené tvary doplňuje dlouhá kapota s ostrým žraločím nosem. Nechybí výrazné lemy blatníků ani masivní C sloupek.
5
Fotogalerie

Cupra chystá nové SUV. Ponechá si spalovací motor a prémiový základ slibuje slušnou jízdní dynamiku

Cupra plánuje na další dva roky zajímavé novinky. Jednou z nich je prostorné SUV s délkou převyšující dosavadní sourozence. Slibuje dynamické jízdní vlastnosti a zachování spalovacích motorů.

Za úspěchem značky Cupra stojí dobře vyvážený modelový mix. Najdete v něm vysoce výkonné vozy i střídmější verze pro ty, kteří chtějí zajímavý design, ale koně pod kapotou příliš neřeší. Nechybí ani elektromobil Born. V roce 2024 značka rozšíří nabídku o nové SUV Terramar, jež pro změnu nabídne hybrid a plug-in hybrid. Tím Cupra pokryje celé spektrum pohonů. Modelové portfolio doplní do roku 2025 ještě další dva vozy.

Pravdou je, že se bude jednat o poslední řadu se spalovacím motorem, ale buďme rádi, že ji ještě pro poslední roky dostaneme. Architektura vychází z koncernové platformy MQB uzpůsobené pro závěrečnou generaci hybridů. Díky tomu se dočkáme konvenčního pohonu s elektrifikací, pravděpodobně mild-hybrid, i plug-in hybridu s dojezdem v čistě elektrickém režimu 100 kilometrů. Cupra dodává, že hybridní soustava nezapomíná na dynamickou DNA značky.

Základ je shodný s Audi Q3, po jehož boku se bude Terramar v Maďarsku vyrábět. To do značné míry definuje i jeho proporce. S délkou 4,5 metru předčí Formentor i Atecu.

Současně s oznámením zveřejnila Cupra také první snímky nového SUV. Design se nese v duchu „ekologického směru“ definovaném modelem Born, kde zaoblené tvary doplňuje dlouhá kapota s ostrým žraločím nosem. Nechybí výrazné lemy blatníků ani masivní C sloupek.

Doporučujeme

Články odjinud