Cupra Ateca Limited Edition VZ je v Česku. Ve výbavě jí nechybí výfuk Akrapovič

Stylovější kola, zvučnější výfuk nebo silnější brzdy. Extra výbavu Cupra znovu balí do formy limitované edice.

I po nedávné modernizaci Atecy si Cupra stejně jako v minulosti připravila limitovanou edici nejostřejší verze SUV, která přináší nadstandardní výbavu. Pod novým označením Limited Edition VZ bude novinka dostupná rovněž na českém trhu. Za extra vychytávky bude chtít ale zaplatit. Standardní cenu ostré Atecy (od 1.299.900 Kč) totiž povyšuje na 1.519.900 Kč.

Seat Alhambra se vrací do Česka. Chtěli ho zákazníci, má 1.4 TSI a super výbavu

Seat Alhambra se vrací do Česka. Chtěli ho zákazníci, má 1.4 TSI a super výbavu

Co tedy za extra 220.000 Kč dostanete? Kromě designového paketu v odstínu mědi, do kterého patří 20palcová kola VZ Copper nebo zbarvení třmenů Brembo, má Limited Edition VZ navíc střešní spoiler z uhlíkového kompozitu a také lehčí sportovní výfukový systém Akrapovič. Posílená brzdová soustava používá vpředu vrtané brzdové kotouče s vnitřním chlazením a průměrem 370 mm. Jako u standardní verze modelu zůstává součástí sportovní adaptivní podvozek.

V interiéru najdete čalounění kombinací veluru Dinamica a kůže, vyhřívaná skořepinová sedadla vpředu, vyhřívaný sportovní volant, pedály z tmavého broušeného hliníku a prémiový audiosystém BeatsAudio s deseti reproduktory a subwooferem. Klasikou je pro Cupru 10,25palcový digitální přístrojový štít a 9,2palcový infotainment s navigací.

TEST Cupra Formentor VZ 2.0 TSI DSG 4Drive: Ta nejlepší, jakou teď můžete mít

TEST Cupra Formentor VZ 2.0 TSI DSG 4Drive: Ta nejlepší, jakou teď můžete mít

Z bezpečnostních a asistenčních prvků najdete i v Limited Edition VZ třeba chytré full-LED světlomety, systém Travel Assist pro částečně autonomní jízdu, dále asistent pro změnu jízdního pruhu a couvání z parkovacího místa nebo prostorový kamerový systém a parkovací asistent.

Pod kapotou Cupry Ateca v limitované verzi nečekejte žádné změny. Zůstává zde přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI o síle 221 kW (300 koní) a točivém momentu 400 N.m, který je spojen se sedmistupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol. Z nuly na 100 km/h zrychlí ostré SUV za 4,9 sekundy a maximálně dosáhne 247 km/h.

Galerie doplněna o standardní Cupru Ateca.

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

27.  7.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků