Doporučuji všem Géčko....
Seat ...? Co to je za značku ... to vždy Škodovku, VW, nebo Audi. Ne, tuhle koncernovou bezcennou čtyřku, které se měl koncern už dávno zbavit.
Kvůli takovým jsem si prave Atecu koupil, nikdo mi ji nezávidí a mam u sousedů klid B-] i když mam pod kapotou 2.0tsi :-PPs: a je hezčí než karotka ;-)
no hlavně Karqulka končí na polovičním výkonu :-D:-D:-D
1,3M za Seat mi připadá neúměrně moc. Ten interiér je prostě strašlivý, levný a nepovedený. Sám teď výběr nového auta řeším a mám požadavek na vyšší výkon, než takové motory úplně zakážou. Překvapilo mě, že za 1,25M je tady třeba CLA 35, nebo dokonce CLA 45 AMG za 1,46M. A to je auto, za které bych byl ochoten ty peníze dát, protože tam vidím tu hodnotu všude, nejen ve výkonu.
Taky řeším výběr nového: zadání je malé auto, co nejkomfortnější a zároveň s co nejvyšším výkonem. Zdánlivě neslučitelné. Chtěl jsem Golf mk7.5 R nebo TCR, ale je to tvrdý a má to nesmyslně tvrdý sedačky. Se zbláznili, nevím, kdo kdy prohlásil, že rychlý auto musí bejt tvrdý jako prase.Jediný, kdo mi nabízí co chci je A45 AMG (bez "s"). V základu 18" 245/40, vzal bych jejich "normální" sedačky. Jel jsem s A45S na 19" tuším že 255/35 s nastavitelným podvozkem a komfort byl VELMI dobrý. Není to určitě vyměklý a houpavý jako limuzína, ale rozhodně je to velmi dobře použitelný i na poměrně rozbitých silnicích s dírama a propadama, po kterých jsme jeli asi 30 km. Je v užším výběru jen ten bez S kvůli gumám s 10 cm profilu a zanedbatelným rozdílem ve výkonu proti S. Máme firemní slevy 20% u MB, což přímo vybízí. Co je naprd, je v Brně servis.Co se týče interiéru mám pochybnosti i o Ačku, je to tak trochu pouťový. Chybí mi jednoduchost Golfu mk7, což na druhou stranu ta Cupra bez problémů splňuje a rozdíl v ceně je brutální. Co se týče jízdy je AMG stejně tvrdé/měkké jako Cupra nebo je dokonce lepší podle mýho. Mohlo by jet víc odspodu, tam to velký turbo fakt moc netáhne
Mně zatím tvrdí, že na AMG se slevy nevztahují, byť jsem nějakou menší dostal. Interiér CLA lze přizpůsobit, ambientní podsvícení není nutné. I tak je jeho zpracování o level nebo spíše dva výš než u Golfu nebo Cupry. Pokud máš možnost slevy 20%, pak nechápu, že přemýšlíš o Golfu? To je naprosto nesrovnatelné v každém myslitelném ohledu.
Minimálně GLB za od 1,35mio s 300koňmi.Se stejnou výbavou bude ale nejspíš dražší.
Hmmm :-) naklikáš si pár příplatků a jseš tam za 2 mega jak prd a to se bavíme o nejmenším MB B-]
Souhlasím. Ale i ta slabší verze CLA 35 AMG má pořád přes 300 koní a v hodně slušné výbavě se pohybuje okolo 1,5M. A není to úplně malé auto. CLA sice vychází z třídy A, ale bez problémů může fungovat jako rodinné auto. Kufr, prostor na zadních sedačkách, obojí v pohodě.Ateca začíná na částce 1,28M. V podstatě je v základu dražší než Mercedes, ale jeho kvality prostě nemá. Jenže kdo chce SUV, ten nebude pochopitelně přemýšlet o kombíku nebo sedanu. Pointou mého příspěvku je, jestli si už mainstreamová značka neříká o příliš velké peníze na to, co nabízí?
Přemýšlel jsem nad AMG A45S - jenže to je malé auto, Shooting Brake se mi ani trochu nelíbí, takže zůstávám s Cuprou :-) Ale Leonem, v roce 2016 jsem za vlastní konfiguraci dával 750tis. Takže 500tis. navrch mi přijde jako přehnané, na druhou stranu je to nejlevnější takhle výkonné SUV
jo, má pěknější příd, ale osobně bych si koupil EŇU.
Seat je klasická západoevropská značka. A na rozdíl od boleslavských sratcheq nepatří do tria komunistického východoevropského hyperlowcostu: Škoda/Lada/Dacia
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.