Za ty peníze bych nezvládl mít všude logo, které vypadá, jak kresbička 13letého technaře z přelomu století. Design - Škoda Kamiq, nebo Dacia Sandero Stepway je větši odvaz než tohle. Ale ok, beru, že je to všechno snůžka subjektivních postojů autora článku, nicméně 10/10 u takového auta degraduje celý princip hodnocení. I těch diplomatických 9/10 bych kousl u šedivé nudné plečky, ale tohle není test, jen clikbait, který se povedl.
Tu hnusnu palubovku ala Ford 2010 v 2022 za 1,5mega ďakujem už som zvracal
Vzhledem k tomu jak podražila všechna auta tak toto je dobrá nabídka, alespoň to má velmi slušný motor a ne nějaký tříválcový chrchel nebo baterky a dvacet metráků.
Ateca za 1,7 mil fakt není dobra nabidka. Lidi se porad boji srovnávat tyhle předražený mainstreamy s prémii, ačkoliv jsou na tom cenově uplne stejně a někdy snad i ten mainstream hůř.
Klidně sem dej stejně vybavenou prémii s 300 hp motorem za stejnou cenu.
Mercedes GLB 35 AMG 225 kw od 1,46 mil. Oproti atece mas 210 tisíc na dodatečnou výbavu, která v pripade AMG už je poměrně slušná i pri ceně od. Nadto je to GLb větší jak ateca. Výhoda je i v tom, ze už v základu dostaneš věci, který u atecy nedostaneš nikdy, třeba normální padla pod volantem, ne ty nejvíc nechutný levný černý plastový zmetky.
Nějak jsem nepochopil naco je v automatu ruční řazení pákou, ruční řazení pádlama pod volantem a ještě manualni režim. Za pět let jsem to použil jenom abych vyzkoušel že to tam je.
Vidíš, já třeba v automatu jezdím tak 30% času výlučně na manual a radim si sam padlama. Proto jsem taky chtěl ZF a padla, která funguji skutečně dobře bez prodlevy, jako třeba v Alfě, v některých jagurech a bmw. Kazdej je jinej.
To jo, chceš to tak si připlať. Ale proč to tam má každej? A baby ani neví že to tam maj.
A Co děláš, když jedes támhle v Rakousku z kopce klikatici co má 6 km. Stojis porad na brzde? To už to dole ani nebrzdí ne? Odjakživa se v určitých chvílích proste brzdilo motorem a to ti ten manuální režim umožňuje.
Čtu prvně že automat neumí jezdit z kopce. To by pod každým horským sedlem měl být nonstop servis brzd ne?
Ty to fakt nechápeš :) samozřejmě, ze automat umí jet s kopce, ale pokud nemáš manuální režim, nemůžeš si sam podradit a brzdit motorem. Takže celou dobu v automatu musíš stát z kopce na brzde, zatímco normálně by si zařadil 2/3ku rychlost a neslapl cely kopec na brzdu. V náklaďáku z kopce jinak než rychlostmi snad ani nebrzdí :)
Jako že automat má poddimenzovany brzdy? Že se nesmí provozovat v Alpách? Uf...
Máš nejaky shitty automaty ...I dvojspojka v Hyundai si z kopce podradi a brzdí motorem celkem obstojně. To samé MB ci BMW.
Velký kulový, dovybavil jsem si GLB na testovaný kousek a jsem na 1,9 mio. Ceny příplatků jsou u prémie mastné.
Se nauč pracovat s konfiguratorem. Použije pakety a sady a zjistíš, ze srovnatelnou konfiguraci uděláš za 1,7
Prodejce? Nebo jen lhář?
Nepsal jsi nahodou, ze za 1.66 je prakticky v plne vybave?
Taky ze jo, za 1,66 mas AMG paket zevnitř i venku (logicky), tažný, střešní panoramu, priplatkovy audio, fake karbon obložení, sedačky kůže sportovní, multibeam světla a spoustu dalších věci. Co v ty ceně nemáš už bude vylozene zbytný.
A jak píše kolega dole, tahle pristrojovka byla směšná už před takovými 7 lety, když ji dostal leon. Prodávat tu samou za 1,7 v roce 2022 je výsměch. Plasty jak v 90kach.
Při očekávané ceně 80 - 100 kč za litr benzínu na přelomu roku, pokud bude Fialkova skvadra stále jen vysílat signály a spoléhat na celoevropská řešení, se ze všech aut stanou jen bezcenné plechové krabičky. Za benzín pro soukromé auto bude utrácet jen pár zlodějů, pózérů a blbců.
100 za litr? Doufám, že už ho máš do zásoby plnou vanu!
Cena 100 Kc je naprosto v pohode. Benzin nikdy v minulosti nebyl levnejsi nez ted. Srovnej, kolik liru benzinu si koupis prumernou mzdu.Btw. Fiala s cenou benzinu nema nic spolecneho, kdo tvrdi opak, je tupy prorusky nok.
To je pravda, ale jen částečná ponivadž tenkrát byl drahej jenom benzin.
Očekávám 200Kč/litr, protože slovnaft se zastaví na konci roku. Naštěstí rusko stihlo v dubnu t.r. dodat do čr palivové tyče do jaderek, které zabezpečí jejich provoz na 2-3 roky. To už nafetovaní slouhové v bruselu nezarazí. Kdo má elektrokárku, mohl by být v klidu.
Lžeš, kdo očekává cenu paliv v této hladině? A co by měl Fiala asi dělat? Vzít krumpáč a založit konsomolský vrt? Dej si mokrý hadr na čelo a přestaň dělat pejska Babišovi s Okamurou.
Nemusí nic zakládat, stačí jen zachovat to co funguje. Nebo chceš bejt za vokurku a překupovat ruskej plyn a ropu ze západu morálně očištěnou a s řádnou přirážkou?
Za mňa to stále bude len Seat, čiže najspodnejšia trieda VW. Ale ja nemusím celý koncern, no svojich ľudí si to určite nájde. Kvalita spracovania žalostná ale to bežný človek nezistí, no mal som tú česť ich pár rokov servisovať a porovnať naprieč koncernom. Pod škrupinkou toho veľa nieje. VW si to dosť stráži aby to tak aj ostalo. Čiže za mňa to bola vždy predraženia značka aj keď to tak pre niekoho možno neni.
Nejspodnější třída 😃 to je přece škodofka…
Když už SUV s logem Cupra, tak jedině Formentora. A ještě ušetřím. Ale jinak ani to.
Za auto z koncernu podobné třídy (kromě Audi) mi dává smysl utratit max. 600 tis. Kč. I kolem milionu jsou lepší auta. 1.5 mil. za Ateca/Karoq je utopie a může to mít kW a výbavy kolik chce....Plus alespoň za výfuky, falešné u rádoby sportovních verzí vypadají jak z vietnamské tržnice. PS: Foto číslo 10 je jiné auto.
Uffffff, co to zase je za článek. Máme tu mainstreamove auto s 10 let starým interiérem za 1,66 mil, konkurence se pry hledá těžce. Tak na první dobrou třeba mercedes glb 35 AMG, který za tuhle cenu mate prakticky s komplet výbavou. Kromě toho má taky větší kufr a prostor - byl tu ve srovnání s Tarracem. Ještě víc mě ale zarazila poznámka na konci, kdybych nemusel dávat korbu do kufru, tak si to jdu koupit? Vážně? Jako vážně? Kdybych nemel děti, tak si jdu pro SUV od Seatu? Dávám korbu a sportak do sedanu střední třídy. Jen mě vyděsilo, ze bych s druhým musel pro suv, ale je to vklidu. Autor se těší, až nebude mit deti a bude si moct jit pro pseudosportovni suv. Co mate ted? Multivan pro dvě děti?
......a bez elegance. Prostě tuctová krabice.
Jo, tohle je v mainstreamu bez konkurence a prémie si za stejnou techniku přihazuje statisíce.
Ono to fakt funguje! Stačí na předražený Seat nalepit jiný znáček, a hned je z toho nejlepší auto na světě.Hele, sorry, pisálku, není.
Možná kdyby jsi se s tím projel, mluvil by si jinak . . .
Možná 15 starý interiér, jinak o generaci staré preznačkované vw. Neútulný interiér, nepohodlné svezení, podprůměrný podvozek, co na každé příčné nerovnosti kopne do zadku. Toť jízdí vlastnosti všech Škodovek a některých vw. Pochybuji, ze tady to bude jinak. A stále mají problém s infotainmententem. Když se podívám co za daný peníz nabízí třeba Genesis GV60, nebo budoucí Mazda CX60, moc se hoši od koncernu nevytáhli.
Nevim jak ty, ale vyzkousel jsem si jak tento interier, tak ten aktualni styl a auto bez tlacitek a tocitek proste nechci. Ty matlaci sracky proste budu ignorovat.
1,5 mega za spanelsky Volkswagen? Se nekdo hodne uderil do hlavy.
Bez konkurence, bez chyb, akorát nikoho nezajímá. S výjimkou Španělska abych nekřivdil.
tak zrovna v Německu jich je vidět celkem dost
1,5 mega za Španěla?😭
Španěl Made in Kvasiny, Czech republic
To tomu popravdě moc nepomáhá.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.