Stejně jako u sourozeneckého roadsteru SL už přijíždí také kupé AMG GT ve své výchozí formě.
Zatímco roadster SL nedávno přijel s vrcholnou plug-in hybridní variantou přesahující 800 koní, u kupé AMG GT teď rozšiřuje Mercedes nabídku motorizací směrem dolů. Novinka GT 43 tedy dostává již známý mild-hybridní přeplňovaný čtyřválec o objemu dvou litrů, který využívá elektrické turbodmychadlo po vzoru technologie Formule 1.
Oproti roadsteru SL 43, který již čtyřválcovou variantu obdržel, je nicméně kupé GT 43 o něco výkonnější. Motor od AMG zde produkuje výkon 421 koní (310 kW) a točivý moment 500 Nm, kdežto u roadsteru jde o 381 koní (280 kW) a 480 Nm. Startér-generátor mild-hybridního systému nicméně i tady zajištuje dodatečný „boost“, tedy krátkodobý nárůst výkonu o dalších 14 koní (10 kW). Stejně jako u osmiválcových motorizací v nabídce je pak standardem devítistupňový automat AMG Speedshift.
Oproti osmiválcům nicméně výchozí GT zahodilo pohon všech kol. S lehčím motorem pod kapotou a pohonem jen zadních kol tak Mercedes vyzdvihuje lepší obratnost kupé (ačkoliv jeho přesnou hmotnost zatím neuvádí). Dynamicky se může GT 43 pochlubit sprintem z nuly na 100 km/h za 4,6 sekundy a maximální rychlostí 280 km/h.
Kosmetických změn se čtyřválcový model dočkal také. Zřetelné jsou pozměněné otvory přívodu vzduchu předního nárazníku nebo čtyři kulaté koncovky výfuku na rozdíl od těch hranatých u osmiválcových motorizací.
Z příplatků GT 43 lze zmínit volitelné doplnění zadních sedaček pro konfiguraci 2+2, jelikož standardně je kupé pouze dvoumístné, dále systém řízení zadních kol nebo v rámci balíčku AMG Dynamic Plus také adaptivní podvozek AMG Ride Control či uzávěrku zadního diferenciálu s elektronickým řízením svornosti.
Oficiální cenovky ani dobu uvedení na trh zatím Mercedes pro AMG GT 43 neupřesnil.