Japonské sportovní kupé s legendárním jménem dorazí již tento měsíc k evropským zákazníkům i se střízlivějším čtyřválcovým motorem o výkonu 258 koní. Toyota

Japonské sportovní kupé s legendárním jménem dorazí již tento měsíc k evropským zákazníkům i se střízlivějším čtyřválcovým motorem o výkonu 258 koní. | Toyota

Oproti  výkonnému šestiválci  tak do nabídky přináší rozumnější volbu s cenou od 1.250.000 Kč. Na přesvědčivých dynamických výkonech mu to však neubírá. Toyota

Oproti výkonnému šestiválci tak do nabídky přináší rozumnější volbu s cenou od 1.250.000 Kč. Na přesvědčivých dynamických výkonech mu to však neubírá. | Toyota

Pořád zvládne stovku za 5,2 sekundy a na plný plyn upalovat až 250 km/h. Toyota

Pořád zvládne stovku za 5,2 sekundy a na plný plyn upalovat až 250 km/h. | Toyota

Novinku jsme již představili již v polovině ledna. Automobilka však nyní do světa vypouští doplňující informace a velkou nálož skvělých dynamických fotografií z mezinárodní prezentace. Toyota

Novinku jsme již představili již v polovině ledna. Automobilka však nyní do světa vypouští doplňující informace a velkou nálož skvělých dynamických fotografií z mezinárodní prezentace. | Toyota

Toyota Supra se stala prvním globálním modelem divize Gazoo Racing. Novinka v podobě dvoulitru je oproti silnější verzi o 100 kilogramů lehčí a rozměrově skromnější motor se mohl umístit blíže do středu těžiště. Toyota

Toyota Supra se stala prvním globálním modelem divize Gazoo Racing. Novinka v podobě dvoulitru je oproti silnější verzi o 100 kilogramů lehčí a rozměrově skromnější motor se mohl umístit blíže do středu těžiště. | Toyota

Díky tomu má ještě lepší rozložení hmotnosti a možnost posunout tak zážitek z řízení ještě o kousek dál. Toyota

Díky tomu má ještě lepší rozložení hmotnosti a možnost posunout tak zážitek z řízení ještě o kousek dál. | Toyota

Nesporné výhody  Toyoty Supra  a odkaz na legendy minulosti jsou jasné - krátký rozvor, široký rozchod kol, motor umístěný vpředu, pohon zadních kol, dlouhá kapota a řidič sedící těsně před zadními koly. Tyto aspekty jsou pro obě motorizace totožné. Toyota

Nesporné výhody Toyoty Supra a odkaz na legendy minulosti jsou jasné - krátký rozvor, široký rozchod kol, motor umístěný vpředu, pohon zadních kol, dlouhá kapota a řidič sedící těsně před zadními koly. Tyto aspekty jsou pro obě motorizace totožné. | Toyota

Na první pohled je rozeznáte podle kol. Třílitr má devatenáctky, zatímco standardní verze má kola o palec menší. Nápomocná může být i výfuková soustava, která má u dvoulitru o centimetr menší koncovky vyvedené v barvě nerezu. Vnitřek vozu zůstal stejný. Toyota

Na první pohled je rozeznáte podle kol. Třílitr má devatenáctky, zatímco standardní verze má kola o palec menší. Nápomocná může být i výfuková soustava, která má u dvoulitru o centimetr menší koncovky vyvedené v barvě nerezu. Vnitřek vozu zůstal stejný. | Toyota

Pod kapotou se nachází motor B48B20 s přeplňováním Twin-Scroll, který můžete znát z příbuzného BMW Z4 sDrive30i, nebo z  aktuální generace řady 3 s motorizací 330i . Toyota

Pod kapotou se nachází motor B48B20 s přeplňováním Twin-Scroll, který můžete znát z příbuzného BMW Z4 sDrive30i, nebo z aktuální generace řady 3 s motorizací 330i. | Toyota

Výkon 190 kW (258 koní) řidiči dodá v rozmezí pěti až šesti tisíc otáček (u BMW až 6500 otáček) a 400 N.m točivého momentu dorazí mezi 1550 a 4000 otáčkami. Toyota

Výkon 190 kW (258 koní) řidiči dodá v rozmezí pěti až šesti tisíc otáček (u BMW až 6500 otáček) a 400 N.m točivého momentu dorazí mezi 1550 a 4000 otáčkami. | Toyota

Vedle celkem již zmíněné slušné dynamiky slibuje Toyota kombinovanou spotřebu v rozmezí 5,9 až 6,3 l/100 km. Toyota

Vedle celkem již zmíněné slušné dynamiky slibuje Toyota kombinovanou spotřebu v rozmezí 5,9 až 6,3 l/100 km. | Toyota

Výkon se na kola přenáší pomocí osmistupňové automatické převodovky ZF, která má svůj původ taktéž v Mnichově. Umožňuje řazení pádly pod volantem a nabízí dva jízdní režimy - Normal a Sport. Toyota

Výkon se na kola přenáší pomocí osmistupňové automatické převodovky ZF, která má svůj původ taktéž v Mnichově. Umožňuje řazení pádly pod volantem a nabízí dva jízdní režimy - Normal a Sport. | Toyota

Součástí nové Supry může být i aktivní zadní diferenciál, který se objevuje pouze ve sportovním paketu. České zastoupení nám ale prozradilo, že tento paket se na české silnice bohužel nepodívá. Toyota

Součástí nové Supry může být i aktivní zadní diferenciál, který se objevuje pouze ve sportovním paketu. České zastoupení nám ale prozradilo, že tento paket se na české silnice bohužel nepodívá. | Toyota

Vedle diferenciálu obsahuje paket i lepší brzdy a adaptivní podvozek. Tyto položky, které lze do obdobného BMW Z4 připlatit za pár desítek tisíc, tak na našich silnicích neuvidíme. Toyota

Vedle diferenciálu obsahuje paket i lepší brzdy a adaptivní podvozek. Tyto položky, které lze do obdobného BMW Z4 připlatit za pár desítek tisíc, tak na našich silnicích neuvidíme. | Toyota

Tímto krokem může být ale Toyota pyšná na to, že se jí podařilo vytvořit mezi motorizacemi rozdíl 550 tisíc korun a udělat tak ze vstupní verze sice poněkud sušší, ale stále výhodnou nabídku. Toyota

Tímto krokem může být ale Toyota pyšná na to, že se jí podařilo vytvořit mezi motorizacemi rozdíl 550 tisíc korun a udělat tak ze vstupní verze sice poněkud sušší, ale stále výhodnou nabídku. | Toyota

K ostřejšímu čtyřválce v Supře ale přeci jenom existuje jedna cesta. V rámci uvedení na trh bude pro Evropu vyčleněno 200 kusů edice Fuji Speedway se zmíněným diferenciálem, adaptivním podvozkem, červenými brzdovými třmeny a i 19palcovými koly. Toyota

K ostřejšímu čtyřválce v Supře ale přeci jenom existuje jedna cesta. V rámci uvedení na trh bude pro Evropu vyčleněno 200 kusů edice Fuji Speedway se zmíněným diferenciálem, adaptivním podvozkem, červenými brzdovými třmeny a i 19palcovými koly. | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Toyota GR Supra 2020 Toyota

Toyota GR Supra 2020 | Toyota

Oproti  výkonnému šestiválci  tak do nabídky přináší rozumnější volbu s cenou od 1.250.000 Kč. Na přesvědčivých dynamických výkonech mu to však neubírá. Toyota
Pořád zvládne stovku za 5,2 sekundy a na plný plyn upalovat až 250 km/h. Toyota
Novinku jsme již představili již v polovině ledna. Automobilka však nyní do světa vypouští doplňující informace a velkou nálož skvělých dynamických fotografií z mezinárodní prezentace. Toyota
Toyota Supra se stala prvním globálním modelem divize Gazoo Racing. Novinka v podobě dvoulitru je oproti silnější verzi o 100 kilogramů lehčí a rozměrově skromnější motor se mohl umístit blíže do středu těžiště. Toyota
147
Fotogalerie

Čtyřválcová Toyota GR Supra detailněji: Pro hračičky má jednu smutnou zprávu

Nová Toyota Supra se čtyřválcem může být vaše za 1.250.000 Kč. Na nějaké příplatky ale zapomeňte.

Japonské sportovní kupé s legendárním jménem dorazí již tento měsíc k evropským zákazníkům i se střízlivějším čtyřválcovým motorem o výkonu 258 koní. Oproti výkonnému šestiválci tak do nabídky přináší rozumnější volbu s cenou od 1.250.000 Kč. Na přesvědčivých dynamických výkonech mu to však neubírá. Pořád zvládne stovku za 5,2 sekundy a na plný plyn upalovat až 250 km/h.

Novinku jsme představili již v polovině ledna. Automobilka však nyní do světa vypouští doplňující informace a velkou nálož skvělých dynamických fotografií z mezinárodní prezentace. Toyota Supra se stala prvním globálním modelem divize Gazoo Racing. Dvoulitrová novinka je oproti silnější verzi o 100 kilogramů lehčí a rozměrově skromnější motor se mohl umístit blíže do středu těžiště.

Díky tomu má vůz lepší rozložení hmotnosti a možnost posunout zážitek z řízení ještě o kousek dál. Nesporné výhody Toyoty Supra a odkaz na legendy minulosti jsou jasné - krátký rozvor, široký rozchod kol, motor umístěný vpředu, pohon zadních kol, dlouhá kapota a řidič sedící těsně před zadními koly. Tyto aspekty jsou pro obě verze totožné.

Na první pohled je rozeznáte podle kol. Třílitr má devatenáctky, zatímco slabší verze má kola o palec menší. Nápomocná může být i výfuková soustava, která má u dvoulitru o centimetr menší koncovky vyvedené v barvě nerezu. Vnitřek vozu zůstal stejný.

Pod kapotou se nachází motor B48B20 s přeplňováním twin-scroll, který můžete znát z příbuzného BMW Z4 sDrive30i či aktuální generace řady 3 s motorizací 330i. Výkon 190 kW (258 koní) řidiči dodá v rozmezí pěti až šesti tisíc otáček (u BMW až 6500 otáček) a 400 N.m točivého momentu máte mezi 1550 a 4000 otáčkami. Vedle již zmíněné slušné dynamiky slibuje Toyota kombinovanou spotřebu v rozmezí 5,9 až 6,3 l/100 km.

Výkon se na kola přenáší pomocí osmistupňové automatické převodovky ZF, která má svůj původ taktéž v Mnichově. Umožňuje řazení pádly pod volantem a nabízí dva jízdní režimy - Normal a Sport. Součástí nové Supry může být i aktivní zadní diferenciál, který se objevuje pouze ve sportovním paketu. České zastoupení nám ale prozradilo, že tento paket se na české silnice nepodívá. Vedle diferenciálu obsahuje paket i lepší brzdy a adaptivní podvozek. Tyto položky, které lze do obdobného BMW Z4 připlatit za pár desítek tisíc, si tak u nás neužijeme.

Tímto krokem může být Toyota pyšná na to, že se jí podařilo vytvořit mezi motorizacemi rozdíl 550 tisíc korun a udělat tak ze vstupní verze poněkud sušší, ale stále výhodnou nabídku. K ostřejšímu čtyřválce v Supře ale přeci jenom existuje jedna cesta. V rámci uvedení na trh bude pro Evropu vyčleněno 200 kusů edice Fuji Speedway se zmíněným diferenciálem, adaptivním podvozkem, červenými brzdovými třmeny a 19palcovými koly.

Toyota Supra: Srovnání technických údajů
Motor 2.0 Turbo 3.0 Turbo
Zdvihový objem [cm3] 1998 2998
Výkon [kW/ot.min] 190/5000-6500 250/5000-6500
Točivý moment [N.m/ot.min] 400/1550-4400 500/1600-4500
Max. Rychlost [km/h] 250 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,2 4,3
Převodovka 8A 8A
Pohotovostní hmotnost [kg] 1470 1570
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 5,9 - 6,3 7,5
Cena [Kč] 1.250.000 1.800.000

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud