Čtyřválcová Toyota GR Supra detailněji: Pro hračičky má jednu smutnou zprávu

Václav  |  17. 03. 2020 20:34

Novej Lexus LC500 je víc Supra než tenhle německej poděs. Navíc má 5L V8.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 03. 2020 21:11

Jasne 2+2 kupe za skoro 3 mice

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  17. 03. 2020 22:57

S tím 4 válcem to nebude vůbec špatné auto dle parametrů, ale ta špéra tam je třeba.

Odpovědět  |   | 
Ztracený případ  |  17. 03. 2020 23:22

U konkurence právě píší, jaký je to strašný prodejní propadák. V usa i eu. Proto musí zlevňovat a facelift výkonově navýšitm

Odpovědět  |   | 
Evocolt  |  18. 03. 2020 00:13

Ja osobne sa ani tomu necudujem a pre mna to auto bolo velkym sklamanim..ako cenou,tak vykonom.Ale vdaka tomu sa o to viacej tesim na Yarisa GR,ktoreho sa uz neviem dockat a dufam a verim,ze po jazde s nim mi nakoniec po abstaku z Eva pristane v rodine ako fun hh na kazdodenne jazdenie.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 03. 2020 09:19

Prepadak... OK... sice sa jej v niektorych mesiacoch preda viac ako GT-86 a Subaru dokopy, ale prepadak....

Odpovědět  |   | 
kari  |  18. 03. 2020 10:03

což nemusí nic znamenat. Pokud mají nějaké prodejní cíle a ty jsou za očekáváním, tak to na věci nic nemění.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 03. 2020 12:00

Jake jsou ty cile a jak si realne stoji?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  18. 03. 2020 13:26

Asi by o chtělo konkrétní čísla. Věřím, že ten 4 válec s prodeji pomůže.

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 03. 2020 10:06

U konkurence? Myslíš ty patlaly, kteří píší jen tak, aby se čtenáři nachytali na nesmysly? Tak to máš skvělý zdroj informací

Odpovědět  |   | 
Ztracený případ  |  18. 03. 2020 13:51

Článek je, jak ze silnějšího odvaru Blesku, ale fakta tam jsou.

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/stoji-vubec-n... ...

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  18. 03. 2020 08:06

Když pominu nezpochybnitelné přednosti a kvality tohoto výrobce, kdy už se konečně japonci naučí dělat hezká auta? Tohle odporné obludárium (stejně jako téměř všechny ostatní modely Toyoty, Nissanu, Hondy...) bych si nekoupil, ani kdybych na něj měl . Pro mne prostě v podobné kategorii i nadále (z hlediska designu!!) zůstává na piedestálu americká provenience - Dodge, Ford, Chevrolet. A to nejsem rozhodně žádný příznivec amerikanismu. Tohle se vůbec nedivím, že je propadák.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 03. 2020 11:58

Brutalismus

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  18. 03. 2020 13:28

Mám rád Ameriky i Japonce. Obojí mají své kouzla, obojím jsem jezdil/ jezdím. Spíše mi připadá, že v posledních 5 - 10 letech stagnuje Evropa, která jen řešila spotřebu, CO2 a baterky a zapomněla na ostatní. Svět ji dohnal a místy předehnal. Škoda.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 03. 2020 13:31

Evropa je zradna, Alfa ma slusnou techniku i spickovy design a vime, jak si stoji.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 03. 2020 18:52

Nesuhlasim s tym, ze svet dohnal Europu.

USA a Korea... Ale od polovice 80. rokov dohanala Europa Japonsko. Jediny 'naskok' mala Europa v diesloch - a ako sa ukazalo, bola to slepa ulicka navyse vykupena podvodmi.

Odpovědět  |   | 
Kavárník  |  18. 03. 2020 20:49

Evropa dohnala Japonsko???? Joe Doe, to je šálek silné kávy i na tvé poměry.

Bmw, Mercedes, Audi, RollsRoyce, Bentley, Aston Martin, Lambo, Ferrari, ti dohnali Toyotu a Hondu?

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  18. 03. 2020 21:03

Ale no tak
Srovnávat RR, Bentley, Ferrari, Lambo s Hondou a Toyotou?? To snad nemůže být myšleno vážně.... Tím japončíky rozhodně nehaním, ale s tou kávou to vidím jinak než ty

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 03. 2020 07:12

Bavíme se o autoprůmyslu a technice. Nesrovnáváme asi mainstream s prémii nebo luxusními vozy. Můžeme klidně přidat Bugatti a Porsche do toho výčtu. Alpinu i Jaguar. Sorry Japonsko nemá ani W16, ani další technologie. Tím nechci říct, kdo je na tom celkově lépe, to nám vysvětlí Joe Doe, ten se v tom totiž vyzná.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 03. 2020 11:07

Ano, vyber si par marginalnych technologii a rob porovnanie.

Europa nema SkyActiv, nema HSD, nema navigaciu bez GPS...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 03. 2020 11:25

Na rozdiel od teba sledujem globalne dianie v automotive uz 3 desatrocia a to vo viacerych jazykoch a viacerych krajinach.

Vratme sa na prelom 80. a 90. rokov.

Porovnaj si prvy Lexus LS a top S-classe z tej doby. Mercedes posobil ako 10 rokov stare auto. Takze Lexus za par rokov ovladol luxury segment aut v USA.

Vsetky britske automobilky boli az do prevzatia novymi majitelmi beznadejne zastarale - ved v RR/Bently pouzivaly 40 rokov stare motory s ubohym vykonom, pretoze nemali peniaze na vyvoj novych. Jaguar detto. Rover bol zredukovany na karosaren Hondy - Briti na podvozky a motory Hondy Civic a Accord nahodili svoju kastlu a interier.

Honda NSX bola v kazdom smere lepsie auto ako cokolvek z talianskej dielne. Bugatti bolo na smiech, Lambo tiez, a Ferrari vyrabalo auta odrazajuce 'uspechy' v F1. Hlavne bola spolahlivejsia. Mazda s Wankelom vyhrala LeMans - a pre istotu Wankel o rok zakazali.

Ani jeden z europskych vyrobcov nedokazal dat na trh 4ws 4wd v mainstreame ci premii - v Japonsku to mali aj dodavky.

VW, Ford atd. predavali 2-ventilove benzinove motory este v case, ked ich Japonci nemali roky v ponuke. Ked Ford kupil vacsinovy podiel v Mazde, postavil svoje klucove europske portfolio na japonskej technike - Focus a Mondeo stali na podvozkoch Mazdy 323/626, dostali motory MZR s nalepkou Duratec. Mazda MX-6 davno po svojej smrti posluzila ako zaklad Fordu Probe. A ked sa uz nasla nejaka svetla europska vynimka, skoncilo to na spolahlivosti.

A potom prisiel prvy Prius - na ktory doteraz nesiaha vacsina dnesnych 'mild-hybridov'.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 03. 2020 23:10

Pokud jsem se dobře díval, tak společnou platformu měl Focus s Mazdou až ve své druhé generaci a to s Mazdou 3, nikde jsem se nedozvěděl, jestli je to původní dílo Fordu, nebo Mazdy, ale vzhledem k Focusu I mi to připadá spíše obráceně, než tvrdíš ty.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_platform...
Platforma BK je označení Mazda pro platformu Ford C1 , kterou společně navrhli Mazda, Volvo a Ford
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_C1_platform...
Platforma C byla navržena ve vývojovém středisku Ford v evropském Kolíně nad Rýnem

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 03. 2020 08:58

"Výkon se na kola přenáší pomocí osmistupňové automatické převodovky ZF, která má svůj původ taktéž v Mnichově."

ZF prevodovky prece BMW nedela, dela je ZF Friedrichshafen... chapu myslenku, ale takto podana je zavadejici

Odpovědět  |   | 

každý to pochopil, nedělej ztoho vědu, ZF doveze převodovky do mnichova, tam to dají do kontejneru, dají další díly a pošlou do japonska nebo ty si myslíš, že toyota si objednala převodovky na supru a zvlášt bmw na Z4?

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  18. 03. 2020 21:42

nemontujú to náhodou v Rakúsku?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 03. 2020 21:52

Jj v Grazu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 03. 2020 15:53

Asi stejna co v Z4, tak bych tipoval to myslel autor.

Odpovědět  |   | 
Epidem  |  18. 03. 2020 16:54

Cim vic sleduju americke ceniky tim vic se musim smat... Za stejnou cenu muzete mit tenhle ctyrvalcovy potrat nebo novou atmosferickou 6.2 V8 Corvette nebo kompresorem dopovane V8 Camaro ZL1 s 650 koni :D

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 03. 2020 17:18

A ted si vem, ze nekdo chce mega treba za jizdni kolo IÁ IÁ IÁ

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 03. 2020 18:56

https://www.thecarconnection.com/car-compare-results/chevr... ...

Odkedy je 20 tisic dolarov rozdiel 'stejna cena'?

Odpovědět  |   | 
epidem  |  19. 03. 2020 00:38

Srovnavam cenu Vette v US a Toyoty tady....

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  19. 03. 2020 08:52

Což je ptákovina.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem sériového Hyundaie i20 1.0 T-GDI mHEV: Kdo se může od koho učit?

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Třetí generace Hyundaie i20 se už nechce od konkurentů jen učit, ale v řadě ohledů hodlá stanovit nová měřítka.

včera | Martin Jeník | 12 příspěvků
Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 21 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord
Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. Proháněli ho přímo v Nošovicích

Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. …

Nová generace Hyundaie Tucson se poprvé ukázala v polovině září. Výroba v Nošovicích oficiálně začne co nevidět, už nyní se ale můžete podívat na jeden z prototypů v prvním českém videu.

12.  10.  2020 | | 40 N/A
Mička Jan
NošoviceHyundai TucsonVideo