Cim vic sleduju americke ceniky tim vic se musim smat... Za stejnou cenu muzete mit tenhle ctyrvalcovy potrat nebo novou atmosferickou 6.2 V8 Corvette nebo kompresorem dopovane V8 Camaro ZL1 s 650 koni :D
https://www.thecarconnection.com/car-compare-results/chevr... ... Odkedy je 20 tisic dolarov rozdiel 'stejna cena'?
Srovnavam cenu Vette v US a Toyoty tady....
Což je ptákovina.
A ted si vem, ze nekdo chce mega treba za jizdni kolo ;-) IÁ IÁ IÁ
"Výkon se na kola přenáší pomocí osmistupňové automatické převodovky ZF, která má svůj původ taktéž v Mnichově."ZF prevodovky prece BMW nedela, dela je ZF Friedrichshafen... chapu myslenku, ale takto podana je zavadejici
Asi stejna co v Z4, tak bych tipoval to myslel autor.
každý to pochopil, nedělej ztoho vědu, ZF doveze převodovky do mnichova, tam to dají do kontejneru, dají další díly a pošlou do japonska nebo ty si myslíš, že toyota si objednala převodovky na supru a zvlášt bmw na Z4?
nemontujú to náhodou v Rakúsku?
Jj v Grazu.
Když pominu nezpochybnitelné přednosti a kvality tohoto výrobce, kdy už se konečně japonci naučí dělat hezká auta? Tohle odporné obludárium (stejně jako téměř všechny ostatní modely Toyoty, Nissanu, Hondy...) bych si nekoupil, ani kdybych na něj měl :-D. Pro mne prostě v podobné kategorii i nadále (z hlediska designu!!) zůstává na piedestálu americká provenience - Dodge, Ford, Chevrolet. A to nejsem rozhodně žádný příznivec amerikanismu. Tohle se vůbec nedivím, že je propadák. B-]
Mám rád Ameriky i Japonce. Obojí mají své kouzla, obojím jsem jezdil/ jezdím. Spíše mi připadá, že v posledních 5 - 10 letech stagnuje Evropa, která jen řešila spotřebu, CO2 a baterky a zapomněla na ostatní. Svět ji dohnal a místy předehnal. Škoda.
Nesuhlasim s tym, ze svet dohnal Europu.USA a Korea... Ale od polovice 80. rokov dohanala Europa Japonsko. Jediny 'naskok' mala Europa v diesloch - a ako sa ukazalo, bola to slepa ulicka navyse vykupena podvodmi.
Evropa dohnala Japonsko???? Joe Doe, to je šálek silné kávy i na tvé poměry. :-DBmw, Mercedes, Audi, RollsRoyce, Bentley, Aston Martin, Lambo, Ferrari, ti dohnali Toyotu a Hondu?
Na rozdiel od teba sledujem globalne dianie v automotive uz 3 desatrocia a to vo viacerych jazykoch a viacerych krajinach.Vratme sa na prelom 80. a 90. rokov.Porovnaj si prvy Lexus LS a top S-classe z tej doby. Mercedes posobil ako 10 rokov stare auto. Takze Lexus za par rokov ovladol luxury segment aut v USA.Vsetky britske automobilky boli az do prevzatia novymi majitelmi beznadejne zastarale - ved v RR/Bently pouzivaly 40 rokov stare motory s ubohym vykonom, pretoze nemali peniaze na vyvoj novych. Jaguar detto. Rover bol zredukovany na karosaren Hondy - Briti na podvozky a motory Hondy Civic a Accord nahodili svoju kastlu a interier.Honda NSX bola v kazdom smere lepsie auto ako cokolvek z talianskej dielne. Bugatti bolo na smiech, Lambo tiez, a Ferrari vyrabalo auta odrazajuce 'uspechy' v F1. Hlavne bola spolahlivejsia. Mazda s Wankelom vyhrala LeMans - a pre istotu Wankel o rok zakazali.Ani jeden z europskych vyrobcov nedokazal dat na trh 4ws 4wd v mainstreame ci premii - v Japonsku to mali aj dodavky.VW, Ford atd. predavali 2-ventilove benzinove motory este v case, ked ich Japonci nemali roky v ponuke. Ked Ford kupil vacsinovy podiel v Mazde, postavil svoje klucove europske portfolio na japonskej technike - Focus a Mondeo stali na podvozkoch Mazdy 323/626, dostali motory MZR s nalepkou Duratec. Mazda MX-6 davno po svojej smrti posluzila ako zaklad Fordu Probe. A ked sa uz nasla nejaka svetla europska vynimka, skoncilo to na spolahlivosti.A potom prisiel prvy Prius - na ktory doteraz nesiaha vacsina dnesnych 'mild-hybridov'.
Pokud jsem se dobře díval, tak společnou platformu měl Focus s Mazdou až ve své druhé generaci a to s Mazdou 3, nikde jsem se nedozvěděl, jestli je to původní dílo Fordu, nebo Mazdy, ale vzhledem k Focusu I mi to připadá spíše obráceně, než tvrdíš ty.https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_platform... Platforma BK je označení Mazda pro platformu Ford C1 , kterou společně navrhli Mazda, Volvo a Fordhttps://en.wikipedia.org/wiki/Ford_C1_platform... Platforma C byla navržena ve vývojovém středisku Ford v evropském Kolíně nad Rýnem
Ale no tak ;-)Srovnávat RR, Bentley, Ferrari, Lambo s Hondou a Toyotou?? To snad nemůže být myšleno vážně.... Tím japončíky rozhodně nehaním, ale s tou kávou to vidím jinak než ty B-]
Bavíme se o autoprůmyslu a technice. Nesrovnáváme asi mainstream s prémii nebo luxusními vozy. Můžeme klidně přidat Bugatti a Porsche do toho výčtu. Alpinu i Jaguar. Sorry Japonsko nemá ani W16, ani další technologie. Tím nechci říct, kdo je na tom celkově lépe, to nám vysvětlí Joe Doe, ten se v tom totiž vyzná.
Ano, vyber si par marginalnych technologii a rob porovnanie.Europa nema SkyActiv, nema HSD, nema navigaciu bez GPS...
Evropa je zradna, Alfa ma slusnou techniku i spickovy design a vime, jak si stoji.
Brutalismus ;-)
S tím 4 válcem to nebude vůbec špatné auto dle parametrů, ale ta špéra tam je třeba.
U konkurence právě píší, jaký je to strašný prodejní propadák. V usa i eu. Proto musí zlevňovat a facelift výkonově navýšitm
U konkurence? Myslíš ty patlaly, kteří píší jen tak, aby se čtenáři nachytali na nesmysly? Tak to máš skvělý zdroj informací:-D
Článek je, jak ze silnějšího odvaru Blesku, ale fakta tam jsou.https://www.autoforum.cz/zajimavosti/stoji-vubec-n... ...
Prepadak... OK... sice sa jej v niektorych mesiacoch preda viac ako GT-86 a Subaru dokopy, ale prepadak....
což nemusí nic znamenat. Pokud mají nějaké prodejní cíle a ty jsou za očekáváním, tak to na věci nic nemění.
Jake jsou ty cile a jak si realne stoji?
Asi by o chtělo konkrétní čísla. Věřím, že ten 4 válec s prodeji pomůže.
Ja osobne sa ani tomu necudujem a pre mna to auto bolo velkym sklamanim..ako cenou,tak vykonom.Ale vdaka tomu sa o to viacej tesim na Yarisa GR,ktoreho sa uz neviem dockat a dufam a verim,ze po jazde s nim mi nakoniec po abstaku z Eva pristane v rodine ako fun hh na kazdodenne jazdenie.
Novej Lexus LC500 je víc Supra než tenhle německej poděs. Navíc má 5L V8.
Jasne 2+2 kupe za skoro 3 mice ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.