Čtyřoká Octavia vstupuje na český trh. Základ výrazně podražil

Škoda Octavia vstupuje do prodeje s cenami od 407 900 Kč s motorem 1,0 TSI. Model před faceliftem přitom šlo koupit o více než 50 000 korun levněji. Základní výbava je však bohatší a nejslabší agregát 1.2 TSI si již nekoupíte.

Základní Octavia je lépe vybavená a výkonnější. Místo dvanáctistovky TSI o výkonu 63 kW nyní dostane litrový tříválec který disponuje 85 kW. Nově je Octavia v základní verzi Active vždy s klimatizací LED zadními svítilnami, šestnáctipalcovými disky, denním svícením či dálkovým centrálem. Díky paketu Active Plus za 10 000 korun lze výbavu rozšířit o palubní počítač, malý kožený paket a mlhovky.

Výbava Ambition startuje na 463 900 korunách. Standardně zahrnuje například elektrické ovládání všech oken, kožený paket, 16″ kola z lehkých slitin, LED denní svícení a zadní svítilny, deštník pod sedadlem spolujezdce, 4 reproduktory vzadu, zadní loketní opěrku či podélné střešní nosiče a lampičku v zavazadlovém prostoru u kombi. I zde je v nabídce rozšiřující paket Ambition Plus s tempomatem, vyhříváním předních sedadel, Bluetooth a displejem MaxiDOT za 14.000 Kč.

Modernizovaná Škoda Octavia oficiálně. Vážně vypadá jako Mercedes!

Modernizovaná Škoda Octavia oficiálně. Vážně vypadá jako Mercedes!

Z výbavy Ambition vychází také akční model Fresh, který bude v nabídce od 436.900 Kč. Nad rámec výchozí výbavy nabízí mimo jiné tempomat, vyhřívání předních sedadel, zadní parkovací senzory, displej MaxiDOT, komfortní telefonování a multifunkční volant s ovládáním rádia a telefonu, plnohodnotné rezervní kolo a sadu k výměně kola.

  Active Ambition Fresh Style L&K
1.0 TSI/85 kW 407 900 Kč 463 900 Kč 436 900 Kč 513 900 Kč -
1.4 TSI/85 kW G-Tec 460 900 Kč 516 900 Kč - 566 900 Kč -
1.4 TSI/110 kW 444 900 Kč - 473 900 Kč - -
1.8 TSI/132 kW - 539 900 Kč - 589 900 Kč 677 900 Kč
1.6 TDI/85 kW 471 900 Kč 527 900 Kč 500 900 Kč 577 900 Kč -
2.0 TDI/110 kW - 577 900 Kč - 627 900 Kč 717 900 Kč
2.0 TDI/135 kW 4x4 AP - 684 900 Kč - 734 900 Kč 824 900 Kč

Druhá nejvyšší výbava Style přináší Full LED přední světlomety s denním svícením, systém Bolero s osmipalcovým displejem a SmartLink+, multifunkční volant s ovládáním infotainmentu, dešťový a světelný senzor i řazení pod volantem (pro DSG). Dále exteriérový chromový paket, černou leštěnou masku chladiče a praktický deštník. Výbava Style je dostupná od 513 900 Kč s motorem 1,0 TSI o výkonu 85 kW. Paket Style Plus obsahuje např. elektricky sklopná zpětná zrcátka, asistent rozjezdu do kopce, barevný MaxiDOT displej, 17″ kola z lehkých slitin či parkovací senzory vpředu i vzadu. Cena paketu činí 14.000 Kč.

Vrcholná výbava Laurin&Klement je k dispozici od 679 900 korun s motorem 1.8 TSI o výkonu 132 kW. Standardem je nově mimo jiné navigační systém Amundsen 8″, Infotainment Online, detekce slepého úhlu, Phone Box s indukčním dobíjením, WiFi hotspot a hlasové ovládání.

Škoda začne od jara montovat model octavia také v Alžírsku

Škoda začne od jara montovat model octavia také v Alžírsku

Ve zvýhodněných balíčcích výbav jsou k dispozici také pakety Safety, Multimedia, Comfort, LED Paket a Business paket (mj. Columbus 9,2″, 3D navigace, LTE modul, Phone Box s indukčním dobíjením).

Ze zážehových motorů lze kromě zmíněných jednotek 1.0 TSI a 1.8 TSI vybrat už jen čtrnáctistovku TSI s výkonem 110 kW, všechny zážehové agregáty je možno kombinovat s převodovkou DSG, osmnáctistovka je pak k dispozici i s pohonem 4x4.

Paleta vznětových agregátů startuje na šestnáctistovce TDI s výkonem 85 kW, dvoulitr TDI o výkonu 110 kW se s dvouspojkovou převodovkou prodává jen s předním pohonem, verze 4x4 má vždy manuální řazení. Nejsilnější vznětový dvoulitr s 135 kW lze kombinovat s DSG a pohonem 4x4. Plynovou Octavii G-TEC se čtrnáctistovkou o výkonu 81 kW si lze taktéž objednat s převodovkou DSG.

Za provedení kombi se připlácí třicet tisíc, za automat DSG automobilka žádá padesátitisícový příplatek.

Faceliftovanou Škodu Octavia lze již nyní objednávat. První vozy se k zákazníkům dostanou v lednu.

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

 

 

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků