Čtyřmístný kabriolet třídy S o výkonu přes tisíc koní nikdo nepotřebuje. Přesto vznikl

Německý úpravce Posaidon nechal na Mercedesu-AMG S 63 Cabriolet zdánlivě vše na svém místě. Činil se však v oblasti techniky.

Mercedes-AMG S 63 Cabriolet. Dá se něčemu takovému říkat sleeper, tedy auto, které má lepší dynamiku, než byste očekávali? Vtip těchto vyladěných vozů je v tom, že si ponechávají zcela sériovou vizáž a svůj tuning okolí nedávají najevo jinak, než brutální dynamikou.

Ilustrace dalších elektromobilů Mercedesu: Budou vypadat jako EQC?

Ilustrace dalších elektromobilů Mercedesu: Budou vypadat jako EQC?

To zvládá tento model už v sériové verzi, ovšem od té se vizuálně po úpravě u německé společnosti Posaidon vůbec nic nezměnilo. Zato pod kapotou se děly věci. Tento kus je ještě před faceliftem. Nemá tedy čtyřlitr se dvěma turbodmychadly, ale starší osmiválec o zdvihovém objemu 5,5 litru.

I tak se pomocí převrtání a nových dílů včetně větších turbodmychadel, odlišného sání, výfuku a předělané elektroniky podařilo dostat se k ohromným číslům. Výkon tohoto luxusního čtyřmístného kabrioletu dosahuje 1005 koní a maximální točivý moment 1400 Nm. K tomu byla přizpůsobena i sedmistupňová automatická převodovka a celé pohonné ústrojí včetně hřídelů a dalších - jedná se tedy o poměrně poctivou přestavbu, zdá se.

Nový Mercedes-Benz GLE oficiálně. Dostal chytrý podvozek a oblejší tvary

Nový Mercedes-Benz GLE oficiálně. Dostal chytrý podvozek a oblejší tvary

S větrem ve vlasech tak stovkou můžete uhánět už za 2,9 sekund z klidu. Pokračovat pak můžete až do 350 km/h. To už musí být bez střechy docela zážitek... Zajímalo by nás také, co takové rychlosti řekne konstrukce látkové střechy.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 42 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků