Čtyřmístný kabriolet třídy S o výkonu přes tisíc koní nikdo nepotřebuje. Přesto vznikl

Německý úpravce Posaidon nechal na Mercedesu-AMG S 63 Cabriolet zdánlivě vše na svém místě. Činil se však v oblasti techniky.

Mercedes-AMG S 63 Cabriolet. Dá se něčemu takovému říkat sleeper, tedy auto, které má lepší dynamiku, než byste očekávali? Vtip těchto vyladěných vozů je v tom, že si ponechávají zcela sériovou vizáž a svůj tuning okolí nedávají najevo jinak, než brutální dynamikou.

Ilustrace dalších elektromobilů Mercedesu: Budou vypadat jako EQC?

Ilustrace dalších elektromobilů Mercedesu: Budou vypadat jako EQC?

To zvládá tento model už v sériové verzi, ovšem od té se vizuálně po úpravě u německé společnosti Posaidon vůbec nic nezměnilo. Zato pod kapotou se děly věci. Tento kus je ještě před faceliftem. Nemá tedy čtyřlitr se dvěma turbodmychadly, ale starší osmiválec o zdvihovém objemu 5,5 litru.

I tak se pomocí převrtání a nových dílů včetně větších turbodmychadel, odlišného sání, výfuku a předělané elektroniky podařilo dostat se k ohromným číslům. Výkon tohoto luxusního čtyřmístného kabrioletu dosahuje 1005 koní a maximální točivý moment 1400 Nm. K tomu byla přizpůsobena i sedmistupňová automatická převodovka a celé pohonné ústrojí včetně hřídelů a dalších - jedná se tedy o poměrně poctivou přestavbu, zdá se.

Nový Mercedes-Benz GLE oficiálně. Dostal chytrý podvozek a oblejší tvary

Nový Mercedes-Benz GLE oficiálně. Dostal chytrý podvozek a oblejší tvary

S větrem ve vlasech tak stovkou můžete uhánět už za 2,9 sekund z klidu. Pokračovat pak můžete až do 350 km/h. To už musí být bez střechy docela zážitek... Zajímalo by nás také, co takové rychlosti řekne konstrukce látkové střechy.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků