Německý úpravce Posaidon nechal na Mercedesu-AMG S 63 Cabriolet zdánlivě vše na svém místě. Činil se však v oblasti techniky.
Mercedes-AMG S 63 Cabriolet. Dá se něčemu takovému říkat sleeper, tedy auto, které má lepší dynamiku, než byste očekávali? Vtip těchto vyladěných vozů je v tom, že si ponechávají zcela sériovou vizáž a svůj tuning okolí nedávají najevo jinak, než brutální dynamikou.
To zvládá tento model už v sériové verzi, ovšem od té se vizuálně po úpravě u německé společnosti Posaidon vůbec nic nezměnilo. Zato pod kapotou se děly věci. Tento kus je ještě před faceliftem. Nemá tedy čtyřlitr se dvěma turbodmychadly, ale starší osmiválec o zdvihovém objemu 5,5 litru.
I tak se pomocí převrtání a nových dílů včetně větších turbodmychadel, odlišného sání, výfuku a předělané elektroniky podařilo dostat se k ohromným číslům. Výkon tohoto luxusního čtyřmístného kabrioletu dosahuje 1005 koní a maximální točivý moment 1400 Nm. K tomu byla přizpůsobena i sedmistupňová automatická převodovka a celé pohonné ústrojí včetně hřídelů a dalších - jedná se tedy o poměrně poctivou přestavbu, zdá se.
S větrem ve vlasech tak stovkou můžete uhánět už za 2,9 sekund z klidu. Pokračovat pak můžete až do 350 km/h. To už musí být bez střechy docela zážitek... Zajímalo by nás také, co takové rychlosti řekne konstrukce látkové střechy.