Čtyřmístný kabriolet třídy S o výkonu přes tisíc koní nikdo nepotřebuje. Přesto vznikl

Německý úpravce Posaidon nechal na Mercedesu-AMG S 63 Cabriolet zdánlivě vše na svém místě. Činil se však v oblasti techniky.

Mercedes-AMG S 63 Cabriolet. Dá se něčemu takovému říkat sleeper, tedy auto, které má lepší dynamiku, než byste očekávali? Vtip těchto vyladěných vozů je v tom, že si ponechávají zcela sériovou vizáž a svůj tuning okolí nedávají najevo jinak, než brutální dynamikou.

Ilustrace dalších elektromobilů Mercedesu: Budou vypadat jako EQC?

Ilustrace dalších elektromobilů Mercedesu: Budou vypadat jako EQC?

To zvládá tento model už v sériové verzi, ovšem od té se vizuálně po úpravě u německé společnosti Posaidon vůbec nic nezměnilo. Zato pod kapotou se děly věci. Tento kus je ještě před faceliftem. Nemá tedy čtyřlitr se dvěma turbodmychadly, ale starší osmiválec o zdvihovém objemu 5,5 litru.

I tak se pomocí převrtání a nových dílů včetně větších turbodmychadel, odlišného sání, výfuku a předělané elektroniky podařilo dostat se k ohromným číslům. Výkon tohoto luxusního čtyřmístného kabrioletu dosahuje 1005 koní a maximální točivý moment 1400 Nm. K tomu byla přizpůsobena i sedmistupňová automatická převodovka a celé pohonné ústrojí včetně hřídelů a dalších - jedná se tedy o poměrně poctivou přestavbu, zdá se.

Nový Mercedes-Benz GLE oficiálně. Dostal chytrý podvozek a oblejší tvary

Nový Mercedes-Benz GLE oficiálně. Dostal chytrý podvozek a oblejší tvary

S větrem ve vlasech tak stovkou můžete uhánět už za 2,9 sekund z klidu. Pokračovat pak můžete až do 350 km/h. To už musí být bez střechy docela zážitek... Zajímalo by nás také, co takové rychlosti řekne konstrukce látkové střechy.

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

včera | Vladimír Kadera | 56 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků