Čtyři zajímavější alternativy k nové Octavii RS. Souhlasíte?

Před uvedením nové Škody Octavia RS na trh jsme se podívali, jaké další možnosti má zájemce o praktické auto s výkonným motorem v podobné cenové hladině.

Nová Škoda Octavia RS třetí generace je nejrychlejší Octavia všech dob. Co také čekat jiného od nejrychlejší motorizace nejnovějšího modelu, že ano. Se zrychlením 0-100 km/h pod sedm sekund a objemem zavazadlového prostoru 590 litrů nabízí Octavia RS III poměrně zajímavý mix dynamiky a užitných vlastností – a jako mnohé jiné škodovky je i ona šikovně zacílena do místečka na trhu, kde se nebude muset přetlačovat s mnoha přímými konkurenty.

Škoda Octavia RS na 96 snímcích a videu. Jen pro pořádek…

Škoda Octavia RS na 96 snímcích a videu. Jen pro pořádek…

Mladoboleslavská automobilka nasadila cenu Octavie RS III na 619 900 Kč. Za tuto částku vám bude říkat pane liftback s motorem 2.0 TSI, příplatek za karoserii kombi činí 35 000 Kč. Dalších deset tisíc musíte přihodit, pokud chcete místo benzínového motoru jednotku 2.0 TDI o výkonu 184 koní. 

Coby model dominantní domácí značky je nová Octavia RS v podstatě odsouzena stát se opět zdaleka nejprodávanějším vozem svého druhu na českém trhu. Nic proti tomu, ale ne každému musí její nevyhnutelná všudypřítomnost vyhovovat. Proto jsme dali dohromady následující seznam.

Tyto modely by měl jako alternativu zvážit každý zájemce o Octavii RS, který nechce jít s davem. Nenaznačujeme, že auta v našem výběru jsou lepší nebo horší než Octavia RS. Ostatně jsme s ní ještě ani nejeli. Naším cílem je pouze připomenout, že k nejrychlejší Octavii existují reálné alternativy. Jestli jsme na něco zapomněli nebo to vidíte jinak, budeme rádi, když nám napíšete do diskuze.

Pokračujte do další kapitoly:

Předchozí KAPITOLY Následující
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků