Čtyři velkoprostorové modely v testu IIHS. Dva zcela propadly

Čtyři velkoprostorové modely v testu IIHS. Dva zcela propadly

Americký institut IIHS zveřejnil výsledky testů zaměřených na velkoprostorové modely. Proti bariéře byl vyslán Nissan Quest, Chrysler Town & Country, Honda Odyssey a Toyota Sienna. Náraz s malým přesazením zvládly pouze poslední dva jmenované modely, ostatní v tomto testu zcela propadly.

Datsun a Swift mají za sebou nárazový test s výsledkem 0 hvězd

Datsun a Swift mají za sebou nárazový test s výsledkem 0 hvězd

Nejlépe si vedla Honda Odyssey, která nabízí i při nárazu s malým přesazením dobrou ochranu posádky. Toyota Sienna je na tom o něco hůře než Honda, ale řidič se stále může spolehnout na solidní ochranu. Chrysler i Nissan takový náraz nevydrží, takže není překvapením, že je výsledná ochrana hodnocena jako slabá.

Honda Odyssey: nová generace velkého MPV představena (+ 48 x foto)

Honda Odyssey: nová generace velkého MPV představena (+ 48 x foto)

Z pohledu evropských zákazníků stojí za pozornost především Chrysler Town & Country, který se také na českém trhu prodává jako Lancia Voyager. 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan X-Trail 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 45 218 km
Cena: 450 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků