Kazda generacia predbehla svoju dobu, a hlavne zvysok automobiloveho sveta.
V čem? Aspoň jednou konkrétně, moc prosím.
Například u 3. generace zmiňované TESM, což bylo (z článku to jasně nevyplývá) elektronické nastavování tuhosti tlumičů. Kdo to v Evropě měl v polovině 80. let? Navíc u auta relativně masivně vyráběného, žádná hyperdrahá kusovka. Možná někdo jo ale já o tom nevím.
napriklad v tom ze japonci zacali preplnovat uz v 70-80 rokoch kde dosahovali vyssi vykon, NM, nizsiu spotrebu atd... a v europe sa to donieslo az teraz.. boli jasneze vynimky ako 2002 turbo atd. ...
To ale nemyslíš vážně, že? V Evropě bylo přeplňovaní výjimkou? Kompresory a turba zde byly nasazovány do rozličných motorů v širokém spektru značek. Audi Quattro ať už silniční nebo rallye verze měly přeplňovaný pětiválec, Opel měl také přeplňované motory, z konce osmdesátek nádherná F40 od Ferrari. Tech počinu s preplnovanim tady bylo mraky. Takže toto co jsi napsal neberu jako náskok...
Ahoj, mozem sa opytat kolko km mas najazdenych v japonskych autach?
Hezký, zajímavý a čtivý, i když stručný, článek. Přesto, že to není o produktu VW, tak to zatím nikdo neocenil.... Ani ten Kvicala...;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.