Čtyřdveřové Bugatti? I tak může vypadat nástupce modelu Chiron

Jak bude vypadat nástupce Bugatti Chiron? Na toto téma se už v médiích rozběhly spekulace. Na výsledek si každopádně ještě počkáme.

Momentálně věnuje francouzsko-německá automobilka nejvíce pozornosti modelu Chiron. Ten se bude vyrábět ještě několik let. Už teď se ale začíná mluvit také o budoucnosti. Vedení Bugatti připustilo i možnost, že nástupce Chironu může být čtyřdveřový. 

"Čtyřdveřové auto není mrtvé," řekl nedávno Wolfgang Dürheimer, generální ředitel automobilky. Média nepotřebovali více na rozvinutí spekulací. Zatím jsou ale pořádně předčasné. Až příští rok má značka vyhodnotit různé koncepty. Konečné rozhodnutí prý padne koncem roku 2018. Práce inženýrů se pak začne až o několik měsíců na to.

Bugatti Chiron jako dáreček. Barevná kombinace připomíná pandu

Bugatti Chiron jako dáreček. Barevná kombinace připomíná pandu

Chiron nedávno pokořil světový rekord ve zrychlení z klidu na 400 km/h a zpět do zastavení. Tento model zůstane ve výrobě 8 let. O něco kratší doba než dvanáctiletá životnost modelu Veyron.

V současné době čekací lhůta na Bugatti Chiron činí čtyři roky. Nedávno přišla předběžná objednávka na vůz s číslem 300 z celkového počtu 500 kusů. Za rok se vyprodukuje ne více než 70 těchto hypersportů. 

Nástupce současného modelu má podle plánů francouzské automobilky přijít na trh v roce 2024 nebo 2025. Ve hře je dokonce také nějaký druh elektrifikace. Mluví se nejen o možné hybridní verzi, ale také o elektromobilu.

Více fotografií konceptu Bugatti Galibier v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků