Čtyřdveřová Toyota GT86 dostane rozvor náprav delší o 180 mm

Čtyřdveřová Toyota GT86 dostane rozvor náprav delší o 180 mm

V poslední době se objevilo hned několik zajímavých informací týkajících se připravovaného sedanu odvozeného od Toyoty GT86. Samozřejmě jde o informace nepotvrzené, takže vše berme velmi předběžně. Nakonec až čas ukáže, jak přesné byly.

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic

Nový sedan by měl dostat rozměry 4750 mm na délku, 1780 mm na šířku a 1400 mm na výšku. To přeloženo znamená, že bude o 510 mm delší, o pět milimetrů širší a o 25 mm nižší než současné GT86. V případě rozvoru náprav se počítá s nárůstem o 180 mm z původních 2570 mm na 2750 mm.

Zajímavé zvěsti pak kolují také na téma motorizací. Samozřejmě se dá pod kapotou očekávat současný dvoulitr, objevit by se ale měla rovněž jeho přeplňovaná verze. Vyloučeno pak není ani hybridní provedení s výkonem kolem 270 koní a takzvanou hybridní čtyřkolkou.

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Jestli se vám představa sedanu odvozeného od GT86 líbí, pak si budete muset ještě chvíli počkat. Aktuálně se spekuluje o roku 2016.

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Motoring  Foto: BestCar

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků