Čtyřdveřová Toyota GT86 dostane rozvor náprav delší o 180 mm

Čtyřdveřová Toyota GT86 dostane rozvor náprav delší o 180 mm

V poslední době se objevilo hned několik zajímavých informací týkajících se připravovaného sedanu odvozeného od Toyoty GT86. Samozřejmě jde o informace nepotvrzené, takže vše berme velmi předběžně. Nakonec až čas ukáže, jak přesné byly.

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic

Nový sedan by měl dostat rozměry 4750 mm na délku, 1780 mm na šířku a 1400 mm na výšku. To přeloženo znamená, že bude o 510 mm delší, o pět milimetrů širší a o 25 mm nižší než současné GT86. V případě rozvoru náprav se počítá s nárůstem o 180 mm z původních 2570 mm na 2750 mm.

Zajímavé zvěsti pak kolují také na téma motorizací. Samozřejmě se dá pod kapotou očekávat současný dvoulitr, objevit by se ale měla rovněž jeho přeplňovaná verze. Vyloučeno pak není ani hybridní provedení s výkonem kolem 270 koní a takzvanou hybridní čtyřkolkou.

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Jestli se vám představa sedanu odvozeného od GT86 líbí, pak si budete muset ještě chvíli počkat. Aktuálně se spekuluje o roku 2016.

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Motoring  Foto: BestCar

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků