Čtvrtá Gigafactory Tesly už má domov. Musk zvolil své oblíbené místo v Evropě

Čurin & Dement  |  13. 11. 2019 15:02

A nejlíp to půjde z protektorátního lithia

Odpovědět  |   | 
king014  |  13. 11. 2019 15:10

bude sranda až se vizionář "potká" s německými odbory a evropskou byrokracií

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 11. 2019 16:26

Bude sranda az to postavi a rozjedou drive nez my par kilaku dalnic nebo novy most (treba v Praze)

Odpovědět  |   | 
jozka  |  13. 11. 2019 18:47

Presne tohle mne napadlo. Az treba dostane ten skvely napad, ze budou zamestnanci rozvazet vyrobena auta ve svem volnem case

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 11. 2019 18:56

Jako ze v USA odbory a byrokracie neexistuji?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 11. 2019 05:27

Jako že Tesla už dávno nevlastní největšího výrobce průmyslový automatizace v Německu a nemá vůbec praxi s jeho odborama nějakej ten pátek. Co tam máš dalšího?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 11. 2019 08:33

A ziadna ina europska automobilka sa s nemeckymi odbormi a europskou byrokraciou v zivote nestretla... Chudak VAG, ze este kvoli tomu neskrachoval.

Myslim, ze clovek, ktoreho firma dokaze na obeznu drahu pravidelne vynasat satelity atd. si umiestnenie tovarne dokazal premysliet.

Odpovědět  |   | 
Spekulace  |  13. 11. 2019 15:20

Jestli tu Gigafactory v Berlíně budou stavět podobně, jako to nové letiště, které se stále nedaří dokončit, tak je asi také čeká mnohaleté odkládání termínu otevření a několikanásobné překročení rozpočtu?

Odpovědět  |   | 
MM  |  13. 11. 2019 15:59

Výborně, věřím že výrobou dalších milionů aut tu přírodu konečně zachráníme.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 11. 2019 16:28

Ani radikalnim omezenim skodlivin a utomobilove dopravy prirodu/planetu nezachranime. Nejvetsim zdrojem 'skodlivin' jsou navyky a (s)potreby 'toho' mezi pedaly a volantem.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  13. 11. 2019 18:33

First we take Manhattan, then we take Berlin...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 11. 2019 08:34

Zda sa, ze fanusikov Leonarda Cohena je tu dnes malo. Inak si tie 2 minusky, v case mojho prispevku, vysvetlit neviem ;)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  13. 11. 2019 20:41

Copak gigafaktory..... základem pro boudu zvanou tesla je puč v Kolumbii ala Chile nebo Ukrajina a rozkradení a vyrabování největších zásob lithia na zeměkouli. Před rokem jeli po solných pláních motorkáři na dakaru. Pročpak asi tu šaškárnu vypakovali z Kolumbie někam do saudie...
To tady v protektorátu nebudou vytrubovat. Tady jede jiná agenda pro zaplevelení mozků. Vzhůru na letnou.

Odpovědět  |   | 
Salát  |  14. 11. 2019 03:43

zalez zpátky na novinky nebo sputnik

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 11. 2019 05:29

Za všechnou můžou reptiliáni a Kalousek.

Odpovědět  |   | 
evzen  |  17. 11. 2019 06:18

ty rusackej trolle rekni v kremlu ze Cesko je Zapad a komousi tu postupne vychcipavaji stejne jako rusaci

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  13. 11. 2019 22:59

Berlín, resp. bývalé východné Nemecko je vcelku logická voľba. Pre Nemcov, ktorí kupujú najviac áut v EÚ, to bude domáca automobilka, a v ostatných krajinách tiež ocenia kvalitu Made in Germany.
Navyše vo východnom Nemecku sú mzdy o niečo nižšie ako v západnom a Nemci majú podstatne pružnejší pracovný trh ako Francúzi či Taliani.
Koľko bolo rečí o tom, že ľudia nemajú záujem o elektromobily. Nemali, pretože si nebolo z čoho vyberať. Stačil však príchod Tesly 3 do Európy a hneď je situácia iná.
A Tesla Y bude ešte úspešnejšia. Sedany v Európe moc neletia - okrem juhu Európy. Viac sú v kurze kombíky, SUV a MPV. Tesla Y bude taký mix všetkých 3.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 11. 2019 05:32

A aby to německýmu autoprůmyslu nepřišlo líto že je 7 let pozadu, tak Tezla M3 navíc vyrála od Bildu auto roku a Elon Musk si od nich vyzvednul zlatej volant.
https://youtu.be/M4qT9ezRySw...

Das sind die Gewinner des Goldenen Lenkrads 2019
https://www.bild.de/auto/auto-news/auto-news/... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 11. 2019 05:38

Německej časopis Spiegel nastavil německým autodinosaurům drsný zrcadlo a řekl že jim ujel vlak a oproti Tesle jsou 7 let pozadu. To se musí sebevědomejm soukmenovcům číst hodně ztěžka.

Zabijou Tesla s Gůglem německé automobilky?
Will Tesla and Google Kill the German Car?
https://www.spiegel.de/international/business/wi... ...

Z Nemecka prichádzajú správy, že Tesla je roky pred tamojšími automobilkami
https://www.teslamagazin.sk/tesla-konkurencia-nemecko/...

Tesla je 4 až 5 rokov pred konkurenciou, hovorí nemecký automobilový expert
„Po technickej stránke vedie (Tesla) nesporne o 4 až 5 rokov. Dojazd a radosť z jazdy sú pritom bezkonkurenčné.“
https://www.teslamagazin.sk/tesla-konkurencia-naskok/...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 11. 2019 06:02

konferanciérka: Pane Musk už jste tu vyhrál jeden zlatý volant za úspěchy v oboru, druhej za Model X, třetí za Model 3. Co myslíte že nás čeká v budoucnu.
Musk: V budoucnou už žádný volanty nebudou.
Ha ha ha

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  14. 11. 2019 10:20

Nemecki CEOs sa smiali cez zatate zuby, Elon im prisiel do kuchyne, otvoril si chladnicku a zozere im obed, a este sa pri tom smeje a ostatni mu tlieskaju. History in the making....

Odpovědět  |   | 
Alternativa  |  14. 11. 2019 13:32

Třeba bude ocenění "Zlatý volant" jednou nahrazeno oceněním "Zlatý autopilot", které by mohlo být udělováno za usmrcení co nejmenšího počtu osob při nehodách způsobených autonomním řízením?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 11. 2019 19:32

Aby to spíš nedávali za usmrcování blbců.

Odpovědět  |   | 
Alternativa  |  15. 11. 2019 13:00

Znáte přísloví: "Blbí mají štěstí"? Co když to tak funguje i ve většině případů, kdy k nehodám se zapnutým "autopilotem" nedochází příliš často jen právě proto?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 11. 2019 05:15

Neznám, znám jen přísloví "že vožralý maj kliku" a to je i potvrzený.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 11. 2019 08:36

Co Tesla, ale nemecke automobilky stale nemaju v ponuke full hybrid, ktory by sa ucinnostou vyrovnal 10 rokov staremu Priusu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 11. 2019 19:33

Přesně.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 11. 2019 17:49

To Nemci nemaji ale ted jiz je jasne ze hybridy jsou kapitalisticky prezitek a vrhli se rovnou na EV. Sice ID nema tak dobry baterie jak Tesla ale uz je to docela regulerni EV. Nemci nejsou hloupi a ten vlak rychle dozenou. To jenom nam Cechum jako vzdy ujizdi vlak i presto ze jsou na diskuzich vsichni odbornici

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 11. 2019 05:17

Němci chystaj mraky hybridů a taky je chrlej. Potřebujou udat ještě co nejvíc spalocáků dokud to jde.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 11. 2019 06:17

Moment kdy Elon Musk sděluje světu, že další Gigatovárna bude v Berlíně - při přebírání Zlatého volantu od německého Bildu za auto roku 2019 jímž se stala Tesla Model 3.
https://youtu.be/M4qT9ezRySw...

Zároveň jim ty Zlatý volanty zrušil prohlášením, že v budoucnu možná už zádný volanty nebudou

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 11. 2019 06:23

Gigatovárna se staví u Berlína proto, protože je tam nejvíc startupů a Berlín odjakživa koncentruje spousty chytrejch mladej lidí z Německa a z celýho světa a díky kompolitinosti je tam menší jazyková bariéra mež jinde v germánii.
Myslím že to je velká šance i pro české autododavatele a můžou tak nahradit začínající výpadky německých auto dinosaurů, které zrovna postihuje recese. A nejen je, jak je vidět na omezeních z Nošovic a jinde.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 11. 2019 08:37

Palec hore.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 11. 2019 12:25

Pekne. Teoreticky by co mela nabidnout i CR, ALE potykame se s nedostatkem pracovni sily (diky za montovny a sklady bez pridane hodnoty) a lide jsou obecne konzervativni, zamindrakovani, zavistivi a xenofobni, tzn. presne toto Musk nemuze potrebovat.

Odpovědět  |   | 
Alternativa  |  14. 11. 2019 13:25

Nabízí se ovšem otázka, jestli bude montáž na výrobní lince v gigafabrice Tesla u Berlína zrovna ta vysněná práce pro "spousty chytrejch mladej lidí z Německa a z celýho světa", o jejichž kosmopolitnosti kuk píše o příspěvek výše?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 11. 2019 16:12

Jde spise o to, ze ti mladi chytri (startupy, inzenyri, firmy atd) to budou mit z Evropy do Berlina blize nez do USA nebo Ciny. Navic tovarnu neridi lopaty a nezamestnavaji jen lopaty (nemysleno urazlive).

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 11. 2019 18:36

Neměj omezený obzory jak dělník z montovny. Kdyby si sledoval i něco jinýho než český odpadní média tak by ses dozvěděl, že Berlíně bude i inženýrské a konstrukční centrum. Tak šup honem di šprtat možná tě vezmou jako hajzlbábu.

Odpovědět  |   | 
Porovnání  |  14. 11. 2019 22:38

Jestli tam budou pracovat tak chytří lidé, jako Vy, tak to se má Elon Musk asi na co těšit?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 11. 2019 05:19

Pro toho asociála Elona bych makat nechtěl.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  14. 11. 2019 09:38

GF4 je iba ďalši šikovny ťah,aby chaos okolo Tesly trval ďalej,pretože Čína dotacie zavrhla a Elon náhodou počul,že EU má stále miliardy komunistickych dotacií a budú financovať každú automobilovú značku na výrobu zbytočného haraburdia EV.Elon musí byť pri tom aby si dal kúsok z tohto koláča.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  24. 11. 2019 14:00

Ten koláč je ale přece pro všechny, takže je jen na evropském automobilovém průmyslu a evropanech, jestli ho celý přenechají Muskovi, nebo mu nechá jen drobky.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  14. 11. 2019 09:42

Ev sú nezmysly a neprežijú,pretože nemôžte dotovať spoločnosti ktoré ich vyrábajú a predávajú so stratou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 11. 2019 13:53

Ropa a uhlí jsou dotovaný milijardama už 100 let a v pohodě přežívaj.

OECD: Světoví lídři dotují fosilní paliva až 180 mld. € ročně
http://oenergetice.cz/ropa/oecd-svetovi-lidri-d... ...

"Without federal and state subsidies, nearly half of U.S. oil production — about 45 percent — would be unprofitable at current prices, the researchers found."
https://www.washingtonpost.com/news/wonk/wp/2017/10/02/f... ...

Federal Government Still Spending Billions To Subsidize Fossil Fuels
https://www.huffingtonpost.com/2014/07/09/fossil-fuel-su... ...


Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 11. 2019 16:08

Nemale castky vydavaji i za PR zpochybnujici klimaticke zmeny, negativni dopad trzby fosilnich paliv atd.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  14. 11. 2019 17:07

Jasně skvělá studie OSN, asi jako když před rokem tito odbornici tvrdili, že tady bijeme černochy. Ukaž mi v rozpočtu ČR položku dotace na fosilna paliva. Já tam vidím jen dotace na tvz. obnovitelné zdroje a naopak fosilna paliva jsou daněna. Ale vy aktivisti s těma nesmyslama prostě nepřestanete.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 11. 2019 17:18

Světoví lídři dotují fosilní paliva

Cemu nerozumis? My jsme snad svetovy lidr? Mozna tak ve vycuranosti

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  14. 11. 2019 17:32

Viac ako polovica ceny benzínu je daň, ktorú motoristi odvádzajú do štátneho rozpočtu. Fosílne paliva priamo a nepriamo vytvárajú ekonomikam zisk v miliardách a biliónoch,bez ktorých by štáty nemohli existovať. Paliva dotuju v štátoch ako Saudská Arábia,kde liter vody je drahší ako liter benzínu. Bohužiaľ bez fosílnych palív,by si sa nenarodil do sveta v ktorom žiješ. Väčšina by jazdia na koňoch a horných 10000 by vlastnilo elektromobily

Odpovědět  |   | 
hasič  |  14. 11. 2019 17:47

Aktivisti jsou dneska horší jak komunisti. Ti chtěli také poručit větru, dešti, ale tušili že je to nejspíš nesmysl. Aktivisti to ale myslí zcela vážně, oni vědí jak máme žít, čím máme jezdit, dokonce i jaká má být venku teplota. Daně si pletou s dotacema, a dotace s daněma, prostě odborníci na vše. Mimochodem v Holandsku byla kvůli emisím snížena maximální rychlost na dálnicích ze 130 na 100km/h od 1.1.2020.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 11. 2019 18:50

Ty si starej zklamanej komouš viď. Ty nejvíc frflaj a bojej se změny.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  14. 11. 2019 20:24

O jakých změnách to mluvíš? Jako že Vy aktivisti změníte fyzikální zákony , nebo vybudujete prosperitu na základě regulací a dotací. Opravdu se divím této dětské naivitě, ale on ten socik lidem k poučení asi nestačil ...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  14. 11. 2019 21:48

Regulacie a dotacie su absolutne vsade okolo nas, a v ovela vacsej miero ako trapne dotacie na elektricke auta. Tebe ale vadia prave tie dotacie, ktore nam pomozu byt nezavislejsi od nepriatelskeho Ruska, daju cistejsi vzduch do miest a maju sancu nakopnut zabraneniu klimatickej katastrofe, ktora sa blizi coraz rychlejsie.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 11. 2019 22:12

Klimaticka katastrofa uz je v pohybu - jde jen o to jak brzy a jak drtive. Redukce splodin z automobilu je jen stripkem z mozaiky (odlesnovani, prumyslove/zemedelske exhalace, kontaminace, odpady maji vetsi dopad). Byt Rusko nas (myslim evropsky) spojenec, tak Cine a USA seriozne konkurujeme. V prdeli uz jsme, jde jen o to, dat pristim generacim sanci se pripravit.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  14. 11. 2019 23:05

Hele chlapi já žasnu, píšete jak nějaké ubulene ženské. Klimatická katastrofa, bla ,bla, bla. Kur.va vy těmto blábolům opravdu věříte? Před 20 lety tu byla katastrofa v IT, změna roku 1999 na 2000. Mely následovat kolapsy sítí energie, bankovnictví, ztráty dat v pc atd. Výsledek? No nic se samozřejmě nestalo (nebo snad znáte někoho komu by se zastavil PC,kalkulačka, nebo mobil z tohoto důvodu), krom toho že pár poserů cvrklo do gatí a pár chytraku schrablo tučné dotace za různé analyzy... Pak to byla ptačí chřipka, hrůza, panika. Ptáci se sbírali na ulicích, dělaly se rozbory, a výsledek ? Opět nic ,jen se zase napakovalo pár chytraku na ministerstvech a farmaceutické firmy. Dále nemoc šílených krav atd.,atd. mohl bych pokračovat v těch hrozných hrůzách co nás měly zabít, ale nezabily. No a dneska tu máme klimatickou katastrofu. Hlavní vlajkonoškou v bitvě proti této smrtonosné změně je nějaká pomatená Gretka ze Švédska, která nejspíše nezná ani Ohmův zákon, natož pak Kirhofovy zákony. No a nad ní letí vyslanec pro boj s klimatem pro OSN , božský Leonardo DiCaprio ve svém novém tryskáči na další mejdan přes půl světa a píše na Twitter " Lidi neničte přírodu!!!". Přátelé ,raději končím, nerad bych umřel v záchvatu smíchu, měl bych se přeci bát tè hrozné změny klimatu... Mimochodem to klima se mění miliardy let.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  14. 11. 2019 23:11

P.s. omlouvam se panu Kirchhoffovi, mělo být samozřejmě Kirchhoffovy zákony.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  15. 11. 2019 07:37

Ty hovoris o DiCapriovi, ja o jednoznacnom vedeckom konsenze. Je velky rozdiel ked strasia politici a ked strasia vedci. Inak rusit nuklearnu energiu je obrovska chyba, plyn by mal zostat v zemi...

Odpovědět  |   | 
hasič  |  15. 11. 2019 08:37

Myslíš ty odborníky co v 90. letech varovali, že za 20,max.30 let bude konec světa? Nebo další odborniky , kteří se v nedávné době shodli, že zde máme přibližně 40 pohlaví. A nebo to jsou podobní odborníci a vědci, kteří se jednoznačně shodli na nutnosti vybudování více multikulturní výchovy a společnosti, která jako jediná může uspět v globálním světě ? Problém naší Evropy je v tom, že se v ní daří nesmyslným ideologiím, které se uplatňují ad absurdum a lidé se probudí až když není pomalu co žrát.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  15. 11. 2019 08:55

Mozno pochopis ked sa o par rokov vratis z dovolenky z Chorvatska aj s malariou...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  15. 11. 2019 09:14

Inak priklady ktore spominas, na nich sa nikto nikdy nezhodol, ale ak mam dat priklad z minulosti, v 70. rokoch sa takisto snazili ti isti ludia v USA co teraz zlahcuju klimaticke zmeny, zlahcovali dosledky fajcenia...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2019 13:41

Mam pocit, ze cloveka jako vy nepresvedci ani osobni zkusenost. Nechme stranou Gretu a Lea. Masivni odlesneni za poslednich nekolik desitek let je fakt. Staci srovnat satelitni snimky dnes a 10, 20, 50 let zpet. O zrychlenem ustupu pevninskych ledovcu plati to same. Ze tyhle veci maj dopad na globalni proudeni mas (ve vzduchu i ve vode) netreba selsky rozum taky dlouho presvedcovat. Pripoctete masovou likvidaci zivocisnych, rostlinnych a hmyzich druhu (kdopak bude opylovat kvetinky/stromecky?), jedy a plasty v pude potazmo ve vode. Blb muze polemizovat o podilu cloveka na 'oteplovani', ale nezpochybni likvidaci/vyhubeni/otraveni a rostouci krivku znecisteni.

A klasicka vymluva, vsak my se snazime, muze za to rozvojovy svet? Za vetsinu mohou vyspele zeme, jen ty rozvojove/zaostale jsou ted tam, co my davno - akorat jim ty 'vyspele' rikaj, slapnete na brzdu, otravujete nam planetu.

Leo a Greta jsou videt a slyset, protoze vetsina ta fakta nechce videt/slyset, natoz o nich diskutovat. Greta, je mlada slecna. Poucte ji, vysvetlete ji jeji domnelou naivitu/whatever, polemizujte s ni, ale slusne. Zmuzete se jen na urazky a vysmech. Kde nic neni ani smrt nebere

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  14. 11. 2019 23:16

Nemci si myslia niečo iné o Rusoch. Aj napriek protestom USA spoločne budujú plynovod po dne Baltskeho mora.Rusky plyn bude poháňať ich nové paroplynove elektrárne, ktoré nahradia uhoľne a jadrové.
Zvýšený dopyt po elektrike musíš vykompenzovat zvýšeným importom plynu do paroplynovch el. a jadroveho paliva do jadrových el. Opäť od Rusov.

Odpovědět  |   | 
querulant  |  14. 11. 2019 18:17

Přečti si to znovu a dej si pár facek. Jde o producenty.

Odpovědět  |   | 
Alternativa  |  15. 11. 2019 09:49

Prý se celosvětově navyšuje produkce ropy, aspoň podle https://www.idnes.cz/technet/technika/cena-rop... ... :
"Největší zásluhu na navýšení produkce má několik málo zemí, včetně jednoho naprostého ropného „nováčka“: konkrétně jde o Brazílii, Kanadu, Norsko a Guyanu."
"Norsko má před sebou další dlouhé roky ropných zisků a nic na tom nezmění skutečnost, že státní těžební a zpracovatelská společnosti Statoil se přejmenovala na Equinor, aby zdůraznila svůj (částečný) odklon od fosilních paliv."

Že by tu zvýšenou těžbu ropy dotovali třeba i v tom Norsku, které se tak úporně snaží z příjmů z prodeje ropy dotovat přechod elektromobilitu?

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  14. 11. 2019 17:40

Wolfsburg volkswagen faktory je najväčší výrobný závod na svete s rozlohou 6,6 milióna m2.Ročne vyrobia okolo 850 000 áut.Som zvedavý prečo sa nepremenuju na Giga,Mega,...faktory,ale jednoducho sú iba závod?

Odpovědět  |   | 
querulant  |  14. 11. 2019 18:19

Protože soudruzi z NDR nemají ještě zmáklej marketing jak soudruh Lusk

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 11. 2019 19:13

Gigatovárny se to původně jmenovalo proto protože měli dodát Gigawatthodiny baterek.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 11. 2019 22:14

Ve Wolfsburgu je to komplex na obrovske plose. Jinde jsou to opravdu 'giga' budovy.

Odpovědět  |   | 
Tohares  |  15. 11. 2019 07:54

1. Gigafactory mají částečně v provozu v Nevadě. Vyrábí baterie a motory.
https://www.tesla.com/gigafactory
2. Gigafactory vznikla ve státě New York, ale vyrábí solární panely, nikoli baterie. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gigafactory_2
3. Gigafactory je v Shanghai, baterie ovšem zatím nevyrábí https://electrek.co/2019/10/15/tesla-build-ba...
4. Gigafactory bude v Berlíně.

Opravte si ty počty v článku.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  15. 11. 2019 09:27

Závod GF2 v Buffale postavil štát NY, za 900 miliónov USD.Teraz je hala poloprazdna a nevyrábajú takmer nič.Uverili planym Elonovym sľubom a rozprávke o tzv. "slnečnej streche".Do GF3 Komunisti v Číne investovali podľa niektorých zdrojov až 7 miliárd $.Zato Musk podpísal podmienky nájmu, ktoré ak Tesla nesplní,tak jednoducho ich odtiaľ vyhodia.
Je otázka za čie peniaze im postavia GF4 v Nemecku okolo starej stavby letiska?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  15. 11. 2019 11:30

GF2 - ide to pomalsie, rozbieha sa, tak ako vsetko doteraz
GF3 - 7 mld, haha, to musi byt nejaky tvoj osobny zdroj, alebo citas Hlavnespravy?
GF4 - no tu otazku si zjavne davas len ty a urcite mas na nu aj nejaku kreativnu odpoved

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  15. 11. 2019 12:01

Tento zdroj je priamo od komunistov z Číny.Ak máš iné optimistickejsie zdroje neznamená,že si vymýšľam. Hlavné správy, čo je to za plátok?
http://www.china.org.cn/business/2019-09/27/conte... ...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  15. 11. 2019 13:48

Vsetky ine zdroje hovoria o 2 mld, neviem ci Tesla nespominala len 1,5 mld (nechce sa mi pozerat, lebo to je jedno) 7-miliardova bude mozno ked budu na plnej kapacite a budu si aj robit svoje baterky...

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  15. 11. 2019 19:05

Všetky, zdroje ktoré čítaš,hľadaj inde. Ak chceš nájdem 10 iných zdrojov ktoré tvrdia, že Číňania investovali 7 miliárd $.Rozdiel 5 miliárd je sakra veľký,jedno je to iba tebe.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  15. 11. 2019 21:16

Posli linky...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  16. 11. 2019 14:53

OK, cize ked pojdu na plne obratky, bude preinvestovane 7 mld zatial je to do 2 mld. Tak ako som hovoril.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 11. 2019 11:58

GF2 produkuje FV solární panely.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

dnes | Petr Schnagl | 1 příspěvek
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 141 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 80 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A