ČSSD opět slibuje nemožné, do sedmi let 930 km nových dálnic

71 komentářů

Honza
13. dubna • 9:28

Tak tohle psal asi Broža. Ten si taky myslí, že se v rychlostech nad 160 strácí v časoprostoru.

Kdyby tady publikoval přímo jejich studyji, toho jak chtěj sehnat prachy, tak by se vo tom dalo aspoň mluvit. Tenhle předvolební pamflet je stejně ubohej, jako jeho autor. Když, sme u toho státního dluhu, tak bych nikdy nedal svuj hlas straně, která rozprodala státní majetek v hodnotě minimálbně 600mld. za půl roku Pitrům, Krejčířům, Mrázkům a Koženejm, vod kterýho si "klaus" bral prachy na volební kampaň. Už vůbec jim nedam hlas, protože se "topolánek" vůbec netají tim, že chce dál rozprodávat naše strategický podniky, tam zase chce brát prachy ODS. No a pak až nás budou vlastnit Američani, potažmo Morgani, Rockschildové a Rockefelerové, tak budeme mít konečně sví skutečný vládce a Broža bude stát na pědestálu a bude jim tleskat, jako správnej kapitalistickej úderník. Mimochodem pravice by byla v pohodě, ale solidní pravicová strana u nás prostě neexistuje, u nás sou akorát proamerický prdelelízači. Mimochodem KSČ-Klaus je nahradě jenom proto, že se domluvil s komoušema. Ostatně stejně jako předtim v šedesátejch letech, kdy byl s komoušema velice zadobře a jedině díky tomu taky moh studovat u třídního nepřítele číslo jedna v Americe.

DDT
14. dubna • 7:39

Vychladni soudruhu!

Honza
14. dubna • 17:39

Ty mi seš u prdele!!!

PSE
13. dubna • 17:37

Tak za prvé, pokud vím Klaus nic Koženýmu neprodal, to jenom stát nám něco dal (kupónové knížky) a my sami jsme to dali těm Koženejm. Naletěli jsme stejně Koženýmu na sliby jako teď Paroubkovi. Jen se bojím, že nás ten Paroubek bude stát ve finále víc než celý Kožený. Bohužel ti co nalétli Koženému za to mohou sami, jenže pokud fakt někdo bude toho Paroubka volit, tak mi obere taky. Nedalo by se to náhodou kvalifikovat jako zločinné spolčení Paroubka a jeho voličů?
Za druhé z těch závistivých poznámek o Američanech vidím, že si asi válíš šunky na sociálce, protože pokud si peníze nevyděláš, tak si za to můžeš sám. Přemýšlej nad tím trochu a nezáviď. Možná vlez do montérek a pracuj, občas si tím přijdeš na peníze, zvláště pokud jsi schopný (to si ale nemyslím).

PSE
13. dubna • 17:36

Tak za prvé, pokud vím Klaus nic Koženýmu neprodal, to jenom stát nám něco dal (kupónové knížky) a my sami jsme to dali těm Koženejm. Naletěli jsme stejně Koženýmu na sliby jako teď Paroubkovi. Jen se bojím, že nás ten Paroubek bude stát ve finále víc než celý Kožený. Bohužel ti co nalétli Koženému za to mohou sami, jenže pokud fakt někdo bude toho Paroubka volit, tak mi obere taky. Nedalo by se to náhodou kvalifikovat jako zločinné spolčení Paroubka a jeho voličů?
Za druhé z těch závistivých poznámek o Američanech vidím, že si asi válíš šunky na sociálce, protože pokud si peníze nevyděláš, tak si za to můžeš sám. Přemýšlej nad tím trochu a nezáviď. Možná vlez do montérek a pracuj, občas si tím přijdeš na peníze, zvláště pokud jsi schopný (to si ale nemyslím).

PSE
13. dubna • 17:28

řekl bych že se v časoprostoru ztrácíš trochu sám. Pokud vím tak Klaus snad nic Koženýmu neprodal, to snad jedině my všichni jsme od státu něco dostali a pak jsme to nacpali těm koženejm a spol. A je to naše chyba a nikoliv Klause, jsme asi stejně schopní naletět na řeči Koženýmu jako Paroubkovi. Rozdíl v tom žádný není, jen s přibývajícím časem nás bude stát víc ten Paroubek než ten Kožený. A ještě ho za to nikdo nezavře a to ani do vazby jako Koženého.
Co se týče prodeje investorům, tak si myslím, že je to jediná cesta, protože úroveň státních správců majetku je obvykle ještě pod úrovní některých diskutujících v tomto fóru. A pak někdo kdo je zvolen zhůry (někým koho jsme v průměru zvolili -> v horším případě dokonce ani nevolili -> Paroubek) žije z fabrik, kterým se nadaří tak jak by mohlo, protože stát neumí ani spravovat silnice natož řídit podnik.
A jen ať nás vlastní kdo chce, hlavně ať nám dá práci ne?  Jestli s tím máš problém, nezbývá nic jiného, než přestat chodit na sociálku a začít něco dělat sám. Hezky od píky, projít si všema problémama, který s tím jsou a ne se válet na sociálce, že? Alespoň by tě v tom každodenním shonu přešla chuť na takové nesmysly co jsi tu předvedl.

Honza
14. dubna • 12:42

Ha ha ha, jasně že mu na to nedal účet, ale koženej sponzoroval jeho stranu... Když je teda nejvýhodnější prodávat státní majetek Nomuře a jinejm tak proč teda třeba Volkswagen má zlatý akcie. Mimochodem na rozdíl vod tebe sem nikdy nebyl ve straně. Ty nejseš žádnej pravičák. Tys akorát znova nalít komoušům u kterejch si měl předtim rudou knížku soudruhu, jenomže převlíkly kabát (Tlustej - komunistickej funkcionář !!!po normalizaci!!!, Klaus a další). Něco si vo tom zjisti.

"A jen ať nás vlastní kdo chce, hlavně ať nám dá práci ne?" - Ne!!! Jestli přemejšlíš takhle uboze, tak je pro tebe ODS skutečně ta pravá volba. Mimochodem sem pro pravici, jak už sis moh jedenou přečíst. Ale pravice má spravovat státní majetek. Hodně si pleteš pravici s kapitalismem. Tuhle mezeru by sis měl taky zacelit. A koho pak mam volit? Sládka, to asi ne. Klauze, kterej chce dokončit privatizaci? To je vlastizrada. Mimochodem ODS che zrušit odpisy z daní a místo toho zavést daňové prázdniny jednou za čtyři roky. To mi moc v podnikání nepomůže.

Abych ti vysvětlil princip kapitalizmu, potažmo proč je globalizace(=royprodávání státního majetku nadnárodním korporacím, který vlastní ještě míň lidí) špatná. Takže jak ty jistě nevíš, ty se svejma usmolenejma pár milionama majetku nemůžeš, dělat skutečně nic jinýho než si stěžovat. Naší životní úrovej určují stamiliardové toky majetku. Takové prostředky mohou vlastnit buďto soukromníci Morgan, Rockschild, Rockefeler, Gionini, Raskob a další vo kterejch nemáš páru. Morgan například financoval Musoliniho a pomohl mu k moci, ne kvůli tomu, že by měl rád zlí kluky, ale proto, že dostal vliv v regionu a potažmo kvůli výdělku. A mi sme pro takovýho člověka chudý výchoďáci, který sou dobrý TAK AKORÁT NA TO POBÍHÁNÍ V MONTÉRKÁCH. Takhle se skutečně nikdy nedostaneme na špičku. Dál, obchod na burze probíhá dvoumi způsoby, buď to se hodnota akcijí uměle zvyšuje, tak aby to obyčejný chudáci kupovali, pak až se to rozprodá chudákům a bankéři si namastěj kapsy, tak cena zase klesne a pár tisíc obranejch chudáků na tom zbankrotuje. Druhá a horší varijanta je, že si spekulant(Morgan, Rockschild...) na krátko akcije půjčí, rozprodá je chudákům a pak jejich cenu uměle stlačí (při nejlepším tak aby ten podnik !!!SKORO ZBANKROTOVAL!!! a pak ty akcie zase koupí nazpět a vrátí je. Rozdíl mezi tim za kolik ty akcie prodal a za kolik je vykoupil nazpět je jeho zisk. Takže se mu vyplatí tu cenu co nejvíc srazit (Poldi Ocel a další český miliardy). Abych to shrnul, když budeme mít štěstí a budeme strategicky výhodní tak do nás budou investovat a když ne tak budem v prdeli. Proto chci aby český podniky chránil český stát, jako pravicově smýšlející člověk a proto nebudu volit vlastizrádce z ODS, který navíc nosej rudý trenky jako ty soudruhu. Uvědom si konečně, že sme v kapitalismu a Stalin už dávno smrdí pod kytkama, teď je problém úplně jinde. Uvědom si taky, že ODS sama řiká, že pokud nebude chtít nikdo jinej, tak bude spolupracovat s komoušema, prostě když něco budou potřebovat, tak to klidně vodhlasujou s nima. Ha Ha Ha to je ten nejtrapnější předvolební blábol kterej kdy kdo řek a takový troubové jako seš ty jim to žerou jako nic. Je to samozřejmě daleko složitější, tak aby tě z toho nebolela hlava, si radši natáhni montérky a volit radši ani nechoď.

rmira
13. dubna • 7:32

milá redakce, kde je někdo, kdo by hrdinně hájil výse uvedený text? připomínek je tu už celekm dost. Jindy napíšete v obhajobě podružných věcí více textu než v článku jako takovém, a teď NIC. Nebo ten komentář napsal server sám???

milan poznik@seznam.cz
13. dubna • 0:37

Slibovat výstavbu takové dlouhé dálnice je nesmysl. Lepší by bylo slíbit a konečně dodržet, že bude dokončena a zprůjezdněna naše první dálnice D1. Ta se staví pokud vím asi 25 let a stále není hotová. Tak bych prosil napřed dodělat a potom opravit ostatní silnice I a II třídy, které se podobají tankodromu a bez nich se neobejdem. Až toto bude vše hotové tak jo postavte nějakou tu dálnici. Zatím ale se zde na všem pracuje poněkud pomalu. Kdyby takto stavěli naši
předkové tak ještě dnes stavíme Karlštejn.

polakow
12. dubna • 17:35

Za silnice nemocný ptáky i dlouhou zimu  může vláda, Paroubek....jo to už všichni víme. Peníze  jsou problém ale výkup pozemků je možná ještě větší brzdou, jenže  když pak  chtěj schválit lepší zákon o vyvlastnění ( za úhradu) pro zamezení spekulací, obštrukcí a průtahů kolem stavby silnic křičíte hlavně zprava  co si to ta vláda dovoluje.  Jinak osobně  mi víc vadí málo  obchvatů kolem měst a vesnic, nežli  málo  dálnic.

Dusan
12. dubna • 18:11

Pekna argumentace, skoda jen ze se ten navrhovany zakon vyvlastnovani pozemku pro stavbu silnic vubec netykal, ale resil primarne pozemky pro prumyslove zony.

polakow
12. dubna • 21:54

To bych neřekl,  v TV uvedli, že  se by se jednalo o stavby  ve veřejném zájmu do čehož se měly zahrnout  dálnice, plynovody,  významné průmyslové zony ale i  třeba  mez. letiště. Pak to pokud vím bylo jen  hádání co do toho zahrnou.

Marek71
13. dubna • 10:51

Lenže v princípe je úplne jedno, na čo sú tie pozemnky potrebné, či je to diaľnica, letisko, priemys. zóna... keď chce niekto niekde čokoľvek stavať, musí si najprv dojednať výkup pozemkov u majiteľov. A to nie násilím, zákonom z pozície sily (štát), ale na základe jednania z vlastníkom a akceptovaním jeho ceny ! Pokiaľ vlastník nie je ochotný pozemok predať za navrhovanú cenu, tak buď sa cena zvýši, alebo sa projekt presunie niekde inde. Je to jednoduché a takto by to malo v civilizovanom svete, kde je majetok jednotlivca nedotknuteľný, fungovať. Všetko ostatné je len obyčajná zlodejina, akokoľvek by bola zamaskovaná zákonom v mene "verejného záujmu".

Jacobs
13. dubna • 10:48

když to bylo v TV tak je to určitě pravda

elipsoid
12. dubna • 16:38

Ja myslel, ze tohle je server o autech, ne volebni agitka. Kdyz uz vyplodim takovej blabol ve stylu Halo novin, tak se pod to aspon podepisu, pane redaktore. Nejsem volic levice, ale tohle je fakt ubohy, zejmena zaver
[quote]Ostatně, voliči jsou u nás zvyklí, že s tím, co zazní z úst zejména levicových politiků před volbami, mohou počítat ze všeho nejméně...[/quote]

Riccardo
12. dubna • 15:23

To vůbec neřešte, kdo to navrhuje a čí je to předvolební slib. Z příkladu Chorvatska je jasné, že to jde i bez státních peněz ...

Jirka
12. dubna • 16:10

Žádné státní peníze nejsou. To jsou peníze z našich daní, respektive dluhy ponechané našim dětem
S Chorvatskem souhlasím, tam ovšem stavby dálnic neřídí takoví ničemi, jako byl třeba Schling...

Bobek
12. dubna • 14:22

Tohle chtěli původně soudruzi z ČSSD vydat 1.4., jenže holt mají na sekretariátě v Lihovém domě bordel, tak to tam sekretářka našla až teď, no.

PSE
12. dubna • 16:28

Lihový dům ..... Dobrý

Radek
12. dubna • 14:03

Proč někdo konečně nepřijde s tím, že se pokusí prosadit zvýšení rychlosti na dálnicích (nové a kvalitní úseky)?? Uvítal bych zvýšení třeba na 160 na nových dálnicích, které už jsou kostruovány moderně (na rozdíl od D1).

Jaroslav Hálek
12. dubna • 13:00

Autor článku neuvedl své jméno zřejmě proto, že si není jist, zda čtenáři neprohlédnou jeho neumělou argumentaci. Pokud jde o financování, nebude jistě bez problémů, ale zdroje jsou a budou: jednak soukromé, jednak z EU - z fondu strukturálního rozvoje a potom také z nových ekologických daní, z nichž by rozhodně měla část putovat na investice do infrastruktury a tudíž i do výstavby dálnic. Také z daně na minerální oleje (a potažmo tedy pohonné hmoty) by mělo putovat na dopravní infrastrukturu více než dosavadní jedno (!) procento. To vše by mohl řádně informovaný autor článku zmínit a ne dávat otevřeně najevo svou nechuť vůči čemukoli, co předkládá ČSSD. Navíc skutečnost je taková, že zdržení na D8 a částečně i na D11 je způsobeno tzv. ekologickými hnutími. Prostředky, které byly určeny na D8 v posledních třech letech se například "díky" těmto ekologistům ani nepodařilo vyčerpat.

PSE
12. dubna • 13:35

S tím mohu v zásadě souhlasit. Jen si snad vážně nemyslíš, že to bude víc než jen předvolební slib. Tihle darmožrouti jsou tam 8 let a pokud by chtěli tak ty peníze už tam dávno mohli být. Oni přicházeli s příspěvky na koupi nového vozu (tuším Špidla) a ty silnice vypadají jak tankodromy. Ať nejprve pustí něco do těch státovek, protože dálnice se nějakou dobu budou stavět a ty silnice to nevydrží, stejně jako naše auta. Nebo že by přišli s příspěvkem na koupi teréňáku? Je to banda blbů a jim to teda fakt věřit nebudu. Ještě bych pod to napsal titulek myslím to upřímně, řekl bych že to přesně vystihuje co si o tom myslím.

Jirka
12. dubna • 12:54

Výňatek ze článku v HN z 15.9.2005:
Na 22 kilometrech dálnice E39 z Trondheimu k západnímu pobřeží Norska je sedm tunelů a tři mosty v celkové délce přes 10 kilometrů. Jeden kilometr přišel v přepočtu na 252 miliónů českých korun, v tom jsou zahrnuty i náklady na opravy po dobu 25 let.

Dálnice D8 z Prahy přes Ústí nad Labem k německé hranici zahrnuje řadu mostů a tunelů, jeden kilometr stojí průměrně 659 miliónů korun.

PSE
12. dubna • 13:29

Aneb jak vytunelovat tunel

doubt
12. dubna • 12:25

v jiné dnešní bleskovce se píše:

"Nový osemkilometrový úsek Mengusovce–Poprad bude stáť zhruba 2,8 miliardy Sk bez DPH."

tak proč u nás by 900km muselo stát 900 miliard?

klobouk
18. dubna • 0:19

Jestli u nas dalnice stavi Skanska, tak se myslim ta cena vysvetluje.

Jirka
12. dubna • 16:03

Musí přece něco zbýt zbýt na křišťálově čisté politiky, a platy komparsu pro nácviky výběrových řízení.

Momo
12. dubna • 12:11

To já zase důvěřuji nejvíc reálným číslům. A z uskutečněné reality vyplývá, že když jsou ve vládě levicové strany, tak se staví nejméně 3x více silnic a dálnic, než když vlády byly pravicové.

Dusan
12. dubna • 15:26

Pravicova vlada tu bohuzel nebyla uz skoro deset let, takze to nema moc smysl porovnavat.

lojza
12. dubna • 15:50

mám takový pocit, že pravicová vláda tu nebyla nikdy... alespoň dle mého. možná na počátku devadesátých let tu byly pravicové myšlenky, ale realizace značně pokulhávala.

Dusan
12. dubna • 18:09

Budme realisticti, 3 - 10 let po zruseni komunismu se tezko dala cekat nejake precizni nasazeni pravicovych myslenek.

lojza
12. dubna • 20:00

jenže právě v tu dobu tady byla vůle, chuť a entuziasmus. dnes už tu není ani jedno, jen znechucení vším možným, v čele s politikou. dnes je a bude mnohem těžší než tehdy cokoliv prosadit.

Zdenek
12. dubna • 11:38

nebudu se vyjadřovat k obsahu samotného článku, ale k vyjádření, chcete-li stručného závěrečného resumé... Solidní novinář (tak, aby vypadal nezaujatě) by se měl vyvarovat v článku svých vlastních myšlenkových pochodů či svého názoru. To by měl udělat případný čtenář. Pokud už trváte na tom, že chcete ulevit svému srdci, učiňte tak ve vlastním blogu nebo na potlachu s přáteli u piva... mimochodem - já nedůvěřuji ani levé ani pravé. Důvěřuji sám sobě.

PSE
12. dubna • 13:39

Já si myslím, že pokud by s k tomuhle měla redakce vyjadřovat nezaujatě tak by byla pomlouvána čtenáři že jí sponzoruje ČSSD, nebo že se její sídlo přestěhovalo do Bohnic. Takový blábol ještě před volbama redakce okomentovala velmi mírně. Já bych to okomentoval podstatně kořeněji. 

lojza
12. dubna • 19:58

to je potom potřeba si rozmyslet, co vlastně chtějí dělat. pokud zpravodajství, tak takhle opravdu ne, pokud komentáře, pak ano. ovšem tahle neurčitá směska, za níž je jak zpravodajství, tak komentář, je trochu schizofrenní. jak jsem napsal výše, čtenář opravdu není hlupák, který by potřeboval napovídat...

a co se týká napadání za zpravodajství, to může dělat jen hlupák a z takových případných čtenářů-rýpalů by si redakce neměla dělat vůbec nic.

Luisburg
12. dubna • 9:32

zas kecaj a kecaj a kecaj

bob
12. dubna • 10:03

kecaj vsichni

JencekSF
12. dubna • 10:12

chacha tomu se budu smat jeste cely tyden.900km za 7 let... takze to znamena 129km rocne. no tento extremne uspesny rok pro dalnicni vystavbu znamenal dokonceni dalnic 75km... kde pak se udela dalsich 50 kdyz na dalnice jeste snad nejsou ani projekty...

lojza
12. dubna • 9:09

citace: Ostatně, voliči jsou u nás zvyklí, že s tím, co zazní z úst zejména levicových politiků před volbami, mohou počítat ze všeho nejméně...

moje otázka... proč ta diferenciace? jen levicoví? kde žijete, proboha?

bingo
12. dubna • 9:36

Autor je asi pravicak, jen se nejak zapomnel podepsat

Ale v principu s nim souhlasim.

lojza
12. dubna • 10:07

chápu, že autor je pravicově zaměřen, což mi vůbec nevadí. jen se pozastavuji nad tím, že dnes je vůbec někdo schopen věřit politikům z jakékoliv části spektra... přijde mi to divné, nic víc, nic míň... jakékoliv (to zdůrazňuji) volební sliby bych dělil čtyřmi, následně pro sichr ještě třemi (a potom možná ještě dvěma), pak je solidní šance dostat se alespoň na 60 procent reality...

Jirka
13. dubna • 22:26

100 : 4 = 25 : 3 = cca 8 : 2 = 4%. Vyslo ti procento vyjadrujici velikost tve komunity vuci zbyle spolecnosti a nikoliv tech tvych zminovanych 60%

Honza
13. dubna • 8:54

Přesně

bingo
12. dubna • 10:36

No to uz by bylo asi na diskuzi o necem jinem, kazdopadne ta poznamka v clanku byt nemela. At si ctenar udela nazor sam.

lojza
12. dubna • 11:52

tak tak, naprostý souhlas. čtenář (povětšinou) není idiot bez špetky vlastního rozumu, aby se mu muselo napovídat.

rmira
12. dubna • 8:58

a jako v Rudém právu bez uvedení autora... k faktickým chybám bych se ale také nehlásil.
Problém nejsou peníze, ale rychlost projednání umístění stavby v území. Zde mohou soukromí investoři mnohem prožněji a rychleji jednat s vlastníky pozemků (ano, tím myslím na peníze). Soukromí investoři také mnohem rychleji staví, jsou motivováni tím, že čím dřív postaví, tím dřív začnou inkasovat mýtné.
Autor článku se mýlí, když říká, že je nutno sehnat 900 mld. během 7 let. Stát může platit soukromému investorovi něco jako leasing nebo stínové mýtné třeba 25 let. Tj. při 5% výnosu asi 64 ml. ročně. Dnes stát dává ze Státního fondu dopravní infrastruktury asi 18 mld na dálnice, k tomu přibude asi 14 z mýta, a když postaví dalších 700 km dálnic, hravě přibude dalších 15 mld. z mýta. Takže zbývá připlatit ze státního rozpočtu třeba 15-20 ml., o něco pumpnout Brusel a je to.
 Peníze nejsou problém, problém je příprava.

Jaroslav Hálek
12. dubna • 13:03

Naprosto souhlasím, viz můj příspěvek níže.

rmira
12. dubna • 12:32

a ještě jeden špek je v článku 900 km dálnic není přece 900 mld. Kč, to by musely být samý mosty a tunely....

m156
12. dubna • 9:17

jasně peníze nejsou problém... když už máme dluh bilion, tak proč ne rovnou třeba dva

Cynik
12. dubna • 10:43

Presne tak. A az bude KSCSSD za dvacet let zdvojnasobovat dane, aby mela alespon na uroky ze statniho dluhu, to bude taky o.k.

KOSS
12. dubna • 13:46

Vzhledem k tomu, ze v poslednich letech zacina nastavat situace podobna Rusku na konci 90.let, tj, bohati + chudi a zadna stredni vrstva, se to klido muze stat. Stredni vrstvu mordujou danema, ze je cela vyzdimana s temer zadnou vuli jit dal. Pritom je dokazano ze prinasi do rozpoctu nejvice penez.

Ovsem to by se delnasum nikdy nelibilo, protoze ti slysi vetsinou pouze na predvolebni sliby a ekonomickou teorii nikdy nevideli ani o ni neslysely. Bohuzel. Kdyz uz dela MSMT ty nove maturyty mohly by pridat i povinny predmet na strednich skolach VSECH. Jak by se v teto zemi pak zilo lip.

rmira
12. dubna • 8:59

oprava - při 5% výnosu 64 mld.....

rmira
12. dubna • 9:00

všude ml. = mld.

Haya
12. dubna • 8:28

ČSSD

neodborník
12. dubna • 8:26

Nevím proč by to nebylo možné, když letos bude otevřeno 72 km.V posledních deseti  letech se víc nestavělo než stavělo, takže nemohly moc přibývat. A navíc by od příštího roku měly být peníze z elektronického mýtného, takže zas tak málo peněz nebude. Čas ukáže kolik jich doopravdy bude.

Marek71
12. dubna • 8:40

Koľko sa vyberie ročne na elektr. mýtnom ? Mám dojem, že rádovo nejakých 10 mld, ak sa dobre pamatám. Super, z toho sa postaví 10 km diaľnic ! Jediný sposob, podľa mňa, ako to splniť, je nechať diľnice postaviť súkromným investorom s tým, že si potom bude na nich vyberať mýto... no ale toto možeme od socdem-komunistickej vlády ťažko očakávať. Ale dúfam, že po voľbách tam už nebude tá pakáž.

KOSS
12. dubna • 10:13

Jo jenze ma to i sva velka rizika. Kazdopadne v rozpoctu je strasne moc zakonnych vydaju a po volbach jich bude jeste vic. Kdyby tuto slozku snizily strukturalnimi reformami a zvyhodnily prepravu po zeleznici - nemyslim autovlaky, tak by se dalo celkem slusne i usetrit na opravach silnic - ktere se ale stejne nedelaji, neb nato nejsou penize.

Ale stejne se o tom nema cenu bavit 900 km dalnic k tomu v roce 2020 rychlovlaky ala TGV, a ja budu presidentem zemekoule. To urcite. Kdo neveri, at........ Total Bulldust

JiVi
12. dubna • 8:07

jeste tu o cerveny karkulceeee

puck
12. dubna • 8:41

a co tak o cervenom paroubkovi

Murphy
12. dubna • 9:40

A pak tu o spravedlivem Ficovi

Jack
12. dubna • 10:59

 Cool!

pajan.ross
12. dubna • 7:31

já bych jim dal lopaty at už teda jdou stavět ty silnice ...protože všichni dobře víme že je nemožné postavit 900km dálnic za 10 let natož za sedm a vůbec ještě u nás

milan poznik@seznam.cz
13. dubna • 0:40

Napřed ať s těmi lopatami dokončí konečně D1 a pak ať opraví ostatní silnice.

Pavlik
12. dubna • 8:49

Je to pravda, jen bych zpřesnil. Kolik km dálnic máme dnes a jak dlouho se stavěly. A pokud se pamatuju, D1 z Prahy do Brna nebyla snad nikdy plně průjezdná bez nějakého omezení...

OnLi
12. dubna • 6:41

ACE.
12. dubna • 1:51

Trochu se vosolej ceny za průjezd, nějaká ta pokuta 1/2 mega za jízdu bez známky a je to doma.

x12345678
12. dubna • 14:36

Ceny za průjezd se "nevosolej" protože je musíme koordinovat s EU.
1/2 mega za jízdu bez známky a 1/4 mega za starou známku na skle je sice ptákovina non plus ultra, ale pokud by to nezrušili sami poslanci, zruší to zcela jistě ústavní soud, takže z toho taky žádné love nebudou.
Pokuty dle nových sazeb? No to zas tolik nehodí, navíc kdo je bude vybírat, když se změní jen zákon ale policie zůstane stejná? Takže toho se taky nebojím.
No a kdyby nedejbože soustruzi z KSČSSD vyhráli ty peníze v TottoLotto v Nigérii nebo znárodnili čísi fabriku na kakao v Ghaně , nebude to stejně mít kdo postavit, protože za volební období se nevyřídí ani námitky proti výběru dodavatelů, natož aby rozhodli o polní cestě přes louku, kde lítá vzácná Moucha Domácí. Takže buďme v klidu, jde jen o další trapnou kašpařinu. Tentokrát tak trapnou, že tomu už snad ani úplní hlupáci nemohou věřit.

ACE.
12. dubna • 14:52

Neber to tak vážně, jednalo se o vtip.
Jak chceš měnit policii? Střídáme kdo byl policajt bude doktor, doktor podnikatel, podnikatel dělník atd....
 

jogurt
18. dubna • 12:49

No já bych policii za dělníky vyměnil. Pro příslušníky by to sice byl šokující zážitek, ale stál by za to. Nicméně v příspěvku to chápu tak, že změna zákona nepřinese nový vítr do ztrouchnivělých policejních zadků a i já rovněž pochybuji o tom, že s nástupem nového zákona o vyšších pokutách a bodovém systému se změní (t.j. z nuly na nenulový stav) činnost policie. Tak nějak nevuidím souvislost mezi zákonem a podnětem k takové revoluční změně.

Spectral
12. dubna • 1:46

Přesně tak, jenomže tupí voliči jim na ty sliby skáčou pořád a pořád dokola

Jojo, socdemáci spolehlivě dodrží jen jedno:

Jistoty a prosperita - avšak jen pro ty u koryta

Spectral

koffr
12. dubna • 10:48

tuidle sem potkal plakat s rathem, na kterym byl napis jistoty a prosperita preskrtan na jist z koryta

Doporučujeme

Články odjinud