Crossovery prolínají i zavedené třídy. Kdo s kým soupeří a proč?

Lze vůbec dnešní malé a střední crossovery zařadit do zavedených automobilových segmentů?

Oblíbenost crossoverů či malých a středních SUV stoupá raketovým tempem. Z toho plyne snaha automobilek, které chtějí nabídnout vždy o něco více, než konkurence, zároveň ale při únosných nákladech.

10 nejspolehlivějších ojetých SUV do půl milionu. Vítěz sem možná nepatří

10 nejspolehlivějších ojetých SUV do půl milionu. Vítěz sem možná nepatří

Když se k tomu přidají moderní modulární platformy, máme tu mix různých crossoverů, které už nekříží jen samotné karosářské varianty, ale i třídy či segmenty, podle kterých jsme byli donedávna zvyklí auta posuzovat. Často tedy není zákazníkům, ale i mnohým odborníkům zcela jasné, kterého konkurenta to či ono auto má.

Snažili jsme zasadit nejprodávanější či nejočekávanější crossovery do zavedených tříd a přidat k nim konkurenty, které se jim velikostí či cenou nejvíce blíží. Prohlédněte si je v komentované fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 90 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků