Crossover Infiniti QX30 je tak trochu jiný Mercedes GLA

Nový kompaktní crossover od Infiniti si půjčil platformu MFA, na které jezdí třeba Mercedes třídy A a také SUV GLA. Svým způsobem tak půjde o velmi podobná auta, i když u zákazníků dneska nerozhoduje technika, ale design. A odlišnější asi nové SUV, tedy pardon... crossover od Infiniti být už nemůže.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept QX30 je prakticky připraven pro sériovou výrobu včetně toho velice agresivně tvarovaného předku. Pod povrchem je technika Mercedesu třídy A a GLA

Pod kapotou crossoveru Infiniti QX30 se nekonají žádné elektromotory a hybridy. Tohle je konvenční auto s benzínovým dvoulitrem s přeplňováním nebo naftovým čtyřválcem 2,1 litru. Oba motory dodává také Mercedes-Benz.

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Vedle nového konceptu QX30, který už se do sériové výroby příliš měnit nebude, se v Ženevě ukázal také model Infiniti Q60, který bude soupeřit například s BMW řady 4 Coupé.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků