Crossmediální kampaň Das WeltAuto obdržela Zlatou pecku

Crossmediální kampaň Das WeltAuto obdržela Zlatou pecku

Das WeltAuto, program pro prodej prověřených ojetých vozů koncernu Volkswagen, zaujal svou nevšední reklamní kampaní odbornou porotu prestižní soutěže Zlatá pecka, která každoročně oceňuje nejlepší projekty v oblasti kreativní reklamy. První crossmediální kampani s hashtagovou injektáží bylo uděleno ocenění Zlatá pecka 12. února na galavečeru v klubu Lávka, kde se vyhlašovaly výsledky jubilejního 25. ročníku soutěže.

„Das WeltAuto se snaží být svým pojetím prodeje ojetých vozů symbolem kvality a důvěry. Zároveň usilujeme o inovaci ve sféře marketingu, reklamy a komunikace,“ říká Martin Březina, vedoucí divize Das WeltAuto společnosti Porsche Česká republika. „I proto jsme loni spustili nevšední komunikační kampaň, která nalézá skvělou odezvu nejen u široké veřejnosti, ale také v odborných reklamních kruzích. Ocenění Zlatá pecka si velmi vážíme a všem zúčastněným stranám děkujeme za maximální nasazení při přípravě a realizaci celého projektu.“

Zlatá pecka je prestižní soutěží kreativity v reklamě, kterou již 25 let pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace. Nejlepší reklamní tvorba uplynulého roku je oceňována odbornou porotou, tvořenou předními osobnostmi ze všech uměleckých profesí, které se na vzniku reklamy podílejí.

Do soutěže Zlatá pecka za rok 2019 se přihlásilo celkem 81 soutěžních prací. Kampaň Das WeltAuto byla odbornou porotou vybrána do užšího výběru mezi 32 nejlepších a následně se dostala i mezi dvacítku nejlepších, jimž bylo uděleno ocenění Zlatá Pecka 2019. Porotci ocenili u kampaně Das WeltAuto nestandardní komerční komunikaci, která využívá audiovizuální média.

První crossmediální kampaň s hashtagovou injektáží zahrnuje tiskové zprávy, reportáže, hashtagové injektáže, při nichž Das WeltAuto vystupuje jako sponzor pořadů s hashtagem #menimauto, sociální média (například profily Das WeltAuto nebo Barbory Polákové na Facebooku či Instagramu), příspěvky, prezentace a reklamy na internetu, turné Báry Polákové Poď si Tour 2019 a branding. Hlavní tváří reklamní kampaně Das WeltAuto, která poběží až do léta 2020, je Bára Poláková, která jezdí s vozem Volkswagen Tiguan Allspace ze sítě Das WeltAuto.

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků