Cristiano Ronaldo a jeho auta: Extravert je i na silnicích, chce výkon

Slavný portugalský fotbalista na svých autech nešetří. V jeho garáži se objevují jak luxusní, tak supersportovní vozy. Prohlédněte si šest nejdražších.

Nikdo jiný ve světě fotbalu nerozděluje příznivce tohoto sportu tak, jako Cristiano Ronaldo. Jakmile vkročí na hřiště, je ho všude plno, máchá rukama, diskutuje s rozhodčími, jeho oslavy gólů jsou stejně velkolepé, jako samotné střely a způsob pohybu po hřišti. Někomu jeho charakter leze na nervy, jiní jej obdivují. Stejně to platí i pro jeho vozový park.

Jinak řečeno, pokud se po městě projedete v takovém Rolls-Roycu Phantom či v matně černém Lamborghini Aventador, pozornost určitě vzbudíte a zcela jistě podobně citově smíšenou a zabarvenou, jako když CR7 vstřelí gól nůžkami a rozběhne se ke svým fanouškům, ukazujíc prstem na své bicepsy.

Zemřel Karel Gott. Auta měl rád. Podívejte se, jaké kousky vlastnil

Zemřel Karel Gott. Auta měl rád. Podívejte se, jaké kousky vlastnil

Ronaldo má auta rád a rozhodně na nich nešetří. Obecně se neuchyluje k tuningu či speciálním úpravám, ale překvapivě rád sahá po striktně limitovaných edicích pro fajnšmekry, jako v případě dvou Ferrari. Vždyť kousavých 599 GTO měl dokonce několik a v minulém roce si pořídil i nástupce v podobě f12 TdF. Vzhledem k tomu, jak pečlivě si v Maranellu pro tyto vozy své klienty vybírají, je to husarský kousek, dostat se na pořadník takto samozřejmě vysoko.

Právě modelu "Tour de France" oslavujícího dávné vítězství v automobilovém, nikoli tom slavnějším cyklistickém, závodě se například vyrobilo jen 799 kusů a dnešní hodnota se pohybuje kolem 25 milionů korun. A to se nezmiňujeme o nárůstu hodnoty v případě, že by se portugalský křídelník rozhodl prodat jej. Jedná se o jednu z posledních rozluček s atmosféricky plněným dvanáctiválcovým motorem o výkonu 780 koní

Krom opulentního Rolls-Royce Phantom, limuzíny, ve které se často její majitelé nechávají spíše vozit osobním řidičem, patří mezi Ronaldovy vozy s hodnotou pod dvacet milionů korun ještě zmíněné matné Lamborghini Aventador. Další z řady atmosférických dvanáctiválců má 700 koňských sil, jak napovídá modelové značení LP700-4.

Mark Zuckerberg a jeho auta: Má miliardy, přesto jezdí Golfem

Mark Zuckerberg a jeho auta: Má miliardy, přesto jezdí Golfem

Ronaldo se ale krom italského koně našel i v iniciálech EB. Vlastnil Bugatti Veyron, dlouholetého rekordmana, co se maximální rychlosti týká. S ním si mohl užít 1.001 koňských sil a uhánět více než 400 kilometrů za hodinu. Letos mu francouzská automobilka v rukou německého Volkswagenu předala nástupce.

Novinka Chiron posílila na 1500 koní, a to stále z šestnáctiválce do W. Zatímco za 14 sekund zrychlí základní verze běžného hatchbacku na stovku, Ronaldo může tou dobou jet už 300 km/h. Cena obou Bugatti coby nových vozů není oficiálně známá. Přesahuje ale 60 milionů korun.

Foto: Instagram cristiano

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků