Cristiano Ronaldo a jeho auta: Extravert je i na silnicích, chce výkon

Slavný portugalský fotbalista na svých autech nešetří. V jeho garáži se objevují jak luxusní, tak supersportovní vozy. Prohlédněte si šest nejdražších.

Nikdo jiný ve světě fotbalu nerozděluje příznivce tohoto sportu tak, jako Cristiano Ronaldo. Jakmile vkročí na hřiště, je ho všude plno, máchá rukama, diskutuje s rozhodčími, jeho oslavy gólů jsou stejně velkolepé, jako samotné střely a způsob pohybu po hřišti. Někomu jeho charakter leze na nervy, jiní jej obdivují. Stejně to platí i pro jeho vozový park.

Jinak řečeno, pokud se po městě projedete v takovém Rolls-Roycu Phantom či v matně černém Lamborghini Aventador, pozornost určitě vzbudíte a zcela jistě podobně citově smíšenou a zabarvenou, jako když CR7 vstřelí gól nůžkami a rozběhne se ke svým fanouškům, ukazujíc prstem na své bicepsy.

Karel Gott a jeho auta: Měl Porsche i VW Golf. První vůz hned naboural

Karel Gott a jeho auta: Měl Porsche i VW Golf. První vůz hned naboural

Ronaldo má auta rád a rozhodně na nich nešetří. Obecně se neuchyluje k tuningu či speciálním úpravám, ale překvapivě rád sahá po striktně limitovaných edicích pro fajnšmekry, jako v případě dvou Ferrari. Vždyť kousavých 599 GTO měl dokonce několik a v minulém roce si pořídil i nástupce v podobě f12 TdF. Vzhledem k tomu, jak pečlivě si v Maranellu pro tyto vozy své klienty vybírají, je to husarský kousek, dostat se na pořadník takto samozřejmě vysoko.

Právě modelu "Tour de France" oslavujícího dávné vítězství v automobilovém, nikoli tom slavnějším cyklistickém, závodě se například vyrobilo jen 799 kusů a dnešní hodnota se pohybuje kolem 25 milionů korun. A to se nezmiňujeme o nárůstu hodnoty v případě, že by se portugalský křídelník rozhodl prodat jej. Jedná se o jednu z posledních rozluček s atmosféricky plněným dvanáctiválcovým motorem o výkonu 780 koní

Krom opulentního Rolls-Royce Phantom, limuzíny, ve které se často její majitelé nechávají spíše vozit osobním řidičem, patří mezi Ronaldovy vozy s hodnotou pod dvacet milionů korun ještě zmíněné matné Lamborghini Aventador. Další z řady atmosférických dvanáctiválců má 700 koňských sil, jak napovídá modelové značení LP700-4.

Mark Zuckerberg a jeho auta: Má miliardy, přesto jezdí Golfem

Mark Zuckerberg a jeho auta: Má miliardy, přesto jezdí Golfem

Ronaldo se ale krom italského koně našel i v iniciálech EB. Vlastnil Bugatti Veyron, dlouholetého rekordmana, co se maximální rychlosti týká. S ním si mohl užít 1.001 koňských sil a uhánět více než 400 kilometrů za hodinu. Letos mu francouzská automobilka v rukou německého Volkswagenu předala nástupce.

Novinka Chiron posílila na 1500 koní, a to stále z šestnáctiválce do W. Zatímco za 14 sekund zrychlí základní verze běžného hatchbacku na stovku, Ronaldo může tou dobou jet už 300 km/h. Cena obou Bugatti coby nových vozů není oficiálně známá. Přesahuje ale 60 milionů korun.

Foto: Instagram cristiano

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 17 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků