Crash testy: pět hvězdiček pro Volvo, Renault a Mercedes

10 komentářů

puck
20. prosince • 22:23

Renault Laguna - Spičkový výsledek v ochraně chodců - Ochrana chodců: 10 b.
Volvo V70 - velmi dobrý výsledek i v ochraně chodců. - Ochrana chodců: 16 b.spickovy za 10 bodov a velmi dobry 16 bodov ???

max
22. prosince • 17:45

:))
Toho jsem asi ani nevsiml, jen to dokresluje co jsem psal o tendencnim vnimani Renaultu na zaklade marketingu.

max
20. prosince • 11:24

Proc nepadne zminka o problemech volva s bocnim airbagem a opakovani? Podlehat marketingu Renaultu o bezpecnosti jejich aut taky neni zrovn profesionalni. Viz nove Twingo s ne zrovna ukazkovym vysledkem.

vlada
20. prosince • 13:59

O Twingu se nekde psalo, ze to je dane pozadavkem na nizkou cenu ale i tak ten vysledek neni spatny. A co se tyce poznamky o marketingu Renaultu, jsou nejake prakticke dukazy o tom ze jeho nove modely nejsou bezpecny, rekneme od Laguny 2001? Take dost dobre nechapu, ze Volvo nema vysledky na absolutni spicce.

max
20. prosince • 14:50

nikdo nepise ze auta od renaultu jsou nebezpecne, daji se brat jako evropsky nadprumer, coz neni spatne hodnoceni. jen se setkavam s tendencnimy nazory laiku (a motoristickych novinaru) ze renault je v bezpecnosti nejlepsi. coz treba twingo ukazuje, ze neni pravda. to ze je to kvuli vyrobnim nakladum je v tomto pohledu irelevantni. zajimave je srovnani treba s tolika lidmi opovrhovanym fiatem, kde pro "petistovku" neni 5 hvezdicek problem. plus pochvala za funkcnost na ramec testu (fungujici prvky pasivni bezpecnosti i pri nestandardni poloze pasazeru). pricemz fiat uvadi ze pocitali s pravidly kdy pribude sesta hvezdicka a auta stavel aby i tam uspelo. u renaultu bezbecnost ve prospech ceny trochu omezili. nevidim v tom az tak problem, klidne bych s tim autem jezdil, myslim ze uroven je porad slusna. nicmene mi neustale vyzdvihovani renaultu jako nejbezpecnejsich aut prijde v teto souvislosti trochu usmevne.
U volva bych pricinu hledal ve fordu. bohuzel. nicmene i tak je na tom celkove lepe nez renault.

Fred
21. prosince • 14:51

A mě zas přijde docela úsměvné, že Fiatu se povede jedno pětihvězdičkový auto a hned ho za to vynášíš do výšin a Renaultu se za posledních 9 let jedno nepovede (a skončí pouze v nadprůměru a ne na špici) a hned ho za to shazuješ. Žádná jiná automobilka prostě nemá víc pětihvězdičkových modelů a nevidím důvod, proč by se o tom nemělo mluvit.

Ghostyx
20. prosince • 22:01

Ale on ten Renault ma skutecne nejvic bezpecnych modelu z evropskych vyrobcu... Ukaz mi vyrobce, ktery ma tolik modelu s nejvyssim hodnocenim? Krome Twinga a Loganu, co model to 5 hvezd. Sveho casu VelSatis dokonce predstihl stavajici E-klasse a to je co rici. Byt tebou, tak to s tim Volvem netvrdim, tak jednoznacne... ;-)

max
21. prosince • 19:39

saab vse, volvo vse krom postarsi S60, mercedes je na tom tak jako renault, toyota, bmw.. kdyz si to projdes, tak zjistis ze jsou na tom stejne nebo lepe, pricemz jim stoprocentni vysledek kazi nejstarsi modely, narozdil od reanultu. jeste jednou opakuju ze renault nikterak nezatracuju, je to slusny nadprumer, na automobilku zamerenou na lacine krapy je to hodne slusne.

Kubas
20. prosince • 9:00

Zajímavé, že volvo dostalo relativně nejméně bodů. Kdybych si mohl vybrat, stejně bych nejvíc věřil volvu...

mvb
20. prosince • 12:20

taky me to prekvapilo... zajimalo by me jak by Laguna obstala v IIHS testech... (jak Volvo tak Mercedes v nich uspeli)

Doporučujeme

Články odjinud