Crash testy: Nissan Qashqai je novým rekordmanem

Asociace Euro NCAP opět poslala proti překážkám auta, která se prodávají na evropském trhu. A jak Kia Carens, tak Nissan Qashqai dopadli poměrně úspěšně.

Nový model Nissanu navíc vytvořil nový rekord v počtu bodů za ochranu posádky. 37 ze 40 maximálních zde totiž ještě nebylo. Stává se tak, alepoň co do ochrany posádky, vůbec nejbezpečnějším vozem na trhu.

Výsledek modelu Carens automobilky Kia dopadl dle očekávání. Průměrná bezpečnost ve všech sledovaných disciplínách.

Nissan Qashqai

Náraz zepředu: 16 b.
Náraz zboku: 16 b.
Náraz do kůlu: 2 b. (simulace nárazu do stromu zboku)
Připomínače pásů: 3 b.
Celkem: 37 b.
Ochrana dětí: 40 b.
Ochrana chodců: 18 b. (19 %)
Hvězdičky: posádka *****/děti ****/chodci **

Celý test s podrobným popisem si můžete prohlédnout zde.

Kia Carens

Náraz zepředu: 9 b.
Náraz zboku: 15 b.
Náraz do kůlu: 2 b. (simulace nárazu do stromu zboku)
Připomínače pásů: 1 b.
Celkem: 27 b.
Ochrana dětí: 34 b.
Ochrana chodců: 9 b.
Hvězdičky: posádka ****/děti ***/chodci *

Celý test s podrobným popisem si můžete prohlédnout zde.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků