Crash testy: Fiat 500, Renault Twingo, Kia Cee´d, Peugeot 308

31 komentářů

sargis
30. srpna • 10:38

V zahranicnej tlaci sa pri uvedeni F5OO objavovavali tvrdenia automobilky, ze maly Fiat je prednostne konstruovany na buduce 6-hviezdickove normy. Takze z tohto pohladu az tak dobre neobstal:-/

fredy
30. srpna • 19:12

aj keby to malo 20 hviezdiciek, tak to bude stale len prditko pre sebevrahov ;-)

Pantáta
30. srpna • 21:59

Zase nějaký slovenský trotl, co dostal ve 20ti letech pod stromeček PC.

fredy
30. srpna • 22:38

Mohol by som sem sice napisat, ze "Zase nejaky cesky k0k0tko, masturbujuci nad kazdym velorexom", ale neurobim tak. Beriem to ze velkost milovaneho tiezauta zrejme zodpoveda velkosti tvojho iq, takze si v tom vlastne nevinne...

ITTI
30. srpna • 23:19

no tak čeští k***** na SK servery zásadně nepíší,co jsem asi 4 autařské prolezl,ale opačně se to řít nedá,třeba robo333 na auto cz je přímo excelentní:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fredy
30. srpna • 23:28

kua, sak napis uz konce cosi k veci, toto tu je dost velka nuda...

dall
31. srpna • 7:21

no hlavně že ten tvůj blábol byl k věci...

wolff
30. srpna • 11:06

Ty si vážně trouba... F500 získal prakticky plný počet bodů, takže nikde není pasné, že pokud se změní metodika, že by na těch 6* nedosáhl. Měl by si tady spíše zpívat alelua, že má Fiat nejbezpěčnějí mini vůz. Co by za to dali, az takovýhle výsledke třeba u VW nebo u BMW a jiných. Špička v ochraně posádky se pomalu rýsuje a s postupem ččasu renault počíná kulhat a do čela se dostává Peugeot s Fiatem...

sargis
30. srpna • 11:32

Citas vobec po sebe? Ak ma F5OO aspirovat na 6*, mal mat absolutorium vo vsetkom. Ano, ocenujem, je Fiat ma najbezpecnejsie miniauto. Peugeot s Fiatom su v cele a Renault zaostava vdaka jednemu autu z celej modelovej rady? To je prilis vseobecne, nemyslis?

wolff
30. srpna • 11:47

Nikde přece není psané, že by F 500 těch 6x nemohlo získat. Bude nová metodika... Možná mají připraveno pár úprav pro facelift v době uvedení nové metodiky... Nikdy nevíš... Jinak zevšeobecnění to je, ale i tak si myslím, že z toiho Renault nemá velkou radost a pokud to bylo úmyslně, pak hůř. Já bych tohle vnímal tak, že Renault svoje probémy řeší snížením technologické úrovně, tak aby měl co největší zisky na prodaném autě. Podle mě tohle není dobrý způsob. Fiat na to šel úplně jinak, úspory hledal jinde než v technologiích a výsledky se dotavili v tom, že dnes je v prodejích před Ranultem a jde strmě na horu. Myslím, že dnes lidem na technolgii i docela dost záleží....pokud mají vydat ze své vlastní kapsy určitou sumu.

ITTI
30. srpna • 23:09

2 wolff: tak raději budu při střetu sedět v mé 2 roky staré Laguně s 33 body a 5*, která váží asi 1450kg,než ve F500 s 35body.No a pokud by to chytlo Twingo,tak si myslím,že si to ode mne schytají stejně jak ve F500.... No a pokud to já chytnu od kamionu,tak už sem taky nebudu nikdy nic psát,takže asi tolik ke hvězdičkám :-D Bych je zase tak moc neprožíval.Rozhodne hmotnost a kinet.energie...a z hvězdiček se stane virtuální svět, max...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
31. srpna • 7:12

Záleží na typu nehody. Při srážce s jiným vozem bych raději sedě v Laguně, při nárazu do pevné překážky raději v F500.

ts
31. srpna • 23:35

a ja by som sa radsej pozeral z chodnika

Lojza
30. srpna • 12:41

6tá hvězdička má byt nad 5tou, ne že se hodnocení a hranice ostatních budou měnit. Holt zas jeden fiatfanatik, co udělá z hovna(fiat) bič (modlu)....:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirda
30. srpna • 17:19

6ta hvezdicka - hovorilo se o tom, ze tim budou ohodnoceny aktivni systemy jako napr ESP ci presafe systemy a pod. Takze pokud bude mit Fiat napr. ESP v zakladu je klidne mozne, ze tim by 6tou hvezdu ziskal. To je mysleno tou zmenou metodiky. Nikoliv ze se stavajici parametry hodnoceni budou nekam posouvat. Nekdy je dobre, nez zacneme delat z ostatnich blbce, neco si o veci zjistit.

FerozKe
30. srpna • 10:22

Ceed Focus C4 Civic Rio Fabia Roomster
Front: 13 16 15 14 11 13 14
Side: 16 16 16 14 14 15 16
Sea.Rem.:3 2 2 3 2 2 2
Pole: 2 2 2 2 2 2 2
Child:37 40 42 38 34 36 40
Pedes.:11 15 22 24 13 17 14
hviezd. ***** ***** ***** **** **** **** *****
Total: 34 35 35 33 29 32 34
vsetko nove generacie, je na zamyslenie, ci pre bezpecnost auta
ma vyznam aj pripominac pasov, dufam, ze text nestalci dokopy!

Pridat
30. srpna • 9:42

Sakra má ta kia ceed vubec nejaky chyby?Jevi se jako dokonaly auto

Kocour
30. srpna • 10:03

Neboj, ono se něco najde ... třeba slabý účinek světel nebo tak něco :-D

Pridat
30. srpna • 10:10

Jj ze se nekomu bude zdat, ze to sviti o 1w min, nebo ze volantem otoci dokonce ne prostrednickem,ale i malickem a to je uz super mega preposilovany a je to desne spatny :) Kia je fakt bourák (ve vyznamu jako faro tak i jako bourak evropskych mastikapsautomobilů)

ITTI
30. srpna • 23:24

no tak pokud někdo vyloženě chce,tak např.italové dělali testy brzd souč.produkce a ze 100 na nulu zastaví O2 na 37,5 a i30,což je ceed na 39,5., Bravo na 40 m atd...třeba 2 m nic neznamená,ale spadlý strom napříč silnicí,nebo auto v koloně se o 2 m asi neodtlačí,nebo jo?Když někdo chce najít rozdíl,tak klidně.Jo,octávku nemám a ani nebude,nepotřebuj kufr jak praseB-]

ts
31. srpna • 23:32

tie 2m mohli kludne spravit gumy.. takze.. kto kupujete ceed, prezujte do polozavodnych :)

lunochod
30. srpna • 9:53

Pěkně to Oktávce (ve své kategorii) i Fabii (ve své cenové hladině) natřela :-P Škodovka dostala podvozky (Octavia, Superb), které u jiných aut VW vždy uspějou na 5*, u Škodovky se však vždycky nějak zvrtne :-D

ITTI
30. srpna • 23:00

No tak když to natřeš s Kií normalizovanýn nárazem čelně,což bývá nejčastější příčina bourání,tak má ceed 13b, fabia o třídu níž také 13 b,tak nevím, v čem je bezpečnější. Že má lepší ochranu chodců je ti jako řidiči asi prd platné.Že se v NCAPu sčítají hrušky a jablka ví každy...:-D Nebo bodík navíc za ochranu chodců zvýší šanci na přežití při čelním nárazu? Pokud ano,jak?B-]

Standa
30. srpna • 23:09

Já jsem řidič i chodec. Když mě jako chodce sejme auto s lepší ochranou chodců, budu rád. Když jako řidič v takovém autě sejmu chodce, budu taky rád, protože je pravděpodobnější, že to přežije. EuroNCAP ví, co dělá, ale ITTI neví, co píše. B-]B-]

ITTI
30. srpna • 23:15

Hlavně že ty víš, že test je tvořen součem dílčích testů a jednou zkouškou je i ochrana chodců.Takže buď je chráněna osaádka(v tomto případě při čelním nárazu stejně u ceda i fabie), nebo chodec,to u ceda líp,ale pak se hodnotí ne bezpečnost uvnitř auta,ale nebezpečnost pro chodce.O konstrukci toho vím víc,než většina těch,co sem píší,takže nazdar a val studovat.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Standa
30. srpna • 23:29

Ano, vím, že jeden vůz může mít méně bodů za čelní střet, ale nažene si je třeba upozorňovačem nezpanutých pásů (taky stačí navštívit euroncap.com a přečíst si to tam). Teď konkrétně k těmto dvěma vozům. Když se podíváš na výsledky Ceeda a Fabie, tak zjištíš, že Ceed má sice stejný počet vodů za čelní střet, v boční už je na tom o bod lépe (pravda minimální rozdíl), taky má bod navíc za děti a za upozorňovač nezapnutých pásů. Takže obě auta jsou na tom s bezpečností posádky uvnitř vozu zhruba stejně (ikdyž Ceed o trošku lépe). Ceed má navíc lepší ochranu chodců. Tak který vůz bys (kdyby byly jinak identické) bral??"O konstrukci toho vím víc,než většina těch,co sem píší,takže nazdar a val studovat."A opravdu máš teda zapotřebí vykládat to tady těm všem niemandům? Nebo to znamená, že jsou v EuroNCAPu looseři a ty bys to zvládnul líp?

Taman
30. srpna • 20:39

무지렁이

wolff
30. srpna • 9:56

Skoda hold tolik nemaže...u EuroEncap.

lunochod
30. srpna • 10:09

Škodovka je východoevropská chudinka, které ti zlí kapitalisté na Západě tak rádi ubližují ... a VAG tomu jen bezmocně přihlíží (nebo se mu to dokonce líbí) :-D :-D :-D

RedBaron
30. srpna • 8:50

Tak to je docela překvápko, že Renault, který bere výsledky crashtestů jako výborný marketingový nástroj pro prodej, je horší než pětistovka Fiátek.

Irco
30. srpna • 9:55

Fiat rules !

Doporučujeme

Články odjinud