Crash test Škody Superb: nulová ochrana chodců!

89 komentářů

MOzek
5. února • 11:02

Fakt ve 40 je to asi docela jeste vo nicem kdyz si clovek vezme jak se jezdiva po meste.... chudaci majitele superbu...

MOzek
5. února • 11:02

Fakt ve 40 je to asi docela jeste vo nicem kdyz si clovek vezme jak se jezdiva po meste.... chudaci majitele superbu...

matuS
5. února • 3:51

Osobne me spíš zajímají hvezdicky za ochranu posádky vozidla. Ty testy bezpecnosti chodcu jsou tak relativní, že myslím, že i chodcum muže bejt nejaká ta hvezdicka ukradená. Když mi nejakej moula vleze pred auto a vcas neuskocí tak moc šancí nemá. Proste má smulu (a já koneckoncu taky).

ja si myslim, ze bezpecnost cestnej premavky by sa mala zvysovat pre vsetkych a nie len pre pasazierov v aute.

vies ono, je rozdiel, ci po naraze chodec trafi hlavou makku kapotu alebo tvrdy ostrekovac, relativne  makke sklo alebo tvrdy stierac, ci ho naraznik a maska udru alebo porezu. to vsetko su detaily, ktore so zvysujucou rychlostou rozhoduju o zivote a smrti, o paralyze alebo zdravi.

a ty, ked sa ti nahodou pritrafi nestastie, a zrazis nejake dieta alebo dospeleho, budes dakovat za kazdu malickost, ktora ochrani chodca. nie len kvoli tej obeti, ci zmene podstaty obvinenia, ale aj kvoli tebe samemu, kvoli tvojmu svedomiu.

aston
3. února • 12:34

Neviem co tu vsetci riesite? Trosku sa poobzerajte po nete a zistite ze superb vyraba VW uz asi 4 roky v cine ako vladne vozidlo pre cinu a ten posvozok pouziva od vtedy predlzeny passat v cine uz fakt dlho Skode to fakt stalo za pokus trosku modifikovt interier a masku bez vyvoja pustit na trh model. Resp. by som povedal, ze koncern vyskusal co to spravy lebo pod long passat by si to nemohol dovolit takze riestit bezpecnost 4 roky stareho auta je bezpredmetne z akehokolvek pohladu. A suber-B:))je luxusnym teda trcha luxusnejsim len kvoli cene, Oktavia je v tom smere niekde inde.

Ziki
1. února • 13:59

Osobně mě spíš zajímají hvězdičky za ochranu posádky vozidla. Ty testy bezpečnosti chodců jsou tak relativní, že myslím, že i chodcům může bejt nějaká ta hvězdička ukradená. Když mi nějakej moula vleze před auto a včas neuskočí tak moc šancí nemá. Prostě má smůlu (a já koneckonců taky).

Doufám, že jsem nevzbudil dojem, že jsem se  vzhlédl v Carmageddonu a jiných podobných radovánkách, ale takhle to prostě vidím.

Aleš
29. února • 12:46

A už do vás, pánové, někdo bouchnul blbým bicyklem ve 30km/h? Kam se hrabe Superb....

Jeník
1. února • 13:11

To jsem se zase pobavil,kolik zamindrákovanejch blbců se rádoby fundovaně a odborně zapojilo do diskuse.Jinak mi ale jako naprostýmu laikovi není opravdu jasné,jak je možné,že u takřka identických aut jakými jsou Passat a Superb,jsou výsledky tesů tak rozdílné.

goha
1. února • 13:26

Zamindrákovanej blbec seš leda Ty, když se necháš tak snadno zmanipulovat Škodováckou propagandou. Lituju Tě.

Viados
6. února • 12:15

Jeník to psal zcela obecně, ale goha se podle popisu ihned identifikoval. Tomu říkám Poláčkovské kouzlo "nechtěného" ... 

Jeník
1. února • 15:23

Jelikož mám už drué Volvo,tak se rozhodně nepovažuji za velkého příznivce Škodovek nebo VW.Jenom se mi opravdu líbí ty někdy až histeryké reakce na dané téma.

goha
31. ledna • 21:19

Nevím, co tady řešíte. SUPERB je ZMRD, je to jen nafouklá Octavia, nic víc, spíš míň. Tím ale nekritizuji Octávku, to je dobrý auto, ale SUPERB rozhodně NE!!! Navíc výrobce hrozně žvaní s tím, že jde na dračku. Jinde se ale dočtete, že je to takřka neprodejný a že se dokonce zvažuje ukončení výroby. Ani se tomu nedivím, za ty prachy se dá koupit lepší auto od renomovaný značky. A sázím 100:1, že volba Vůz roku v ČR byla samozřejmě koupená (nebo jak se to jmenovalo, bylo to na TV PRIMA). Proč? Protože, byť nejsem žádný vlastenec, tak přesto nevěřím tomu, že by českej národ volil SUPERBa, když tam bylo několik daleko, daleko skutečně lepších vozů a to jak kvalitou, tak i příznivou cenou. Holt jsme prostě PRONÁROD, kdo může, tak si za prachy umí koupit všechno, chce se z toho blít.........

Jeník
1. února • 13:00

Jsi absolutně mimo mísu,protože porvnáváš hrušky s jablky.Tím myslím Octavii a Superb.Přestože jsou si maskami tato auta hodně podobná,jsou naprosto rozdílná.Pokud se domníváš něco jiného,porvnej si Golfa a Passata od VW do kteréhožto koncernu Škodovka spadá a na jejichž platformách jsou tebou srovnáváná auta vyrobena.Taky by mě zajímalo,jaká konkrétní auta máš na mysli ,která se dají ve stejné kategorii a výbavě pořídit levněji než Superb.

goha
1. února • 13:37

A ještě něco. Než něco plácneš, tak si pořádně přečti, na co odpovídáš.... Neporovnával jsem hrušky s jabkama (SUPERB s Octavií). Jen jsem řekl, že Octavie je daleko lepší auto proto, že nemá konkureci co do poměru ceny a užitný hodnoty, což se o SUPERBu nedá říci. A ještě Ti poskytnu ZCELA ZDARMA jedno přirovnání: Přestože vůůůbec nemám rád Mercedesy, tak nabízený model MB E 220cd, Combi v plné výbavě, v elektrice, v kůži, klima atd. atd. za 830 tis. peněz... Stačí Ti to??? Srovnej si to s podobným SUPERBEM (samozřejmě ne kombi, to snad pochopíš), srovnej výbavu, motor a samozřejmě kvalitu, prestiž značky, bezpečnost, prodejnost ojetiny atd. atd. atd... Předpokládám Tvojí přirozenou inteligenci, že si to umíš porovnat...........

Jeník
2. února • 14:19

Nedalo mi to a skusil jsem navštívit stránky Mercedesu,přestože taky nejsem jeho příznivcem a Tebou annoncovaný model jsem nenašel,natož v uváděné výbavě a hlavně ceně.Jediný podobný byl 220E cdi,který v základu stojí 1 483 000,-Kč,což je o trošičku výce než uvádíš a taky jenom o krapínek víc než diskutovaný Superb.

goha
2. února • 14:55

To co jsem uvedl bylo vystaveno asi měsíc před vánocema v jednom ze supermarketů v našem městě. Mě by to samotného ani nenapadlo se po podobném srovnávání pídit, protože jak už jsem řekl, MB není moje krevní skupina. Co jsem viděl, to jsem uvedl a přiznám se, že mě to taky překvapilo, ale je to tak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tommic
27. května • 16:35

Treba to byla ojetina, ktere se zbavoval jeden muj znamy
Najel v tom 28000 km, porad se neco kazilo, nedalo se s tim rychle a bezpecne predjizdet na okresce a nakonec to ani neslo prodat. Po 9 mesicich uzivani se toho kramu zbavil za cenu o 600000,- nizsi. Tomu rikam investice ...

BTW, ted jezdi Superbem a vychvaluje si ho, pry je to nejtissi auto v tehle tride na trhu (vyrazne tissi nez ten predchozi Mercedes). Ovsem otevrit ho dalkovym ovladanim vyzaduje trochu trpelivosti, protoze to nejde jen tak odkudkoliv

Tom

HrPa
31. ledna • 12:27

Když je řeč o nulové ochraně chodců u Superbu, tak mne zajímá jaká je ochraha chodců, ale i ostatních uživatelů běžných silnic v případě off- roadů, SUV, MPV ,  pick-upů nebo jak se všechny tyto vozy označují při jejich zařazení do kategorií vozidel, když jsou opatřeny tzv. "berany" z profilů o průměru , který jim sice zachrání jejich předek , ale rozdrtí každého kdo se jim připlete do cesty. Hodnotí tyto "parády" vůbec někdo, natož Euro NCAP?    

Z
19. dubna • 16:58

Tyto trubky jsou ve vetsine pripadu znackove - par pochromovanych svarenych trubek pripevnenych 2 srouby cislo 8 - je to tedy spis par cm deformacni zony navic (jde s tim jednou rukou docela slusne zahejbat).

jarda
11. února • 14:46

No mne se ty "berany" libi nejvice na Felicii

Tomik
30. ledna • 11:22

Copak je důležitý, jestli má auto v případě chodců o hvězdičku víc nebo míň? Jestli to do Vás někdo narve se Superbem nebo Oktávkou v 50 km/h tak to máte spočítaný tak jako tak...

Olda
3. února • 15:24

A to se prave pletes.

theo
30. ledna • 22:58

Od zítřka před Superbama utíkám

X12345678
1. února • 21:52

Utíkej před čímkoli. Proražená spodina lebeční od Superbu nebo amputované nohy po srážce s pětihvězdičkovým skvostem, jaký je v tom rozdíl?

Tomik
31. ledna • 7:08

No já myslim, že nejvíc hvězdiček by získala tatrovka plná hlíny. S tou když se potkáte na přechodě, přesně tolik hvězdiček uvidíte...

Olda
29. ledna • 23:10

Proste je zde videt, ze VW a Skoda nedokazou vyrobit zcela nove auto a drzi se zastarale platformy. Pokud preci dnes nekdo vyvine novy vuz, tak nemuze docilit takoveho hodnoceni. Prikladem jsou nove modely Hondy, ktere vcetne CRV v ochrane chodcu exceluji.

Albert
29. ledna • 20:26

Superb patří do kategorie luxusních, tj. zbytečných aut. Papalášovi sedícím v takovémto autě nic nehrozí, soudy uplatí.

Franta
1. února • 12:42

Tzjsi ale MAGOR!!!!!!!

brucewillis
31. ledna • 13:09

Superb že patří do kategorie luxusních aut? Jsi z Marsu?

Petr Broža
31. ledna • 10:03

Když se papaláš zabije, bude mu jedno, kolik má peněz.

Ivko
29. ledna • 13:27

Netvrdim,ze moj nazor je spravny, ale mam dojem, ze konkurenti sa snazia takymito hodnoteniami znizit predaje a prestíž Superbu. Preco by koncern VW dovolil vyrabat nieco tak nekvalitneho ako Superb, najma ak sa to dobre predava a cenou i kvalitou to ohrozuje ich trhy a vlastne nemecke značky, že ano. Neverim objektivite takýchto hodnoteni, pretoze kazdy clanok je svojim sposobom učelovy. V podstate to znamena, rozmyslite si kúpu Superba, je malo bezpecny, radsej si kupte Passata, alebo Audinu.Ak bol Superb v ankete vyhodnoteny ako najoblubenejšie auto v ČR, vzapati vyjde clanok,ktory ho musi trochu pribrzdit.Je to len obchodná politika. Fakt by som chcel vidiet tie testy, ak pri rovnakych podmienkach, rovnakej figurine, rovnakej rychlosti, rovnaké miesto nárazu, prečo je Superb horši. To sa akosi v članku nehodnoti. Ak by to zopakovali napr.10x so Superbom a 10 x s Passatom, alebo iným porovnatelnym vozidlom, tak by vždy vyšiel Superb z toho horšie? Neverim tomu,  mozno sa vsak mylim. V praxi to naozaj vyzera inak.

busmaster
31. ledna • 13:25

Aby se nekdo mohl snazit snizit prestiz Superbu, musel by Superb napred nejakou mit! Superb si ovsem koupi vetsinou ten, kdo chce machrit s "velkym" a "silnym" autem, a nema na to, aby si koupil neco skutecne prestizniho a kvalitniho. Presneji za ty nehorazne penize co vrazi do otekle Octavky jmenem Superb, by si ho klidne koupit mohl, ale on o tom nevi Ale kdyz je holt ve vybave velka skrinka na rukavice a prostor pro ruce a nohy, tak se takove nabidce odolava tezko.
No, musim nasetrit na Superb 2.8 (142kW,280Nm) v kuzi za 1,2 milionu a pak budu skolit ty chudaky co maji jen na par let stary auta jako je Honda Legend, ktery koupili se stejnou vybavou a stokrat vetsi kvalitou a spolehlivosti za 200 tisic. Jen doufam ze mi v tom nebude branit ten jejich o 30 koni a 20 Nm vetsi vykon. Ale snad ne, ja mam prece NOVY a LESKLY auto s HRDYM LOGEM SKODA, znacky kterazto v minulych 40 letech byla na spici svetoveho technickeho vyvoje, a i proto je resuscitovane jmeno SUPERB nyni ve svete PRESTIZ

roman
31. ledna • 14:26

Škodovka se snaží navrátit k tradici kvalitních škodovek, která tady před těmi 40 lety byla  a jako jediné automobilce z východní evropy se ji to daří. Superb je pokus dostat se do kategorie managerských aut, a vcelku se mu to povedlo.  Honda Legend a prestige??? Je to vcelku neuspešný model, který skončí na smětišti dějin. Taková snaha Hondy dostat se na úroven Mercedesu, audi atd... Osobně se mi superb  moc nelíbí ale nikdy bych nepolemizoval o jeho kvalitě, je stejná jako u jakéhokoli výrobku z WV group.

busmaster
31. ledna • 14:40

No tak mame tu flame, to se mi to libi Je videt zes nikdy v Legendu nejel, neni to zadna napodobenina Mercedesu, ale pomerne sportovne ladeny luxusni auto. Procti si aspon nejaky diskuzni fora o Acure Legend, a zjistis, ze slovo Legend bylo pouzito vic nez vhodne, protoze se to auto legendou skutecne stalo a ne jen tak pro nic za nic. A prestal se vyrabet v Evrope, v Americe Acura RL frci dal. Jestli nejaky auto skonci do 3 let, bude to prave Superb, uz ted je jeho budoucnost velmi nejista a Kulhanek mlhave priznava za nastupce Superbu bude velmi pravdepodobme patrit do tridy malych vozu. Jestli ma Skoda nyni prestiz, tak asi takovou jako Seat.

Kubatech
1. února • 14:20

Co máš proti Seatům?

roman
31. ledna • 14:57

Pokud se nepletu tak první legend se prodává v evropě od roku cca 1987 tak to stou legendou nepřeháněj. V Americe se stal relativně prodejným autem, ale v evropě uplnej propadák. Hold evropa je na auta náročnější... Superb se na rozdíl o legendu nesnaží konkurovat luxusním Mercedesům atd., je to konkurence takových aut jako Omega, čiliž jak jsem už psal " managerským autům".  Design poslední genarace legendu zrovná sportovního ducha nemá alespon co se týče designu, a jeho 3,5 litrový motor tomu taky moc nepřidá....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
busmaster
31. ledna • 15:31

Ano, Legend se dela od roku 1987. A Superb? 1 nebo 2 roky, a do 3 let skonci
ANO, Evropa je na auta narocnejsi a nepochybne proto je v americkych autech daleko vyssi uroven zakladni vybavy, ktera obsahuje casto i to, co si v Evrope nekoupis pomalu ani za priplatek.

Sice mas pravdu ze posledni generace Leg. ma spis design limuziny, ale ja jsem mel na mysli spis starsi modely 2 generace. Moje chyba ze jsem to nezminil. O kupecku se snad ani nemusim zminovat, to je jasnej luxusni sportak (nebo sportovni limuzina).

Ale libi se mi jak presne vis, ze Legend se chce srovnavat s Mercedesem, zatimco Superb jen s Omegou. Pokud si vzpominam, tak jsem pred 2 roky slysel z Mlade Boleslavi usty pana Kulhanka nejake silne reci o tom, ze skoda chce jit tvrde po krku Volvu a Roveru. Ted uz to prehodnotili

roman
31. ledna • 19:55

Porovnáváš neporovnatelné, superb a legend si nikdy nebudou konkurovat. Zaměření superbu je od základních modelů až po modely špičkové, cennově téměř dvojnásobné. Superba si koupí člověk v dieslu a bude jezdit za pár korun, ale také s 2.8 a bude jezdit podstatně dráž. Tím chci říct, že spektrum zákazníku je relativně hodně široké.

Americký trh je hodně specifický, legend je na trhu v USA považován jako běžné rodinné auto, zatímco v evropě je to luxusní limusína. V americe nikdy nebude konkurovat mercedesu, BMW atd..Podstatné je, že si uvědomuješ , že legend se jen chce porovnávat s proslulými značkami. Stejně jako maxima, xedosy.... Jediné japonské značce, které se trochu podařilo infiltrovat mezi high society je lexus, v americe dokonale, v evropě jakš takš.

S posledním odstavcem souhlasím,  ale po superbu nikdo víc nechce.

LK
31. ledna • 16:42

Naprosto presna odpoved. Auto v USA je nabusene tak, ze u nas to bud lze za tezke prachy a/nebo jeste jenom s urcitym motorem (..."milej pane, el. ovladani sedacky ridice lze pouze s motorem 3.0") nebo vubec ne.
Automat. prevodovka, airbag, klimatizace, cruise-control, el. ovladane sedacky, vsechno v americe davno bezna vec, v Evrope relativne nova (kolik aut ma treba dnes klimacku nebo cruise v zakladni vybave - a nemyslim tim nejakou "akci")?
A on tu nekdo rekne, ze Americani nejsou tak narocni jako evropani. Hahaha! To fakt musel napsat nekdo, kdo v USA v zivote nebyl.
Ostatne v USA jsou nejprodavanejsi japonske vozy (Toyota je uplne neujspesnejsi), protoze jsou velmi kvalitni a na urovni. Koncem osmdesatych a pocatkem devadesatych let byla uroven U.S. vyrobcu nizsi a dost se to projevilo na ztrate trzniho podilu.

roman
31. ledna • 20:05

 Ano v evropě je výbava aut komplexně vzato chudší než ve státech, nicméně hovořím o luxusních modelech, kde i v evropě jsou tyto prvky výbavy standardem. Náročnost evropského trhu jsem posuzoval z hlediska "značkovosti" aut. V USA se prodá, kde jaký hyunday jen proto, že je v kůži........

Co myslíte pojmem, že jsou japonské vozy na úrovni??? Jsou to auta amerických hodpodinek, něco jako u nás polo, punto...

mraz.mrazik
29. ledna • 15:31

Nemyslim, ze by EURONCAP chtelo nejak poskodit Skodu Auto. Pokud ti nestaci clanek tady, podivej se na original na http://www.euroncap.com/details.php3?id=car_150_2003.

X12345678
29. ledna • 22:44

Euro NCAP je nezávislá nadace se kterou některé automobilky komunikují a jiné ne. V.A.G., Daimler-Chrysler ani BMW ji za nic právě seriózního nepovažují a taky až na výjimky (např. první mercedes který v E-NCAP nedopadl špatně je nová E-Klasse) v jejích testech pohoří přestože v oficiálních homologačních testech EC dopadají velice dobře. Takže klidně pokračujte ve vášních. Až budu mít víc času, asi si taky založím nadaci a budu hodnotit auta podle toho jak za sebou víří vodu při rychlosti 89,654km/h na betonové vozovce v klesání 0,457° při vrstvě vody 0,657mm a teplotě 16,97°C. Bude se to jmenovat Euro-X12345678-Test a nemám rád renaulty, takže propadnou.

Tom
31. ledna • 11:26

No a o tom to je!

roman
30. ledna • 19:40

Plně souhlasím. Ale i tak je Renault Megane II. podle vyhodnocení euro NCAP bezpečnější než E klasse, dokonce vám řeknou o kolik procent......

Diskutovat o tom jestli je Superb bezpečnější než passat nebo ne je blbost, stejně jako emocemi zabarvený kecy o tom kdo v superbu jezdí....

X12345678
30. ledna • 22:38

Taktak, pokud bych už v něčem měl narazit do čehokoli, pak bych sakra raději přitom seděl v méněhvězdičkovém Mercedesu nebo třeba Superbu než v pětihvězdičkovém Meganu. Může mi někdo vysvětlit proč se homologace provádí podle direktiv EK a ne podle Euro NCAP?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Viados
6. února • 12:07

Ja taky. Zalezi totiz dost i na hmotnosti. Zatimco v testech se auta srazi s pevnou prekazkou, ktera pri narazu "neuhne", pri celni srazce dvou aut zalezi na jejich hmotnostech, jakym smerem se ta hrouda plechu vznikla srazkou bude pak pohybovat. Nechce se mi to pocitat, ale pro ilustraci priklad: Tezke auto A jede doleva rychlosti 100 kmh, lehci auto B jede proti nemu (doprava) rychlosti 100 kmh, po srazce se vysledna hrouda pohybuje samozrejme doleva dejme tomu rychlosti 30 kmh, takze pro auto tezsi slo vlastne o srazku rychlosti 70 kmh, zatimco pro auto lehci o 130 kmh (rozdil mezi rychlosti pred a po srazce).

Petr
30. ledna • 8:15

Teda pane kolego, to jsem od Vás nečekal. Vždy jsem rád četl Vaše příspěvky, ale tohle jste nezvládl. Opravdu nevím, co jste tímto chtěl říci.

Petr
29. ledna • 13:02

Nehci být kritikem Škodovky, ale v případě Superbu se domnívám, že nebyla zcela zvládnuta prodloužená platforma Passatu. Pokud se podíváte na crash testy Passatu a Superbu, zjistíte, že je na tom Passat relativně lépe. Kabina Passatu zůstane po nárazu nedeformovaná, kdežto Superb se jakoby zlomí směrem dolu. Sloupky A jsou poměrně dost poškozeny, dveře u řidiče na tom nejsou taky nejlépe a náraz řidiče na volant taky asi nebude v pořádku.

Co se týká ochrany chodců, chtělo by to vidět video z crash testů, jinak se nedá moc posuzovat kde by mohl být problém.

Každpopádně by se konstruktéři ve Škodovce měli zamyslet, kde hledat možné oblasti zlepšení.

Ivko
29. ledna • 12:53

Myslim si, že podla članku boli porovnavane rôzne kategorie vozov, v kategorii v ktorej je Superb, sú také vozidlá ako Audi A8, Passat, Volvo, a pod. Superb predsa nie je off-road, alebo malé vozidlo.Ak Vas v 40-50 km rychlosti zrazi akekolvek auto, zaleží na tom kam Vas to odhodi, ci Vam iba zlame nohy, alebo aj krk, resp. dopadnete na čelne sklo hlavou, alebo Vas hodi do protismeru pod ine auto.To nehovorim o skrytych vnutornych zraneniach. Hodnotenie vobec nie je objektivne. Ak je Superb dvojickou Pasata, alebo Audiny tak preco sú pre chodcov bezpečnejšie? Sú z makšieho plechu, plastu, majú nizsiu hmotnost, alebo lepsie brzdy, alebo to zaleži od vodica? Podla tvaru karoserie sú takmer rovnake. Co sa tyka chodcov proste maju smolu bez ohladu ake auto ich skosi. Ak ide rychlejšie ako 40 km/h býva zražka vacsinou smrtelna.

Ondra
4. února • 18:55

Soulasim, ze pri vetsi rychlosti je to stejne jedno. Vetsina aut ma jednu, maximalne dve hvezdicky, takze to uz takovej rozdil neni. Jenom by me zajimalo, jak si prisel na to, ze Superb je ve stejne tride jako A8! Superb je vyssi stredni. Oktavku taky tlacej do stredni, pritom je nizsi stredni.

Tomáš Votruba
29. ledna • 12:59

Článek neměl za úkol srovnávat onu šestici vozů, které organizace Euro NCAP testovala. Níže jsem jen srovnával výsledky Passata, jakožto vozu, ze kterého Superb vychází. A taky Octavie, ale to jen pri ilustraci.

Myslím, že testy jsou objektivní, když mají všechny vozy stejné podmínky. To na silnici nikdy nevytvoříte. Proto jsou tyto zkoušky bezpečnosti zajímavé, automobilky se můžou poučit a neustále tak zdokonalovat vývoj svých modelů k lepšímu.

Není Důležité
29. ledna • 10:58

Výsledky těchto crash-testů jsou myslím jasným důkazem o stavu naší společnosti. Musíme si nejdříve uvědomit, kdo jezdí s auty, jako je Superb:
- V první řadě to budou na krásně naši ministři a všelijaké hlavy pomazané. Do standardní výbavy jejich vozů patří i modrý majáček, který jim v podstatě zajistí beztrestnost u jakékoli nehody. Byla to přeci chyba té staré paní, že neviděla majáček, ona snad chtěla sabotovat jednání vlády! Takovým lidem je úplně jedno, co se s námi, s plebs, stane.
- Druhým příkladem budou různí podnikatelé, křižující silnice v našem státě se značnou mírou alkoholu v těle. Možná se vám to bude zdát absurdní, ale pro takovéto lidi je lepší, když člověka (chodce) usmrtí, než když jej zraní. Ptáte se proč? Protože léčení je dneska moc drahé (to víte, zdravotnictví v krizi), ale když je člověk mrtvý, stačí pár tisícovek pozůstalým, což obměčí nejednoho soudce nebo dokonce i prezidenta a jezdí se beztrestně dál. Nedej bůh, aby chodec přežil a pak vás začal tahat po soudech...
Pak tady máme extrémní skupinu, mám na mysli mafiány a různé kriminální živly, kteří s oblibou maskují nájemnou vraždu za autonehodu. I když musím po pravdě uznat, že Superb je na tyto účely příliš drahý, snad si tak nějaký ukrást.
Takže děcka, až jednou přijdete na to, že někteří jsme si zkrátka rovnější a podíváte se na celou věc s trochu jiného úhlu, pak vám spousta věcí nepříjde tak podivných jako normálně.

Pepan
30. ledna • 15:57

Ty ho musíš mít malýho, když máš takové komplexy ...

Petr
31. ledna • 13:49

Erotické stránky mají jinou adresu ty debile.

Kemza
29. ledna • 13:19

Vazeny,

je zajimave, ze pod prispevky tohoto typu se autori nepodepisuji. Znam par lidi, kteri SuperBeckem jezdi a rozhodne bych je nezaradil ani do jedne z Vami popisovanych skupin. Ono holt asi bylo lepsi, kdyz jezdili vsichni stodvacitkama. Aspon jsme si nemeli co zavidet, ze.

Doba, kdy jsme si byli vsichni rovni v tom, ze jsme meli stejny h***o je uz nastesti pryc...

Petr
30. ledna • 8:10

Doby, kdy jsme si byli všichni rovni pryč rozhodně není. Naprostou souhlasím s pisatelem "Není Důležité" a jeho analýzou problémů. Osobně jsem si vyzkoušel dopravní nehodu, kdy do mě čelně narazil poslanec parlamentu České republiky. Nezvládl zatáčku, vjel do protisměru a tam jsem byl já. Chceš vědět jak to dopadlo? Já měl rozflákanou hlavu, můj 12-ti letý syn polámaná žebra a vyřešila to poslanecká průkazka. Takže ano opravdu už si nejsme všichni rovni. A to, že lidi v Superbech a jiných limuzínách absolutně nezajímá co se s tím venku stane je fakt. A tvrdý fakt. To, že znáš pár lidí, kteří se snad (ale já myslím , že jenom v tvých očích) chovají jinak, tak to je ta vyjímka, která potvrzuje pravidlo.

Jakub
30. ledna • 10:20

Te nehody je mi lito, ale to neni problem toho auta (ostatne pokud vim tak Superby poslanci nemaji) ale debilniho vykladu imunity. To se mi pochopitelne taky nelibi.

Chtel jsem jenom rict, ze hodnoceni cim lepsi auto, tim vetsi gauner se mi zda prinejmensim podivne.

Lidi, ktery nezajima co by se mohlo stat tem venku zdaleka nejezdi jen v limuzinach - zrovna nedavno sejmul myho kamarada blbcek ve Focusu, protoze predjizdel pres horizont. Naopak mam dojem ze spousta lidi v horsich autech jezdi nebezpecne jen proto, aby tem v lepsich autech dokazala "zac je toho loket". Co jinyho si mam myslet o ridici stodvacy, ktery na dalnici zacne predjzidet kamion prave v okamziku, kdyz se k nemu zezadu priblizi cokoliv co sviti halogenama, nebo o ridici z povolani, ktery jezdi avii a cituji "vcera na me blikal jeden blbecek v BMW ale sral sem na neho, u nas se jezdi stotricet a hotovo."

smet
31. ledna • 15:30

Souhlasim s aviatikem. U nas se opravdu jezdi sto tricet a kazdy kdo jede víc překračuje zákony ČR. Mám též stodvácu a když předjíždím kamion který jede 70 a já 90 tak se muže stát a mnohokrát se mi stalo že mě ten za mnou dojel a já se nestihl zařadit. Pokud jsem jel 130 tak jsem nezrychlil jsem, ba naopak jsem zdržoval. No a naokraj na dálnici se smí max 130 a min myslim 80 nebo tak nějak, takže ten kdo 85 po D1 v vlevym pruhu a předjíždí aviatika kterej jede 81 a bude mu to trvat 5 minut má na to plné právo!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr K.
8. února • 18:35

Nezlobte se na mne ale nemůžu s tímto ani dalšími Vašimi příspěvky souhlasit. Nechci se hádat o paragrafech ale Vaše tvrzení   .."takže ten kdo 85 po D1 v vlevym pruhu a předjíždí aviatika kterej jede 81 a bude mu to trvat 5 minut má na to plné právosvědčí minimálně o naprosté bezohlednosti která může lehce vyvolat i nehodu. Mám rozhodně silnější auto než je 120 ale na dílnici se snažím nikomu nepřekážet. Jestli někoho předjíždím rychlostí 130km/h a v zrcátku vidím jak se někdo rychle přibližuje, raději ještě šlápnu na plyn abych předjel co nejrychleji a okamžitě mu uvolním cestu. Stejně tak než začnu předjíždět tak pokud vidím ve zpětném zrcátku rychlejší vůz, i když bych mu tam stačil ještě bezpečně vjet tak to radědi vzdám, nechám ho předjet a pak teprve předjíždím sám (jsem si totiž vědom výkonu svého auta a dokážu posoutit že takové žihadlo zas nemám abych tomu kdo se zezadu přibližuje pak nepřekážel).  Prostě se snažím být ohleduplný a nepřekážet zbytečně ostatním, jestli on jede rychleji než připouští zákon je zcela jeho věc a nikoliv moje.

Ještě bych dodal, že když jsem před dvěma lety poprvé projížděl vlastním vozem Rakousko, dostal jsem se ráno 10km před Vídní na dálnici do zácpy. Všechny pruhy obsazené a jelo to vše asi 70km rychlostí, dálnice vedoucí místy v tunelech pod Vídní má třeba i 5 pruhů a bylo pro mne docela úžasné jak někdo kdo jel v pruhu zleva vedle mne hodil pravý blinkr, já jen sundal nohu z plynu a on mě předjel, postupně ho tak pustili všichni a přes těch 5 ucpaných pruhů projel a odbočil kam potřeboval bez problémů. Nikdo nepoužil žádný klakson, prostě ohleduplnost samozřejmostí. Bohužel na našich silnicích se pohybuje dost řidičů jako Vy takže zde je to úplně o něčem jiném.

Ondra
13. února • 22:50

Přesně tak, mluvíš mi z duše. Smet je buďto fakt primitiv a nebo se teď velmi dobře baví, jak se z něj můžeme.... Tvoje hodnocení předjíždění ale bylo naprosto přesné. Myslím, že většina řidičů rychlejších aut už pochopila, jak by to na dálnici mělo vypadat, a že se uvolňuje pokud možno co nejrychleji autu za mnou, o tom není pochyb. Taky rád občas jedu rychle a tak kvituju s povděkem, že mi předjíždějící uhne z cesty. Stejně tak, když třeba prší, nebo volám, nebo z jakýhokoliv jinýho důvodu jedu pomaleji, stejně se snažím, předjížděcí manévr provést co nejrychleji a nepřekážet. Ovšem-a zde je ta vyjímka potvrzující pravidlo-fakt mě dokáže pěkně nas*at, když na mě auto za mnou bliká nebo troubí, to je vážně drzost. Kolikrát při cestě přes Německo nebo třeba Slovinsko na mě najedou někdo začal blikat, a když mě předjel, zjistil jsem, že to bylo auto s českou SPZ!! Viz můj příspěvek na začátku téhle větve diskuze. Jinak mám 307, což mi nepřipadá jako zas až tak pomalé auto, a rovněž nejezdím stylem chvíli 120 chvíli 160, jezdím těch 150-160. Ale to už na mě přece nemůže nikdo blikat..teda samozřejmě že může, jen mi to připadá docela ubohý.  Jako kdybyste jeli po měste 80 a někdo na vás troubil že chce jet 130..prostě uhozený. No nic, už zas plácám blbosti :) Přeju vám i sobě víc ohleduplnosti.

Petr K.
14. února • 0:05

Možná máš Ondro pravdu že je Smet pouze provokatér a teď se dobře baví.. , no ale bohužel řidičů s tímto názorem který uplatňují v praxi člověk potkává na silnicích dost. I když je na druhou stranu pravda, že u starých škodovek typu 120 se více setkávám s jiným jevem a to že jedou svých 70 až 80km/h furt, tedy v obci i mimo obec. Já rád jezdím občas také rychle, ovšem v obci se snažím rychlost dodržovat nebo tam kde to jde tak jedu třeba něco kolem šedesátky i když by to šlo víc tak nemám prachy na vyhazování (od jisté doby jezdím tou omezenou rychlostí až k cedulím "konec obce" protože právě v takovém úseku kde už byly 2 pruhy, nikde žádný barák ale cedule byla až na kopci jsem zaplatil)To mě pak může vzít čert když jedu šedesát, stará škodovka mě před koncem vesnice předjede a pak mě překáží v nepřehledném úseku za vesnicí kde není šance jí předjet.

S tím předjížděním co jsem napsal platí i mimo dálnici, přiznám se že devadesátku moc nedodržuju a jezdím spíš tak kolem stovky a i když jedu dejme tomu 110km/h tak mě stejně každou chvíli někdo předjíždí. Pokud vidím za sebou rychle se blížící auto, tak když to jde mu uhnu více ke krajnici a poslední dobou i dost řidičů silných aut poděkuje .  Jinak máš pravdu s tou výjimkou potvrzující pravidlo, no když už někoho předjíždím na dálnici ve 150 a za mnou začnou blikat světla tak mě to taky naštve ale nijak to neřeším, okamžitě po předjetí mu uhnu a říkám si "aby ses nepos*al" . Jde totiž většinou o to, že když začnu předjíždět tak za mnou nikdo nejel a najednou během pár vteřin mám za zadkem blikajícího šílence jako kdyby spadl z nebe, takže na tachometru musel mít tak 200 a nevím co sleduje tím že na mě bliká když zdravý rozum by mu měl říct že z toho honem asi víc nevymáčknu. No jo, taky jsem se nějak rozepsal tak přeju hodně kilometrů v pohodě a bez nehody.

Ondra
3. února • 23:42

Otázka "plnýho práva" není moc na místě, protože tímhle způsobem by byla dálnice úplně k ničemu. A takovýhle naschvály řidičů střepů, jako je 120, opravdu zbožňuju. Nevíš, proč já pospíchám, a já mám stejný právo chtít jet těch 130. Takže bys měl počkat, až budou třeba 3 stoupací pruhy a pak teprve předjet. Někde to tady už zaznělo, řidiči silných aut by měli vědět, jakou řídí zbraň. Stejně tak řidiči 120 by měli znát schopnosti a vědět, kdy se prostě před to pomalé auto necpat. Je to podobně nebezpečné jako když se předjíždí dva kamiony a zároveň podobně bezohledné. Jestli pro tebe ty 4km navíc hrají takovou roli, měl by sis pořídít lepší auto. Jinak je to provokace a pomsta za to, že má někdo lepší auto než ty. Lidi jako ty bych nejradši bral mříží (naštěstí žádnou nemám), protože si dokazujou něco, na co nemaj. Předjíždění znamená co nejrychleji se dostat před auto před tebou a nezdržovat ostatní.
                   Navíc nejsi policie, abys hodnotil kdo porušuje zákon. Od toho na silnici opravdu nejsi a rozhodně to není tvoje starost. A uplně nejradši bych zavedl havárko povinně pro všechny, aby šly 120 a podobný konečně do šrotu. (protože ty socky by na to neměly prachy, aby auto živily) Howgh

smet
5. února • 21:52

Neexistuje!!!!! Mam na predjizdeni uplne stejne pravo jako ty a kdyz jsem tam byl prvni tak taky prvni budu predjizdet! Jestlize pojedu povolenou min. rychlosti a neohrozim ani neomezim pri zapoceti predj. ukonu nikoho, tak neporusuji zadne narizeni, a naopak ti, co jedou vice jak 130 jsou zraly na klepeta. Do 120 se nenavazej jsou to supr auta, s nejlepsim pomerem cena / vykon. Socka nejsem, mam vice penez nez ty. Jak to vim? Stejne tak, jako ty vis ze jsem socka :o) Zadna provokace to neni, a jestli to tak beres je mi te lito. Skodka 120 neni pomale auto, tech 130 jede a vic je zakazane takze ani tento argument neobstoji.

Michal
14. února • 15:09

HA ha ha 120 jede 120km/h , ale v perfekním technickém stavu, kdyby si jezdil často po dálnici tak vidíš že se škodárny sunou jak sliz mezi kamionama kam patřej. A kamiony jezdí okolo 90 až 100. Když nějakou vidím mezi normálníma autama na rychlých pruzích, tak vím že si mám dát bacha. Přece není normální jezdit s autem na hranici možností, nehledě na spotřebu. 120 pryč z dálnic,bude tam bezpečněji

Peter L
6. února • 15:33

spomeň si na svoje výplody, až sa náhodou zmôžeš na lepšie auto a zistíš, že mu najlepšie sedí 140 km/h. A blbci ako ty odvolávajúc sa na železnú logiku založenú na potlačenej závisti sa ti budú stále pliesť do cesty. Práve vtedy, keď sa vraciaš unavený zo služobky a máš ešte 200 km pred sebou. Pretože nemôžu počkať 15 sekúnd, až ich predbehneš.

Alebo ti poradím lepšiu skúsenosť. Manželka je tehotná a ty sa s ňou ponáhlaš do špitála (osobná skúsenosť). A práve vtedy je najlepšia príležitosť ukázať že Škoda 120 je zázrak techniky.

Vyskúšaj, a potom sa niekedy ozvi.

 

X12345678
5. února • 23:05

Doporučuji znovu a vemi detailně přečíst paragrafy zákona č. 361 o předjíždění a jízdě v jízdních pruzích. Ač se ti to možná zdá podivné, to co jsi napsal je sice pravda, jenže zdaleka ne celá.  

smet
6. února • 17:10

Jestliže neohrozim nebo neomezim řidiče v době zahájení předjížděcího manévru auto za mnou v levém pruhu tak je vše v pořádku!!!!!! Ani škodovkám se nechce jet za kamionem 90tkou. Výmluvy (viz níže) na nějakou únavu ze služebky mě NEZAJÍMAJ !!!!!!!! Taktéž o těhotné ženě! Vemu si sanitku nééé?

X12345678
11. února • 1:29

Ne, není vše v pořádku. Přečti si opravdu pozorně odstavce o předjíždění a o jízdě v jízdních pruzích. Rovněž nahlédni do judikatury neboli sbírky soudních rozhodnutí a dočteš se věci o kterých zřjevně nemáš ani tušení. Pokud v době kdy se rozhodneš že budeš předjíždět, je za tebou rychlejší vozidlo v jízdním pruhu kterým tě bude předjíždět případně již vybočuje, nebo nevybočuje a je ještě ve tvém jízdním pruhu ale již dává znamení o změně směru jízdy, totiž již předjíždět nesmíš, neboť v tom okamžiku již podle těchto dokumentů a soudních rozhodnutí JSI PŘEDJÍŽDĚN. A tedy sám předjíždět nesmíš, nesmíš ani zvyšovat rychlost ANI JINAK BRÁNIT PŘEDJÍŽDĚNÍ. Stejně by se dal použít i odstavec o základních pojmech kde se mluví o překážce silničního provozu, který ti rovněž takový úkon zakazuje.

Takže pokud se rozhodneš předjíždět za výše popsaných situací, stačí aby policie zadokumentovala že na rychlejším vozidle přijíždějícím (bez ohledu na jeho rychlost) zezadu se rozsvítí brzdová světla a má jednoznačný důvod ti udělit pokutu za porušení zákona 361/2000 Sb. A jen jedna poznámka na okraj, přestupky spojené s předjížděním jsou v těch nekolika málo vyjmenovaných v zákoně za které lze udělit pokutu vyšší než 1000Kč.

A pokud by tě napadlo argumentovat tím že ty dáváš znamení o změně směru jízdy vlevo a tedy tě nikdo nesmí předjíždět, pak to v uvedených případech rovněž neplatí protože to se vztahuje pouze na vozidla ve stejném jízdním pruhu která ještě nepředjíždí podle výše uvedeného výkladu. Znamení o změně směru jízdy totiž řidiče k ničemu neopravňuje, jak si nekteří "profesionálové" zcela mylně myslí.

smet
13. února • 20:46

Hloupost. A i kdyby pokud dam blinkr a nikdo v te dobe neni viditelne v levem pruhu, muzu si v nem 130 jet jak dlouho chci protoze nikdo vic jet nemuze. !!! Podle tachace teda tak 140 at je to jisty. Protoze jel-li by rychleji je to kriminalnik!!! Kdyz zacnu predjizdet a nikdo za mnou, pak se vyhoupne zpoza obzoru mohu dokoncit manevr protoze vracet se uz nemuzu, ze. A delka predjizdeni neni nikde napsana, muzu delat manevr treba 10 min a nikdo nemuze rict ani popel!!! A kdyby jo tak dostane na ....

Z
19. dubna • 16:37

Mimo obec nemuzes byt v levym pruhu libovolne dlouho proste protoze kdyz mas volnej pravej, musis do pravyho at jedes 90 nebo 130!

aston
19. února • 12:15

Chod si citat Leninove spisy, ked vies citat lebo pri tvojom sposobe vyjadrovania mam pocit ze to niekomu diktujes.

 

PS: Davaj pozor aby Ti kosak nespadol na monitor lebo sa uz nabudame mat moznost zabavat na tvojich blbych prispevkoch. Cest praci. Sudruh.( Ze Calibra, ale zabudol si napisat susedova)

X12345678
13. února • 21:17

No comment, s tímhle individuem je jakákoli diskuze ztrátou času. Neznalost zákona, bezohlednost, absence inteligence i pudu sebezáchovy.

smet
14. února • 9:20

Tak individum? Znalost zákona, obvzlášť toho o pzemních komunikacích mám, nejsem právník ale párkrát jsem jí četl. A Autoškolu (cca. 8 let back) jsem měl za plnej počet bodů. Já že jsem bezohlednej? Každej kdo jede na dálnici víc než 130 je potencionální vrah!!! Já budu jen zdržovat, ti, kdo pojedou rychleji, budou vraždit! Mimochodem, nemám jen 120, vlastním dalěí dvě auta, které jedou hodně přes 200 (honda accord coupe 2,2 ES + opel Calibra 2.0 202 PS) ale nikdy jsem jimi nepřekročil povolenou max. rychlost!!!!!!

Jogurt
11. února • 21:14

Bomba, stoprocentní vysvětlení. Teď ještě aby to respektovali i policajti a máme za pár týdnů vyčištěné dálnice od kreténů typu dement v kamionu s pocitem pána tvorstva a různýho smetí. Pokud mají aspoň soudy rozum když už ne policie, tak je to na OK cestě.

Ondra
6. února • 22:27

Seš ten nejhorší případ, protože nejen že seš socka, ale navíc seš ještě bezohlednej. Pořád mi to připomíná zakořenějnej ten socialismus/komunismus po česku-když kradou ostatní, mám právo krást taky = když můžou předjíždět ostatní, můžu já taky. Nneí to pravda, i když ze zákona ti to tak možná vyplynulo. Musíš brát taky ohled na ostatní.

BTW z jinýho soudku..včera jsem jel do Prahy..jedu si tak 140, bývá to u nás ve východních Čechách občas namrzlé. V dáli jsem zřel halogeny, ale byly fakt daleko, tak jsem začal předjíždět auto jedoucí asi 120. Najednou jsem měl v zrcátkách dálkové halogeny, 10 metrů za mnou. Zvýším na 150, halogeny začly blikat, fakt zuřivě. Tak konečně uhnu, přefrčí mě A8ka. Znovu vyjedu (pořád jedu 150) abych dokončil předjíždění, co jsem měl původně v plánu, a znovu dálková světla..tentokrát jsem se nedal a předjížděl, ve stopadeáti po mě přece na české dálnici nemůže nikdo chtít, abych okamžitě uhnul. Nakonec jsem přejel do pravého pruhu a přehučela mě Fabia, jedoucí tak 180km/h  permanentně na hranici smyku....

...tak nevím..je lepší,když se mi pod kola plete 120ka jedoucí 85 nebo když se já ve stopadesáti pletu pod kola autům jedoucím 200km/h?

 

smet
9. února • 23:13

Nazyvat me komunistou je dosti prehnane. Ja osobne jsem pravicak. Bezohledne me jednani neni, je jen spravedlive a podle zakona, je to stejny algoritmus jako kdyby jsi predbihal na poste proto, ze mas drazsi slozenku nebo vyssi prijem. Neexistuje!!! Ja mam pravo predjizdet na dalnici v levem pruhu, ma oporu v zakonech a budu tak cinit! Jelikoz jsi se priznal k poruseni zakona, jses pro me kriminalnik ohrozujici zdravi nejen sobe (klidne si chcipni) ale hlavne me!!!! Dodrzuj 50/90/130 a budeme se bavit jinak. Jestlize budu predjizdet rekneme 95 km/h a prifrci A8 180tkou tak budu predjizdet tak 10 min aby si to vychutnal, smejd jeden!!!!! Kazdej kdo prekroci rychlost na dalnici o vice jak 10 km (to tolerujou policajti kvuli nepresnym tachometrum) tak je pro me na urovni zabijaku, vekslaku, prazskejch taxikaru a jine svolodi.

Matysek
7. ledna • 20:18

Na tohle muzu rict ze sve zkusenosti jenom jedno: ridic, ktery by mi tohle udelal, by z toho nevysel se zdravou kuzi.

Z
19. dubna • 16:30

Smete, ty ses urcite jeden z tech, co kdyz se pred nima necekane objevi cedule "Obec", tak tam proste kopnou z petky 3, brzda na podlaze a kdyz se za tebou nahodou objevi stejnej blbecek dodrzovatel, jste v sobe prave protoze jedes predpisovych padesat...

Podle me jsou dulezitejsi plynulost provozu a ohleduplnost vuci ostatnim nez absolutni dodrzovani predpisu. Toto je totiz pro bezpecnost zvlaste v hustem provozu podstatne dulezitejsi!

PS: Nenosis nahodou hodne sirokej klobouk pri rizeni a nemas SPZ (vlastne registracni znacku ) zacinajici BK?

PS2: O cepicarich a blanencacich se tady v Brne rika, ze jsou na silnicich nejnebezpecnejsi. Dohromady si to dost dobre nedokazu predstavit...

Kemza
11. února • 12:22

Tak to snad uz ani neni sranda: Jestlize budu predjizdet rekneme 95 km/h a prifrci A8 180tkou tak budu predjizdet tak 10 min aby si to vychutnal, smejd jeden!!!!!  To je ukazkovy priklad toho, ze by se na ridicak meli delat psychotesty. Lidi s takovymto uvazovanim nemaji za volamtem co delat...

smet
13. února • 20:47

Treba jako ty!!!! Ses blbej jak ... a jeste to davas najevo

aston
11. února • 12:11

Jedine co ti na tie tvoje bludy mozem napisat je, ze si zabavný:)))))

Jednoznacne mas osjazdene asi tak 500-700 km a 28 hod. v autoskole a mal si dobreho ucitela, spravil si vodicak a vies vsetko. Len tak dalej kludne si teoretizuj len prosím ťa nechoď na cestu Dakujem za všetkých vodičov. Z tvojho príspevku je jasné, že ani len predstavu nemas co je to pravicak, nie to este o jazde na dialnici. To je ta vyhoda internetu, ze nikto neviem ze taky Montozy ako ty mal v rukach volant 5 krat a najdlhsie siel asi do 30 km ze vsi......

smet
13. února • 20:50

Prosil se te nekdo slovaku abys vylejzal sty svy vychodni diry mezi nas?  Uz tam mate nejakou dalnici ze ses chytrej jak radio? Nauc se cesky primitive!

fotr
3. dubna • 18:07

tak jsem si rikal, jestli provokuje a dobre se bavi, nebo je to vůl

tvá poslední slova mi udělala jasno, děkuji

PS: uz vis, co znamená, co tu o několik příspěvků níže někdo napsal: "Ač se ti to možná zdá podivné, to co jsi napsal je sice pravda, jenže zdaleka ne celá. "?

Jakub
2. února • 11:34

O tom to není. Mám na mysli případy, kdy řidič stodvácy nebo avie  začně evidentně úmyslně předjíždět kolonu kamiónů v okamžiku kdy má téměř na svý úrovni rychlejší auto a pak se drží v levým pruhu seč mu síly stačí...

Petr
30. ledna • 12:15

Ano , je to tak. Auto (ať je jakékoliv) za to obvykle nemůže. Nejdůležitější je, kdo sedí za volantem. Také je mi jasné, že poslanecká imunita, která nezná mezí je zhovadilost. A když si tu "spravedlnost" člověk sám vyzkouší na vlastní kůži , nikdo se nemůže divit (a za to se omlouvám), že pak ze mě vypadne možná příliš emotivní a jednostranný soud. Ale co je zvláštní. Na stránky autorevue.cz přispívá celá řada lidí. Mám pocit, že v podstatě máme všichni jednotný názor na problém ježdění u nás (a je tu spousta lidí se super vozy, stejně jako spusta těch, kteří jsou rádi, že udrží starou Š 120). Ale proč to pak nejde na cestě? Proč si děláme schválnosti. A když překročíme hranice , ty západní, najednou si umíme vážit jeden druhého, a to bez ohledu na auto. Buďme rádi, že si můžeme vybrat. Já pamatuju doby, kdy si člověk nemohl vybrat ani barvu. Pamatuju, jak můj otec stával několikadenní fronty na auto. Já vím, je to moralizování, ale fakt , proč to nejde? A musím souhlasit si se Standou.

Standa
30. ledna • 11:42

Mam pomerne solidni auto a nikdy nesedam s alkoholem za volant, uz jenom proto, ze jezdim rychleji nez se pripousti, mozna i proto nesouhlasim s hosnocenim nebezpecnosti ridicu v lepsich autech.
Podivejte se v patek vecer nebo v sobotu po nasich vesnicích - 20-letý paka sedaj notně zmožený alkoholem do svých Škoda 105-120. To jsou, podle mého názoru, nejnebezpečnější řidiči. Kdo jezdí nějaký čas v silném autě, většinou ví, jakou má v ruce zbraň, protože naštěstí si na silné dražší auto vydělají až ve věku, kdy už mají pár stovek tisíc kilometrů najeto.
Zdravim Standa

Jakub
29. ledna • 10:47

Zajímalo by mě co způsobilo tento výsledek, kde konkrétně je problém. Jak je možný že oktávka je na tom o tolik líp?

Jinak oslnivějších výsledků se asi dočkáme, až se budou montovat airbagy pro chodce.

Mimochodem s tím přechodem. Jaký výsledky v tomhle testu mají kupř. autobusy MHD? Záporný?

Tomáš Votruba
29. ledna • 10:51

Na analýzu problému bych ještě počkal. Tohle jsou naprosto čerstvé informace, ve Škodovce si s tím určitě sami lámou hlavu.

Co se týče těch autobusů, myslím, že to nepotřebuje komentář

Jakub
29. ledna • 15:19

Hm, já bláhový jsem si myslel, že na tohle se už myslí při kostrukci auta...

pepa
29. ledna • 9:18

Je to ostuda, ochrana dhodcu je podle mne dulezita... a cim dal vic bude!!!!

Doporučujeme

Články odjinud