Crash test: Hyundai Sonata s průměrným výsledkem

8 komentářů

Brouk
5. prosince • 13:16

Radeji Sonatu s 4-ma hvezdickama, nez Yaris s 5-ti (i 10-ti)hvezdickama.

Radek Ondrášík
5. prosince • 13:22

;-) Když vrazím do zdi, raději Yaris s 5hvězdičkama, než cokoli jiného se čtyřmi. Když vrazím do jíného auta, pak raději těžší s menším počtem, než lehčí s vyšším...

Brouk
5. prosince • 13:30

Samozrejme, to je jasne. ale jaka je pravdepodobnost, ze narazim primo do zdi?

ITTI
5. prosince • 18:11

Nesrovnatelně větší šance je,že se potkají dvě auta něž auto a zeď,takže já klidně do Q7 a ať si tam praskají sváry,nevadíB-] Být v Yarisovi, tak bych se s Q7 potkat rozhodně nechtěl.Četnost a směr nárazů má k dispozici výrobce a ten český dokonce prodává v Česku svoji literaturu a tam se to dá zjistit. :-D Nebo v Brně je vydavatelství(pan prof.Vlk z VUT) a má tam i literaturu,kde se dohledá četnost a druhy nárazů.

Petr
5. prosince • 23:14

Zajima me, kde je hranice te ralativity... Predstava - celni naraz, vuz s 1700 kg a 3* proti 1000 kg a 5* Kdo ma v tom pripade vetsi sanci??? Skoda, ze se neprovadi crash testy (ted nemyslim interni testy nekterych automobilek - Volvo, Saab, Mercedes a dalsi..), kde by se vsechny vozy testovaly na srazku s protijedoucim vozidlem. Dejme tomu, ze by to byl stret s 1800 kg tezkou maketou, ktera by mela absorcni schopnost prumerneho vozu. Narazova rychlost treba 60 km/h vs. 60 km/h (nedokazu urcit, jestli je to moc nebo malo) s 40% prekrytim. Jelikoz pri nehode si clovek vetsinou nevybere, tak proc nepocitat s tou horsi moznosti - ted aby to neznelo, ze jsem pesimista, to ne :)), ale v otazce bezpecnosti, je potreba pocitat s tou spatnou variantou. Dovedu si predstavit i simulaci nehody s kamionem, ale znovu aby obe prekazky byly v pohybu. Audi provedlo test A3 vs. Scanie, ale myslim ze Scanie stala - coz mi neprijde prilis realne. Kolik celnich nehod je do stojicich kamionu?? Spis to byl test na funkci zabran proti podjeti..nez cokoliv jineho. Taky bych rozlisil znamkovani za pasivni a aktivni bezpecnost. Nepopiram ze pripominace pasu maji urcity vliv, zda se clovek pripouta ci ne (v takovem Lexusu IS se to pipani neda vydrzet) ..ale nemichal bych to se snahou konstrukteru vymyslet pevny a bezpecny skelet.

Radek Ondrášík
5. prosince • 14:17

Nevím jak u vás, ale při mém "štěstí" to vrazím zrovna tam, kde to bude pro mne nejméně vhodné ;-)

1,6 ff2
5. prosince • 8:00

to jako ze model co je na trhu rok je starej?

Radek Ondrášík
5. prosince • 8:10

Představení proběhlo před dvěmi lety, na trhu je zhruba rok a tři čtvrtě, což není zrovna nejnovější auto. Přeci jen za dva roky se vývoj opět posunul trochu dopředu.

Doporučujeme

Články odjinud