Covini C6W: šestikolový supersportovní roadster

16 komentářů

Lahvac
7. listopadu • 19:17

Tak tohle je i na mě dost a to jsem dost kreativní...
 

gewehr
24. října • 14:33

"Vůz rychleji akceleruje, neboť čtyři kola vpředu mají lepší trakci"
tak to bude echt supersport, ked to ma predny pohon, alebo sa autor sekol, alebo to ma pohon vsetkych kolies, alebo je ten velky zadny rozme pneumatik zbytocny.

gewehr
24. října • 11:50

No na pohlad je to divne, ale co ma tak napdlo... ma to o tretinu vacsiu stycnu plochu s vozovkou, co nie je na zahodenie pri rozbehu, ani pri brzdeni ani pri zatacani (tu ide o dvojnasobok oproti standardu). Takze az taka blbost to asi nie je.

Fero
24. října • 13:48

Cisto z fyzikalneho hladiska je to trocha inak - trecia sila zavisi iba od sily posobiacej na vozovku a koeficientu trenia. Je to jednoduche - dva krat vacsia plocha, ale dva krat nizsia sila (hmotnost sa rozlozi na vacsej ploche)

V praxi je to samozrejme komplikovanejsie, a asi sa to prejavi nejakym zlepsenim, ale neocakaval by som velky prinos.

gewehr
24. října • 14:09

Hej tuto poucku pozna kazdy ziak zakladnej skoly. V reale vsak na tej ploche hodne zavisi, pretoze gravitacna sila nie je jedina, ktora na auto posobi. Cize ak zvecsim plochu, nemozem povedat, ze jediny vysledok je iba znizenie jednotkoveho zatazenia na plochu. Prinosy to urcite ma, hovorit by o tom mohli ludia, ktory maju hodne vykonny motor, ale ked sa chcu rychlejsiue rozbehnut, tak zasahuju vsetky mozne elektronicke systemy. A pri brzdeni vacsia stycna plocha s vozovkou tiez nie je zbytocna. Cize ked tvrdis, ze "trecia sila zavisi iba od sily posobiacej na vozovku a koeficientu trenia." tak zabudas, ze koeficient trenia je u plastov zavisli od viacerych faktorov.

gewehr
24. října • 14:10

Len by som chcel vediet dovod, preco to v F1 zakazali?

Peter
23. října • 22:03

Prasárna.

Mr-Tuner
23. října • 16:52

To je ale opicarna

Jendolf
23. října • 9:56

heh V8 4,2.... 380k, to je teda sportak, skoro supersport, kdyz uz blbnou s kolama, tak si myslim, ze na kazde kolo dva valce a na kazdou napravu jedno dmychadlo (pripadne par) no a hned tu mame V12 twin turbo.... cca 800 a vic koniku, tam by se mi sest kolecek libilo mnohem vic... vypada to nezvykle, nic mene muze to byt spravny smer kudy veda cesta k lepsim supersportum. jen skoda te nudne seriove audi motoraze..

Doupik
23. října • 0:16

Ježiš, to vypadá hrozně

Neřeknu Tatrovka s 8 koly, ale todle vypadá jako ta fotomontáž Enza s 6 koly

delph
23. října • 0:45

nebít tolika fotek, tak bych řek fotomontáž ale když už to bylo i na autosalonu.. hmmhmmhmm no jstli se to postaví a prodá jeden jediný kousek tak teda uznání za nejpodivnost ve světě motorismu maj rezrvé na jedno z prvních míst

pjanda
23. října • 2:43

Myslim, ze s prodeji to nebude tak zle, vuz je jako kupe v nabidce Covin Engineering jiz pres rok a kdyz nyni prisli s verzi roadster, prodeje patrne nebudou o jednotkach kusu. Je to mozna jen predsudek, vypada to sice zvlastne, ale je-li to ucelne, nelze proti tomu mnoho namitat. Zajimaly by me casy vozu z nejakeho okruhu, ale vzhledem k tomu, ze napad uz byl kdysi pouzit v F1, kde byl nasledne jako vetsina zasadnich inovaci pravidly zakazan, nebude to patrne takova posetilost...

Marek Litzman
23. října • 0:54

Nu což, když jezdily F1 se šesti koly, proč ne auta?

nik
23. října • 8:32

Jojo, taky pamatuju černou Tyrellovu "stonožku" s reklamou John Player Special ...

Dusan
23. října • 9:09

A dneska by mely sest kol vsechny formule, kdyby se to nezakazalo. Ono je to totiz docela vyhodne.

Marek Litzman
23. října • 0:54

Nu což, když jedily F1 se šesti koly, proč ne auta?

Doporučujeme

Články odjinud