Covini C6W: šestikolový supersportovní roadster

Covini C6W je sportovní automobil, který mohli vidět návštěvníci ženevského autosalónu v roce 2004. Pro letošní autoshow v Essenu se firma rozhodla udělat a předvést otevřenou verzi. Při pohledu zepředu nebo zezadu je patrné, že vůz má standardní proporce supersportovních vozů. Atypický pohled se nabízí při pohledu z boku, něco není v pořádku: vůz má 6 kol.

Covini se řídí logickou myšlenkou. Vůz rychleji akceleruje, neboť čtyři kola vpředu mají lepší trakci, a brzdný účinek je větší, když se ke čtyřem brzdovým kotoučům přidají další dva. Na trubkovém rámu je lehká karosérie z uhlíkových kompozitů, pod kapotou je vidlicový osmiválec o objemu 4.2 l od automobilky Audi. Pohonná jednotka disponuje výkonem 279 kW (380 k) a maximální kroutící moment je 450 Nm. Covini C6W dosahuje nejvyšší rychlosti 300 km/h a o potřebnou přilnavost se stará čtveřice 15palcových kol s pneumatikami 205/45 vpředu, vzadu jsou dvě 20palcová kola s pneumatikami 345/25.


Covini C6W kupé - 2004


Covini C6W roadster - 2005

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků