Cosworth Stage 2: Pořiďte si až 280 koní pro Subaru BRZ/Toyotu GT86

Cosworth Stage 2: Pořiďte si až 280 koní pro Subaru BRZ/Toyotu GT86

O úpravě z dílny společnosti Cosworth určené pro dvojčata Subaru BRZ a Toyotu GT86 jsme už psali. V červnu totiž dorazila zpráva o možnosti zvýšit výkon z původních 200 koní až na 230 koní. Aktuálně přidal zmíněný úpravce další verzi označenou jako Stage 2 a ta nabídne rovnou 280 koní. Samozřejmě zde už došlo na instalaci systému přeplňování.

Video | Sportovní auta | Kupé | Technika | Toyota | Subaru

Cosworth nabídne na úvod pro GT86/BRZ 230 koní. Cílem je ale až 380 k  

Respektive, abychom byli úplně přesní, Stage 2.0 nabídne kompresor, mezchladič stlačeného vzduchu a několik dalších úprav, ovšem výsledek má 260 koní. Kdo se chce dostat na slibovaných 280 koní, musí sáhnout po verzi Stage 2.3, která ke zmíněnému přidá ještě navíc přepracovaný výfuk.

Sportovní auta | Kupé | Technika | Toyota | Subaru

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Cosworth ale tímto nekončí. Jak bylo oznámeno dříve, v plánu je ještě Stage 3, kde by se měl výkon dostat až na 325 koní. Společnost pak chystá také závodní verzi BRZ/GT86 a ta se s výkonem údajně podívá dokonce na 380 koní.   

Klepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků