Cosworth Stage 2: Pořiďte si až 280 koní pro Subaru BRZ/Toyotu GT86

Cosworth Stage 2: Pořiďte si až 280 koní pro Subaru BRZ/Toyotu GT86

O úpravě z dílny společnosti Cosworth určené pro dvojčata Subaru BRZ a Toyotu GT86 jsme už psali. V červnu totiž dorazila zpráva o možnosti zvýšit výkon z původních 200 koní až na 230 koní. Aktuálně přidal zmíněný úpravce další verzi označenou jako Stage 2 a ta nabídne rovnou 280 koní. Samozřejmě zde už došlo na instalaci systému přeplňování.

Cosworth nabídne na úvod pro GT86/BRZ 230 koní. Cílem je ale až 380 k  

Cosworth nabídne na úvod pro GT86/BRZ 230 koní. Cílem je ale až 380 k  

Respektive, abychom byli úplně přesní, Stage 2.0 nabídne kompresor, mezchladič stlačeného vzduchu a několik dalších úprav, ovšem výsledek má 260 koní. Kdo se chce dostat na slibovaných 280 koní, musí sáhnout po verzi Stage 2.3, která ke zmíněnému přidá ještě navíc přepracovaný výfuk.

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Cosworth ale tímto nekončí. Jak bylo oznámeno dříve, v plánu je ještě Stage 3, kde by se měl výkon dostat až na 325 koní. Společnost pak chystá také závodní verzi BRZ/GT86 a ta se s výkonem údajně podívá dokonce na 380 koní.   

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků