Cosworth Stage 2: Pořiďte si až 280 koní pro Subaru BRZ/Toyotu GT86

Cosworth Stage 2: Pořiďte si až 280 koní pro Subaru BRZ/Toyotu GT86

O úpravě z dílny společnosti Cosworth určené pro dvojčata Subaru BRZ a Toyotu GT86 jsme už psali. V červnu totiž dorazila zpráva o možnosti zvýšit výkon z původních 200 koní až na 230 koní. Aktuálně přidal zmíněný úpravce další verzi označenou jako Stage 2 a ta nabídne rovnou 280 koní. Samozřejmě zde už došlo na instalaci systému přeplňování.

Cosworth nabídne na úvod pro GT86/BRZ 230 koní. Cílem je ale až 380 k  

Cosworth nabídne na úvod pro GT86/BRZ 230 koní. Cílem je ale až 380 k  

Respektive, abychom byli úplně přesní, Stage 2.0 nabídne kompresor, mezchladič stlačeného vzduchu a několik dalších úprav, ovšem výsledek má 260 koní. Kdo se chce dostat na slibovaných 280 koní, musí sáhnout po verzi Stage 2.3, která ke zmíněnému přidá ještě navíc přepracovaný výfuk.

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Cosworth ale tímto nekončí. Jak bylo oznámeno dříve, v plánu je ještě Stage 3, kde by se měl výkon dostat až na 325 koní. Společnost pak chystá také závodní verzi BRZ/GT86 a ta se s výkonem údajně podívá dokonce na 380 koní.   

Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků