Cosworth nabídne na úvod pro GT86/BRZ 230 koní. Cílem je ale až 380 k

Cosworth nabídne na úvod pro GT86/BRZ 230 koní. Cílem je ale až 380 k

V polovině května společnost Cosworth poprvé oznámila záměr nabídnout pro Toyotu GT86/Subaru BRZ sérii úprav, které zvednou často kritizovaný maximální výkon motoru. Aktuálně jsou na světě k tomuto tématu první podrobnosti. V počáteční fázi zájemci mohou dostat až třicet koní navíc, v průběhu léta ale přijdou další úpravy, přičemž nejostřejší verze se vyšplhá na 380 koní.

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Takzvaný Stage 1 Power paket obsahuje přeprogramovanou řídicí jednotku, sportovní výfuk nebo jiný vzduchový filtr. Zájemci mohou vybírat mezi variantami s výkonem posíleným na 220 koní, 225 koní nebo 230 koní.

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?

Cosworth pak postupně nabídku rozšíří o pakety Stage 2 a Stage 3. Přesnější informace k nim budou zveřejněny později. Zatím společnost pouze slibuje, že výkon vyroste až na 325 koní, respektive pro závodní verze je cílem 380 koní.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Cosworth

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 771 km
Cena: 314 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2013
Stav: 69 336 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 25 128 km
Cena: 146 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2011
Stav: 64 304 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků