Cosworth nabídne na úvod pro GT86/BRZ 230 koní. Cílem je ale až 380 k

Cosworth nabídne na úvod pro GT86/BRZ 230 koní. Cílem je ale až 380 k

V polovině května společnost Cosworth poprvé oznámila záměr nabídnout pro Toyotu GT86/Subaru BRZ sérii úprav, které zvednou často kritizovaný maximální výkon motoru. Aktuálně jsou na světě k tomuto tématu první podrobnosti. V počáteční fázi zájemci mohou dostat až třicet koní navíc, v průběhu léta ale přijdou další úpravy, přičemž nejostřejší verze se vyšplhá na 380 koní.

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Na brzdě: Toyota GT86 vs. Subaru BRZ

Takzvaný Stage 1 Power paket obsahuje přeprogramovanou řídicí jednotku, sportovní výfuk nebo jiný vzduchový filtr. Zájemci mohou vybírat mezi variantami s výkonem posíleným na 220 koní, 225 koní nebo 230 koní.

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?

Cosworth pak postupně nabídku rozšíří o pakety Stage 2 a Stage 3. Přesnější informace k nim budou zveřejněny později. Zatím společnost pouze slibuje, že výkon vyroste až na 325 koní, respektive pro závodní verze je cílem 380 koní.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Cosworth

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků