Corvette ZR-1 se na Nordschleife kvůli počasí až tak nepředvedla

Nejvýkonnější model současné generace Corvetty se pustil do slavné Severní smyčky okruhu Nürburgring. Jelikož již civilnější verze s označením Z06 a s výkonem 505 koní zvládla tuto trať za 7 minut a 42 sekund, očekával se u modelu s výkonem 620 koní ještě výrazně lepší výsledek.

Tip: Představení Corvette ZR1 naleznete zde.

Bohužel vlivem špatného počasí, kdy byla trať mokrá a navíc ve voze seděly dvě osoby, zvládla Corvette ZR1 slavný okruh za 7 minut a 40 sekund, což je zlepšení velmi malé. Bohužel vlivem počasí není tedy výsledný čas porovnatelný s konkurenty, ale na druhou stranu mnohé naznačuje, neboť 7:40 je na mokré trati vynikající čas. Porsche 997 GT2 za podobných podmínek zajelo o 4 sekundy horší čas a to na závodních mokrých pneu, ZR1 zůstává věrna na sériovým.

Na finální čas, který půjde srovnat s ostatními si tak budeme muset ještě počkat, ale pokud vše půjde jak má, pokoří ZR1 na sériových pneu čas 7 minut a 30 sekund.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Corvette ZR1
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků