Corvette ZR-1 se na Nordschleife kvůli počasí až tak nepředvedla

Nejvýkonnější model současné generace Corvetty se pustil do slavné Severní smyčky okruhu Nürburgring. Jelikož již civilnější verze s označením Z06 a s výkonem 505 koní zvládla tuto trať za 7 minut a 42 sekund, očekával se u modelu s výkonem 620 koní ještě výrazně lepší výsledek.

Tip: Představení Corvette ZR1 naleznete zde.

Bohužel vlivem špatného počasí, kdy byla trať mokrá a navíc ve voze seděly dvě osoby, zvládla Corvette ZR1 slavný okruh za 7 minut a 40 sekund, což je zlepšení velmi malé. Bohužel vlivem počasí není tedy výsledný čas porovnatelný s konkurenty, ale na druhou stranu mnohé naznačuje, neboť 7:40 je na mokré trati vynikající čas. Porsche 997 GT2 za podobných podmínek zajelo o 4 sekundy horší čas a to na závodních mokrých pneu, ZR1 zůstává věrna na sériovým.

Na finální čas, který půjde srovnat s ostatními si tak budeme muset ještě počkat, ale pokud vše půjde jak má, pokoří ZR1 na sériových pneu čas 7 minut a 30 sekund.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Corvette ZR1
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků