Corvette ZR-1 se na Nordschleife kvůli počasí až tak nepředvedla

Nejvýkonnější model současné generace Corvetty se pustil do slavné Severní smyčky okruhu Nürburgring. Jelikož již civilnější verze s označením Z06 a s výkonem 505 koní zvládla tuto trať za 7 minut a 42 sekund, očekával se u modelu s výkonem 620 koní ještě výrazně lepší výsledek.

Tip: Představení Corvette ZR1 naleznete zde.

Bohužel vlivem špatného počasí, kdy byla trať mokrá a navíc ve voze seděly dvě osoby, zvládla Corvette ZR1 slavný okruh za 7 minut a 40 sekund, což je zlepšení velmi malé. Bohužel vlivem počasí není tedy výsledný čas porovnatelný s konkurenty, ale na druhou stranu mnohé naznačuje, neboť 7:40 je na mokré trati vynikající čas. Porsche 997 GT2 za podobných podmínek zajelo o 4 sekundy horší čas a to na závodních mokrých pneu, ZR1 zůstává věrna na sériovým.

Na finální čas, který půjde srovnat s ostatními si tak budeme muset ještě počkat, ale pokud vše půjde jak má, pokoří ZR1 na sériových pneu čas 7 minut a 30 sekund.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Corvette ZR1
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků