Corvette Z06 od Romeo Ferraris: černý přízrak

9 komentářů

stichi
25. října • 11:51

ve článku je matně černé lakování karoserie, ale při bližším pohledu je vidět, že celá karoserie je z Carbonu a vypadá to fakt dobře.

Martin
22. března • 21:53

Vubec se mi to nelíbí, volant je šílený.Originál lepší, nemluvím o řadicí páce,taktéž kastle,vypadá jako by to někdo bouchal doma na koleni.Auto od výroby je daleko lepší, a kdybych hledal tenhle výkon tak budu koukat po ZR1,a ikdyby to bylo málo tak upravu ale jen od firmy hennessey performance

Antiautomat
24. října • 15:43

dalsie auto, ktore na prekonanie retarderu pred prechodom, zeleznicneho prahu, pripadne vyjazdenej kolaje alebo uz len zaparkovania do mimo urovnovej podzemnej garaze potrebujme asistenciu zeriava odtahovky. No ale co, ako staticky exponat v garazi to staci ;-)

Martin
23. října • 15:25

Moc pěkné auto.

Petr K.
23. října • 12:27

:-P

louis
23. října • 14:48

jo moc hezký :-))
ale mám jeden technickej dotaz. Myslel sem že když mám auto, tak všechny kola musí mít stejné rozměry, a že jediné co můžeš měnit jsou značky kol a pneu, ale pneu musí mít stejnou konstrukci.
Jak to teda je ?

Petr K.
23. října • 19:35

Záleží, jak je auto homologováno a co je napsáno v TP. U supersportů jsou přední kola běžně užší než zadní. Kdyby kola měla stejné rozměry, tak by to auto zřejmě ani nefungovalo.

louis
23. října • 21:04

No jo vlastně super sporty mají širší pneu vzadu, ale nevěděl sem že můžou měnit i velikosti ráfků .
No nic, stejně to bude trvat ještě věčnost než super sportem pojedu 3-[

Skyline
24. října • 11:51

Jak pise Petr, to neni o tom, ze "muzou menit", ale o tom, ze si auto nejakym zpusobem postavi a tak ho nechaji homologovat.

Doporučujeme

Články odjinud