Corvette Stingray září v nové reklamě

Značka Chevrolet představila první oficiální reklamu ke svému novému modelu Corvette Stingray. Je krátká, rychlá, ale úderná.

Nejslavnější americký sportovní automobil (o vyslovené sportovnosti zvláště prvních generací bychom však zvláště v Evropě mohli diskutovat) nese jméno Chevrolet Corvette. Letošní autosalon v Detroitu se stal místem premiéry sedmé generace s označením Chevrolet Corvette Stingray (C7). V roce 2009 její podobu předznamenala v Chicagu vystavená studie Corvette Stingray Concept.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Corvette vrací ve své 7. generaci legendární přívlastek Stingray

Sedmá generace vpadla do víru dění šest dekád od premiéry první Corvette a ihned o sobě dala vědět, například první funkční prototyp Corvette Stingray byl vydražen za v přepočtu více než 21 mil. Kč v aukci Barrett Jackson. Připomeňme, že prodeje tohoto kupé mají začít na konci letošního léta, přičemž se předpokládá, že již v březnu v Ženevě uvidíme otevřené provedení.

Chevrolet Corvette Stingray: nejvýkonnější model je tu

Chevrolet Corvette Stingray: nejvýkonnější model je tu

O pohon modelu Corvette Stingray se postará zážehový osmiválec LT1 s objemem 6,2 l, výkonem 450 koní (336 kW) a točivým momentem 609 Nm, přičemž vůz s ním zrychlí z 0 na 100 km/h za méně než 4 s. Tato nová reklama je dlouhá necelou půlminutu a těšit se v ní můžete nejen na efektní detailní záběry, ale také na ostrou jízdu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků