Corvette Stingray (C7) dostane osmistupňovou převodovkou

Do éteru uniknul úryvek z interní komunikace GM, jenž potvrzuje přípravy nové osmistupňové samočinné převodovky pro sportovní Corvette.
Corvette Stingray (C7) dostane osmistupňovou převodovkou

V současnosti je k dispozici pro novou Corvette Stingray (C7) v samočinných převodových skříních pouze konvenční šestistupňový agregát 6L80, ale to by se mělo v modelovém roce 2015 změnit. Podle informací, jež nyní přinesl magazín společnosti SAE International, na jeho místo v korvetě nastoupí nová, osmistupňová skříň 8L90, určená výhradně pro vozy s klasickým uspořádáním pohonného ústrojí.

Corvette Stingray „pálí“ německou dálnicí 300 km/h

Corvette Stingray „pálí“ německou dálnicí 300 km/h

Interní materiál uvádí mezi hlavními přednostmi nového ústrojí snížení spotřeby paliva, zvýšení jízdních výkonů a pokroky v redukci NVH (hluk a vibrace) při zachování nízkých výrobních nákladů. Vynikat má rozsahem převodů rozšířeným na 7,0, což přispěje k omezení spotřeby ve vyšších rychlostech, ale kratší „jednička“ zároveň zlepší rozjezdy. Jádrem skříně bude podle těchto informací soustava čtyř planetových soukolí a spojek.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků