corvette byla vždy velmi dobrým a velmi rychlým autem a dnes kdy podvozky jsou mnohem vypiplanější a pod kapotou pracujou brutální ale osvědčené motory to je docela zajímavá zbran na jiné supersporty za pakatel, která jistě nebude potřebovat tak často do servisu jako jiná auta tohoto druhu.
jj.. taky vidim velikanskou vyhodu Corvetty v cene... za ty penize to je opravdu dobra volba :)
http://www.impexta.com/cz/page.php?page=auta/auto_tunning_corvette.htm
sa aj tak nebude chytat, iste z 0-100 a v maximalke ano, ale na okreskach nee
Ty jsi s ní lítal na okreskách, borče? Já jen že na okruzích to dala základní verze s přehledem 911 GT3, tak bych s těmi soudy chvilku počkal.
jo nehledě na to, že konstrukce podvozku a hlavně odpružení u Corvette je zcela někde jinde než u Porsche. Corvette umí 1000x za vteřinu změnit charakteristiku jednoho tlumiče, což znamená, že každou vteřinu může 4000x změnit charakteristiku odpružení celého auta a pak samozřejmě má ještě k tomu uživatelsky možnost měnit základní charakteristiku komfort-sport-okruh. K tomu vyvážení váhy a ne jako u Porsche charakteristika kladiva hozeného pozadu. Corvette je supersport a ještě levný a dostupný supersport. Porsche má nejvyšší zisk na světě z jednoho prodaného auta tedy cena Porsche není vyvozením nákladům na vývoj či technologické náročnosti, nýbrž hlavně daně z image a vyjímečnosti což otázka jak dlouho bude ještě fungovat když na každým rohu parkuje Cayenne.
Ač je to s podivem, jizdní vlastnosti porsche jsou i přes určité negativní dispozice výborné. Rozhodně jsem neměl pocit, že by vůz byl těžší na zadek...
Nejen vy, ale i Tiff Needell a podobně zvučná jména se shodla na tom, že Porsche si ten svůj zdánlivě nelogický koncept vypiplalo k dokonalosti a dnes se jedná o příjemné, nezáludné a nadmíru zábavné auto. Jenom je krátkozraké od některých přispívajících takhle sepsout Corvette, která v posledních dvou generacích udělala veliké pokroky v jízdních vlastnostech a dostala se mezi elitu, přičemž si zachovala svou příznivou cenu.
Přesně tak; sám jsem byl jízdními vlastnostmi velmi překvapen. Líbil se mi také zvuk nádherný motoru za zády...
No, se vší úctou, to byste mu asi musel nejdřív trochu víc naložit...
Motortrend robil porovnavaci test obidvoch aut a "zhodli sa na tom" ze jazdne vlastnosti Porche su o nieco lepsie ale ohodnotili ich na extra $5,000 a nie na extra $20,000
S Corvettou jsem nejel, tak nemohu posoudit. Jen jsem reagoval na tvrzení, že Carrera má jízdní vlastnosti kladiva hozeného dozadu.
Další podrobný srovnávací test: Road And Track 6.7.05.: Best All-Around Sports Car
Tak som to pozrel a vitaz je Corvette, ale az po zapocitani cien. Bez tohoto kriteria suverenne vedu obidva porsche. A vobec ten okruh viac vyhovuje silnym autam, tie rovinky tam su dost dlhe. Ta Carrera ma len nepatrne horsi cas na kolo ale nema objem ani 4 litre. Na Sosnovej by to dopadlo inak Ale aj tak ma prekvapila rychlost Corvetty v zatackach... A aky je ten Road&car casopis, americky??? No ale cisla su cisla...
Nechce se mi to zobrazit...
tak snad tohle bude fungovat: http://www.roadandtrack.com/article.asp?section_id=31&article_id=1949
ale 911 turbo stoji o dost vic nez corvette (ne ze by teda corvetta byla muj sen :), ale srovnavejte cenou srovnatelne)
Zakladna hej, ale toto ma byt o dost drahsie ako "obycajna" corvetta...
co je myslim velmi dobra cena
Dobrá cena avšak odpovídající úrovni toho auta. Tahle ovšem bude o něco dražší...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.