Cordoba na třetí

Seat představí na finské rally další „evoluci“ svého WRCéčka. Cordoba WRC E3 se zvenku příliš neliší od předcházejícího modelu E2. Karoserie prošla jen drobnými úpravami v podobě nového předního nárazníku s výraznými vstupy vzduchu.
Cordoba na třetí
Seat představí na finské rally další „evoluci“ svého WRCéčka. Cordoba WRC E3 se zvenku příliš neliší od předcházejícího modelu E2. Karoserie prošla jen drobnými úpravami v podobě nového předního nárazníku s výraznými vstupy vzduchu. V interiéru pak o provedených změnách výrazně svědčí nová palubní deska.

Nejdůležitější změnou je zvýšení točivého momentu motoru. Byla také snížena celková hmotnost a zlepšeno rozdělní váhy mezi nápravy. Změna byla také elektroinstalace a systém řízení pohonu.

Devět týdnů od prvního testu Cordoby WRC E3 na testovací trati v Martorellu je nyní Cordoba plně připravena na Mistrovství světa rally. První soutěží, ve které bude Cordoba WRC E3 nasazena bude Finská rally

Oba jezdci Seatu znají velmi dobře Finskou rally. Například Didier Auriol se chystá již na svou 11. Finskou rally a vítězství zde slavil jen jednou v roce 1992. Didier Auriol je dokonce jedním ze dvou jezdců, kteří nejsou původem ze Skandinávie a vyhráli Finskou rally.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků