Cordoba na třetí

Seat představí na finské rally další „evoluci“ svého WRCéčka. Cordoba WRC E3 se zvenku příliš neliší od předcházejícího modelu E2. Karoserie prošla jen drobnými úpravami v podobě nového předního nárazníku s výraznými vstupy vzduchu.
Cordoba na třetí
Seat představí na finské rally další „evoluci“ svého WRCéčka. Cordoba WRC E3 se zvenku příliš neliší od předcházejícího modelu E2. Karoserie prošla jen drobnými úpravami v podobě nového předního nárazníku s výraznými vstupy vzduchu. V interiéru pak o provedených změnách výrazně svědčí nová palubní deska.

Nejdůležitější změnou je zvýšení točivého momentu motoru. Byla také snížena celková hmotnost a zlepšeno rozdělní váhy mezi nápravy. Změna byla také elektroinstalace a systém řízení pohonu.

Devět týdnů od prvního testu Cordoby WRC E3 na testovací trati v Martorellu je nyní Cordoba plně připravena na Mistrovství světa rally. První soutěží, ve které bude Cordoba WRC E3 nasazena bude Finská rally

Oba jezdci Seatu znají velmi dobře Finskou rally. Například Didier Auriol se chystá již na svou 11. Finskou rally a vítězství zde slavil jen jednou v roce 1992. Didier Auriol je dokonce jedním ze dvou jezdců, kteří nejsou původem ze Skandinávie a vyhráli Finskou rally.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků