co když testují náhon 4x4 pro yetiho
to je přece jasný, ne ?
pokud bude fabia 2 mít stejnou podlahovou plošinu, což bylo avizováno, tak na dálku standardní fabii od muly nikdo nepozná.Podle senzorů a faktu, že se testy odehrávají v Alpách, tipuji, že jde o testy brzd, ESP, ABS.
To co vidíte na fotografiích jsou zkušební vozy pro vývoj HW a SW elektroniky brzd, tvz. rapid-prototyping pro znalé.Obvyklá procedura vývojářů na obvyklém místě.Vozy jsou vybaveny emulátory a pararelním měřícím zařízení, součástí kterého jsou mimo jiné výše viditelné snímače otáček jednotlivých kol.V podstatě se ověřuje funkce řídícího systému a dopilovává software na míru možností HW a konkrétního modelu vozu. www.dspace.dewww.etas.dewww.siemens.comwww.bosch.comwww.t-systems.comwww.technikonllc.comwww.delphiauto.comwww.vector-cantech.com
Mula je nove vozidlo se starou sasi. Vzhledem k pouziti mericiho zarizeni na obou napravach se domnivam, ze jde o Yetiho. Sedel by k tomu i fakt ze finalni faze designu neni jeste doresena. A nebo....to je jen bezny test k overeni poruchovosti atd... Ač se to nezda tak prave kola jsou pro vuz citlivym organem a z kol takovy pocitac dost pozna... Ale to se muzem jen dohadovat
Jde o normální non-stop test. To dělá každá automobilka...testuje se zátěž vozidla za běžného provozu. Ty dráty jsou napojeny na PC a snímají chování auta v různých situacích. V autě je speciální navigace, která řidiči říká, co má právě v dané situaci dělat. Třeba u nás v Mercedesu máme testovací jezdce, pracují na 3 směny, střídají se po 8 hodinách. S autem se musí neustále jezdit a díky tomu se zjistí možné závady, které můžou vzniknout.
vazeni a mili, porovnate-li libovolnou nezkreslenou fotografii fabie kombi vyfocene "z profilu" se stribrnym autem na fotce, zjistite ze testovana auta maji vyrazne vetsi rozvor. pro koncern vw je v poslednim roce typicke testovani novych vozu s uplne jinymi karoseriemi (naposledy porsche cayman s karoserii bmw m3). Takze tipuji ze se nejedna o zadny test brzd, jak tu nekdo psal, ale proste o jiny vuz, at uz nova generace fabie, ale na stadium v jakem jsou vyfocene vozy je rekl bych jeste brzy, nebo proste o jiny koncernovy vuz. proc namisto pitomych dohadu proste nezpozornet a nepockat ;)
A odkdy je BMW a Porsche součástí koncernu VW???Tady ses asi trošku sekl ...
Nic proti ale to Porsche je VW ...... BMW ne, to mas recht....
Fakt?No vidíš,a já měl zato že Porsche je pořád samostatný ...Přesto je ale blbost aby testovalo Porsche na autě konkurence
Cayene se ze zacatku testoval v kastli z M-Klasse. To je pro mateni nepritele!:-))
Od kdy ma fabka 2 vyfuky???? Ze by zkouseli i motor a vyfukovy system??
2 vyfuky ma minimalne 2.0MPi a mam pocit ze 1.9TDi taky
Podla mojich informacii tam odskusava pohon 4x4 a nejaku novu funkciu brzdneho asistenta ....mame sa na co tesit
Proc bych se mel jako tesit?
abyste, věděli jste všici ouplně jinde a vedle jak ty jedle. Není to test škody, ale AUTOREVUE !!!!zkoumá totiž reakce čtenářů na nějaký něpodarky.... (v tomto případku fota???)   ;
asi testuju hlucnost lozisk
Myslim size autor clanku ma smysl pro scifi, ctelo by to ten talent vic rozvinout.
a všichni půjdete do chládku s vedením škodovky do jedné basy.Můžou přejet hranice nebo nemůžou,koho podplatili jako obvykle
to je opravdu nahoda ze jste zrovna vy ktery sem pisete clanek narazil na upravene/testovane fabie :))
Pan je logik :D Co to vzit poprade jak to bylo, co?
Neni to nahodou na Gross GlocknerHochAlpenstrasse? Byl sem tam 2.-4.6.06 a po ceste nahoru me predjizdela (jel sem na kole!) OII a Superb se stejnyma cidlama a "F" znackou, nahore to otocili a jeli zpatky dolu. Jo a ten Superb mel dokonce prives...
Jo, tu světlou Fabii jsem viděl v pátek 9.6. právě na Grossglocker Hochalpenstrasse - konkrétně přímo na Edelweisspitze. Kromě té Fabie tam byl taky nový Saab 9-5 Aero s velkým nápisem Bremsenprufung (nebo tak něco) a dvě Audi A8 s podobným testovacím vybavením jako ta Fabie.Podle naší známé, která bydlí přímo pod Grossglocknerem, jsou tato testování brzd na Hochalpenstrasse na denním pořádku - takže možná dobrý tip pro začínající špionážní fotografy
Ted sem koukal na Spy Foto Jaguaru XKR a tech sem tam taky potkal nekolik, vypadalo to jak "obyc" XK8, ale melo to zahalenej predek, sem si rikal co tam blbnou...
podle me testujou to, jak se na zadnich sedadlech vozi sudy s vodou...tomu by odpovidalo foto
To je možný, třeba ji budou dávat v Mountfieldu s tou vodou na rok zdarma. Mountfield zřejmě přišel na to, že je lepší tu vodu rozdat hned a aby ji nemuseli rozvážet, tak k tomu dají tu Fabku. No a teď testujou jestli tu vodu ta Fabka uveze
Tak to je super teorie. Vážně se bavím...
4*4 ?
Přece co neubrzdíš, to neukecaš. Brzdy jsou zakladem auta a podvozek ma bejt vždycky silnější než motor
Co asi, testovali 2 Fabie ne?
http://news.auto.cz/spy/spy-photos-skoda-yeti-jiz-krouzi-na-severu-evropy.html
NN, koukni na zadní nápravu toho "YETIho"...navic, vzhlkedem k tomu ze v YETIm ma byt Haldex II, tak nevim co by testovali na suche silnici.
Jo jo, přesně. Navíc Yeti by se do normální fabky bez úprav nevešel....se koukněte jak byla ta na severu rozkročená....
...mel sem tu cest uz s hodne vozy koncernu VW, ale nikdy sem nemel nejakej zadrhel s brzdama, takze mozna nejsou zrovna chloubou, ale rozhodne nevim, co je s nima spatne... ME prijdou celkem fajn, na rozdil od preposilovanejch nesmyslu napr. v bezne produkci Renault a Fiat... Pokud sem prehledl nejakou systemovou chybku, prosim , pane Jando, trochu to rozvedte, jinak to povazuju za blabol .... jedna se mi o brzdy u bezne spotrebky, chapu ze Focus RS " je uplne nejvic..."
no nevím co jste teda s vozy z koncernu VW měli či neměli ale když se řekne zvlněné kotouče předních brzd tak spousta majitelu O.I. bude jistě vědět svoje.
Po 150 tisicich ty brzdy jsou uplne suprovy...
mate pravdu - to jsou nazory jak od laika. me zas jednou tvrdil jeden clovek s fiestou ze ford je lepsi nez opel pac fordy maj lepsi sedadla. takze podobne to bude i s vw - proste maj blby brzdy.
no pan Janda a celkove motoristicka novinarska smetanka povazuje brzdy v nasich koncernovych pleckach za preposilovane a bla bla bla hlavne ze nam to brzdi
Co vím, tak třeba brzdy mají uplně odlišnou reakci např. u FTDI a F14V
A coz teprve brzdy u F-16 a nedej boze F-18 !:-D:-D:-D:-D:-D
Co já vím, mají se v tuto dobu testovat modifikace náprav pro novou Fabii, vzhledem k jen malým změnám je to bez problémů testovatelné na první Fabii se změněným zatížením náprav. Tomu by nafocené odpovídalo. Ale pravdu by ukázalo jen nahlédnutí pod sukni, každopádně je zajímavé vidět vůbec nějaké testovací škodovky, v okolí Česany je jich jako šafránu Kde toto přesně je asi autor neprozradí...
Já je potkávám docela pravidelně na Benzině před sjzedem na M-B, většinou tak v pátek v noci (z pátka na sobotu) okolo 3 ráno když jedu z Prahy..a třeba Fabie s pravostranným řízením je docela zajímavá (než si to člověk uvědomí ) Jezdí celá grupa, tak pět aut (O II, O+fabie)
Milý pane Jando. Nevim jak vyjadrit sve udiveni. Asi se jiz musim smirit, ze je takova doba. Zivotni hodnoty jsou jiz o necem jine, nez jsme byli zvykli. Vubec vam nezavidim, vy si asi myslite neco a blbcich, ;ale pravdepodobne za asi tak 20 - 30 let dojdete jak brambor v pare. Jak rikala moje babicka. Je mi lito, ale odbornou diskusi mohu vest pouze s normalne fungujicimi lidmi.
pointa! pointa! pointa!
ctu to znovu a znovu dokola porad neprichazim na pointu jeste ze je noc tak mlada
Pointu najdeš v jointu
Já to znám takto: Mám životní pointu zabalenou v jointu
Milý pane asdfgh. Dovoluji si podotknout, že lidé nefungují, nýbrž žijí. A ohánění se slovem "normální" zavání určitou snahou "normalizace" svého okolí na základě svých vlastních subjektivních měřítek.
Tak tohle jsem nepochopil Clovece kam ten svet speje, holt uz to dneska neni jako driv
Co tam testuje?Podle mě jde o auto
No jo, ale sakra jaky Skodovku, vid? Podle me je to Fabia2, nic jinyho ted nema smysl testovat. Cokoli na soucasny Fabce je uz proste u konce, musi jit o techniku novy Fabky.
Já se v autech nevyznám, pro mě je to tedy jen auto .. nějakej zbytečnej kus plechu
tak proč sem lezeš?
Proc ne?
Tak když budou mít dobrý brzdy, tak by to taky konečně chtělo nějakej ten motor ne?
No nekde se zacit musi, motory asi budou nasledovat
No nevím - zatím vidím sestupnou tendenci. Začali u 1.4 - kterou získali převrtáním 1.3 z Feldy (kterážto vznikla převrtáním ze 120tky...atd..) a teď maj 1.2 H.ovno T.o P.ojede, která exceluje na poli extrémně vysoké spotřeby. Jako následovníka bych tedy logicky viděl nějakej 1.0 ... třeba dvouválec se spotřebou 15 na sto.
navim jak kdo ale ja jezdim s 1.2 za 6.11/3 mesto 1/3 dalnice a 1/3 okresni silnice
1,2 HTP, prumerna spotreba 5,6 pul mesto pul mimo mesto
Jo a rikas tomu ekonom rally
No na tak malej motor to není super spotřeba - v třetím tisíciletí.
Skoda Octavia II RS 16 po meste, a dvacet po dalnici (ale na rychlost se neptejte ;) )
No ona ta plechovka s většíma kolama a nápisem RS nejede o moc víc než ostatní sériový auta ,takže rychlost klidně řekni,pochybuju že se z toho někdo ustříkne...
No já mám Opel Astra 1,4 16ventilů a jezdím tak 40 % město a zbytek okresky a jedničky a mám spotřebu 6,5 litru a když nejezdím po městě tak mám spotřebu někde mezi 5,7 -6,1. Lubi
Superb 1.9PDi 5,1 l/100km
super favorit ,,93 5,5/100 mesto
Superb 2.8 V6, 13l/100 km. Ale je to jízda!
ford gt5,4 22 l/100km to je teprv jizda
G Brabus 70l/100km :-P
Stara dobra Octavka z r.98 - 1,6/55kW jezdi tak okolo 7 - 8/100. Hodne po meste, obcas na dalnici v prumeru 150km/h. Pro rodinu se 3 detmi to docela staci .
5,2 l/100km, Octavia 1.9 TDi, 81kW
Tak to tolik nehoň! Octavia Combi 1.9 TDi, 66kW za 4,2l/100kmAle jinak Fabia Combi 1,4 MPi (místy pojízdný invalida :)), 50kW na delší trasy 6,5l/100km a po městě s trošku pridšima startama 8,0l/100km
Rakovinotvorné motory se nepočítají
Seat Leon 1,6 16v za 6,4 litru
Dobry, to je uplne stejne jako ja v Honde Civic 1.5 VTEC / 84kW.
No ale dvouvalec 1.0 by mel zase aspon idealni objem na valec - 0,5l.
-- Podle těch obrázků to vypadá, že testovali nějaké auta...
nějaká auta
Hurááááá, Škoda konečně začne vyrábět auta!!!!
Počkej, proč myslíš ?
Vzhledem k umisteni snimacu (polohovych) predpokladam test naladeni podvozku budouci FII (ackoliv tady je rozvor F1). Jedna se o test pomeru odpruzenych/neodpruzenych hmot. (Ty F byly nalozene tak aby to vazilo jako urcita specifikace F2 - viz ty vodni figuriny)
To zni verohodne. Rikal jsem si, proc s sebou vozi tolik piti A oni jen simuluji zatizeni
co ste mel ze byla nevhodna vybacicka 74Kw?pokud se smime ptat tipoval bych to na brzdy nebo na chovani zadni napravy pri plnem zatizeni protoze ty fobie docela slusne drepi na zadkua vzhledem k tomu ze fabie ma byt jenom evoluce tak rozmery asi prilis nebudou menit
Zcela urcite 130i
Chudáci lidi z vývoje Škodovky, celej den měřej a jen se na cvíli zastaví aby se protáhli, tak je nějakej jantar z Čech, kterej vidí senzaci když někdo měří teploty na brzdách, začne fotit a nahánět. Jinak docela zajímavý spekulace v diskusi. Ani bych se nedivil, kdybyste vyšpekulovali, že Škoda chystá UFO a už ho i testuje
skoda ufo uz i prodava-novy romster...jen ty technologie jsou sice z roku 47 ale ne z area51 ale z mongolska
jj
Jak to delas, ze jsi tak vtipny?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.