Copak Škoda testuje v podhůří Alp? (foto)

89 komentářů

majkl
17. června • 8:45

co když testují náhon 4x4 pro yetiho

NovoCZ
16. června • 14:44

to je přece jasný, ne ?

Jakub
15. června • 19:45

pokud bude fabia 2 mít stejnou podlahovou plošinu, což bylo avizováno, tak na dálku standardní fabii od muly nikdo nepozná.
Podle senzorů a faktu, že se testy odehrávají v Alpách, tipuji, že jde o testy brzd, ESP, ABS.

goro
16. června • 2:45

To co vidíte na fotografiích jsou zkušební vozy pro vývoj HW a SW elektroniky brzd, tvz. rapid-prototyping pro znalé.
Obvyklá procedura vývojářů na obvyklém místě.
Vozy jsou vybaveny emulátory a pararelním měřícím zařízení, součástí kterého jsou mimo jiné výše viditelné snímače otáček jednotlivých kol.
V podstatě se ověřuje funkce řídícího systému a dopilovává software na míru možností HW a konkrétního modelu vozu.
 
www.dspace.de
www.etas.de
www.siemens.com
www.bosch.com
www.t-systems.com
www.technikonllc.com
www.delphiauto.com
www.vector-cantech.com
 

Mikulas
15. června • 13:22

Mula je nove vozidlo se starou sasi. Vzhledem k pouziti mericiho zarizeni na obou napravach se domnivam, ze jde o Yetiho. Sedel by k tomu i fakt ze finalni faze designu neni jeste doresena. A nebo....to je jen bezny test k overeni poruchovosti atd... Ač se to nezda tak prave kola jsou pro vuz citlivym organem a z kol takovy pocitac dost pozna... Ale to se muzem jen dohadovat
 

Jakub
15. června • 13:10

Jde o normální non-stop test. To dělá každá automobilka...testuje se zátěž vozidla za běžného provozu. Ty dráty jsou napojeny na PC a snímají chování auta v různých situacích. V autě je speciální navigace, která řidiči říká, co má právě v dané situaci dělat. Třeba u nás v Mercedesu máme testovací jezdce, pracují na 3 směny, střídají se po 8 hodinách. S autem se musí neustále jezdit a díky tomu se zjistí možné závady, které můžou vzniknout.

Walker
15. června • 12:59

vazeni a mili, porovnate-li libovolnou nezkreslenou fotografii fabie kombi vyfocene "z profilu" se stribrnym autem na fotce, zjistite ze testovana auta maji vyrazne vetsi rozvor. pro koncern vw je v poslednim roce typicke testovani novych vozu s uplne jinymi karoseriemi (naposledy porsche cayman s karoserii bmw m3). Takze tipuji ze se nejedna o zadny test brzd, jak tu nekdo psal, ale proste o jiny vuz, at uz nova generace fabie, ale na stadium v jakem jsou vyfocene vozy je rekl bych jeste brzy, nebo proste o jiny koncernovy vuz. proc namisto pitomych dohadu proste nezpozornet a nepockat ;)

Kail
15. června • 14:15

A odkdy je BMW a Porsche součástí koncernu VW???Tady ses asi trošku sekl ...

tommy
15. června • 19:14

Nic proti ale to Porsche je VW ...... BMW ne, to mas recht....

Kail
15. června • 19:31

Fakt?No vidíš,a já měl zato že Porsche je pořád samostatný ...Přesto je ale blbost aby testovalo Porsche na autě konkurence

Mat
29. června • 22:17

Cayene se ze zacatku testoval v kastli z M-Klasse. To je pro mateni nepritele!:-))

CIJOML
15. června • 11:58

Od kdy ma fabka 2 vyfuky???? Ze by zkouseli i motor a vyfukovy system??

mikek
15. června • 14:15

2 vyfuky ma minimalne 2.0MPi a mam pocit ze 1.9TDi taky

Slovman
15. června • 10:32

Podla mojich informacii tam odskusava pohon 4x4 a nejaku novu funkciu brzdneho asistenta ....mame sa na co tesit

:)
15. června • 10:42

Proc bych se mel jako tesit?

štoura
15. června • 8:34

abyste, věděli jste všici ouplně jinde a vedle jak ty jedle. Není to test škody, ale AUTOREVUE !!!!
zkoumá totiž reakce čtenářů na nějaký něpodarky.... (v tomto případku fota???)          ;                  
 

mrobo
15. června • 8:11

asi testuju hlucnost lozisk

nu
14. června • 15:42

Myslim size autor clanku ma smysl pro scifi, ctelo by to ten talent vic rozvinout.

petrumr
14. června • 20:21

a všichni půjdete do chládku s vedením škodovky do jedné basy.Můžou přejet hranice nebo nemůžou,koho podplatili jako obvykle

Adam
14. června • 11:18

to je opravdu nahoda ze jste zrovna vy ktery sem pisete clanek narazil na upravene/testovane fabie :))

Logik
14. června • 13:11

Pan je logik :D Co to vzit poprade jak to bylo, co?

Petr
14. června • 9:41

Neni to nahodou na Gross GlocknerHochAlpenstrasse? Byl sem tam 2.-4.6.06 a po ceste nahoru me predjizdela (jel sem na kole!) OII a Superb se stejnyma cidlama a "F" znackou, nahore to otocili a jeli zpatky dolu. Jo a ten Superb mel dokonce prives...

Vojta
14. června • 9:54

Jo, tu světlou Fabii jsem viděl v pátek 9.6. právě na Grossglocker Hochalpenstrasse - konkrétně přímo na Edelweisspitze. Kromě té Fabie tam byl taky nový Saab 9-5 Aero s velkým nápisem Bremsenprufung (nebo tak něco) a dvě Audi A8 s podobným testovacím vybavením jako ta Fabie.
Podle naší známé, která bydlí přímo pod Grossglocknerem, jsou tato testování brzd na Hochalpenstrasse na denním pořádku - takže možná dobrý tip pro začínající špionážní fotografy

Petr
14. června • 9:57

Ted sem koukal na Spy Foto Jaguaru XKR a tech sem tam taky potkal nekolik, vypadalo to jak "obyc" XK8, ale melo to zahalenej predek, sem si rikal co tam blbnou...

rs
14. června • 9:24

podle me testujou to, jak se na zadnich sedadlech vozi sudy s vodou...tomu by odpovidalo foto

Petr
14. června • 14:16

To je možný, třeba ji budou dávat v Mountfieldu s tou vodou na rok zdarma. Mountfield zřejmě přišel na to, že je lepší tu vodu rozdat hned a aby ji nemuseli rozvážet, tak k tomu dají tu Fabku. No a teď testujou jestli tu vodu ta Fabka uveze

anonymous
14. června • 19:06

jaros
14. června • 14:58

Tak to je super teorie. Vážně se bavím...

t
14. června • 9:09

4*4 ?

Knightey-
14. června • 9:06

Přece co neubrzdíš, to neukecaš. Brzdy jsou zakladem auta a podvozek ma bejt vždycky silnější než motor

testfahrt
14. června • 8:02

Co asi, testovali 2 Fabie ne?

Lubino
14. června • 6:54

http://news.auto.cz/spy/spy-photos-skoda-yeti-jiz-krouzi-na-severu-evropy.html

Koubas
14. června • 7:51

NN, koukni na zadní nápravu toho "YETIho"...navic, vzhlkedem k tomu ze v YETIm ma byt Haldex II, tak nevim co by testovali na suche silnici.

Widarus
14. června • 17:14

Jo jo, přesně. Navíc Yeti by se do normální fabky bez úprav nevešel....se koukněte jak byla ta na severu rozkročená....

CyberVic
14. června • 2:42

...mel sem tu cest uz s hodne vozy koncernu VW, ale nikdy sem nemel nejakej zadrhel s brzdama, takze mozna nejsou zrovna chloubou, ale rozhodne nevim, co je s nima spatne... ME prijdou celkem fajn, na rozdil od preposilovanejch nesmyslu napr. v bezne produkci Renault a Fiat... Pokud sem prehledl nejakou systemovou chybku, prosim , pane Jando, trochu to rozvedte, jinak to povazuju za blabol .... jedna se mi o brzdy u bezne spotrebky, chapu ze Focus RS " je uplne nejvic..."

boa
15. června • 19:44

no nevím co jste teda s vozy z koncernu VW měli či neměli ale když se řekne zvlněné kotouče předních brzd  tak spousta majitelu O.I. bude jistě vědět svoje. 

PaJaSoft
15. června • 14:49

Po 150 tisicich ty brzdy jsou uplne suprovy...

ml0k
14. června • 7:03

mate pravdu - to jsou nazory jak od laika. me zas jednou tvrdil jeden clovek s fiestou ze ford je lepsi nez opel pac fordy maj lepsi sedadla. takze podobne to bude i s vw - proste maj blby brzdy.

GTI DSG
14. června • 2:51

no pan Janda a celkove motoristicka novinarska smetanka povazuje brzdy v nasich koncernovych pleckach za preposilovane a bla bla bla hlavne ze nam to brzdi

Ladaa
14. června • 5:47

Co vím, tak třeba brzdy mají uplně odlišnou reakci např. u FTDI a F14V

Brzda
29. června • 22:13

A coz teprve brzdy u F-16 a nedej boze F-18 !:-D:-D:-D:-D:-D

MaestroTango
14. června • 2:12

Co já vím, mají se v tuto dobu testovat modifikace náprav pro novou Fabii, vzhledem k jen malým změnám je to bez problémů testovatelné na první Fabii se změněným zatížením náprav. Tomu by nafocené odpovídalo. Ale pravdu by ukázalo jen nahlédnutí pod sukni, každopádně je zajímavé vidět vůbec nějaké testovací škodovky, v okolí Česany je jich jako šafránu  Kde toto přesně je asi autor neprozradí...

Milovnik_Peugeotu
14. června • 8:41

Já je potkávám docela pravidelně na Benzině před sjzedem na M-B, většinou tak v pátek v noci (z pátka na sobotu) okolo 3 ráno když jedu z Prahy..a třeba Fabie s pravostranným řízením je docela zajímavá (než si to člověk uvědomí ) Jezdí celá grupa, tak pět aut (O II, O+fabie)

asdfgh
14. června • 1:34

Milý pane Jando. Nevim jak vyjadrit sve udiveni. Asi se jiz musim smirit, ze je takova doba. Zivotni hodnoty jsou jiz o necem jine, nez jsme byli zvykli. Vubec vam nezavidim, vy si asi myslite neco a blbcich, ;ale pravdepodobne za asi tak 20 - 30 let dojdete jak brambor v pare. Jak rikala moje babicka. Je mi lito, ale odbornou diskusi mohu vest pouze s normalne fungujicimi lidmi.

fahrman
14. června • 2:49

pointa! pointa! pointa!

GTI DSG
14. června • 1:59

ctu to znovu a znovu dokola porad neprichazim na pointu jeste ze je noc tak mlada

Marty
14. června • 2:09

Pointu najdeš v jointu

Bimbo
14. června • 12:38

Já to znám takto: Mám životní pointu zabalenou v jointu

Marty
14. června • 1:49

Milý pane asdfgh. Dovoluji si podotknout, že lidé nefungují, nýbrž žijí. A ohánění se slovem "normální" zavání určitou snahou "normalizace" svého okolí na základě svých vlastních subjektivních měřítek.

Audipetr
14. června • 1:44

Tak tohle jsem nepochopil  Clovece kam ten svet speje, holt uz to dneska neni jako driv

AZOR.
14. června • 1:14

Co tam testuje?
Podle mě jde o auto

Audipetr
14. června • 1:16

No jo, ale sakra jaky  Skodovku, vid?  Podle me je to Fabia2, nic jinyho ted nema smysl testovat. Cokoli na soucasny Fabce je uz proste u konce, musi jit o techniku novy Fabky.

AZOR.
14. června • 2:30

Já se v autech nevyznám, pro mě je to tedy jen auto .. nějakej zbytečnej kus plechu

Mirek
14. června • 18:02

tak proč sem lezeš?

Smrkanec
15. června • 8:25

Proc ne?

Marty
14. června • 1:03

Tak když budou mít dobrý brzdy, tak by to taky konečně chtělo nějakej ten motor ne?

Audipetr
14. června • 1:14

No nekde se zacit musi, motory asi budou nasledovat

Marty
14. června • 1:40

No nevím - zatím vidím sestupnou tendenci. Začali u 1.4 - kterou získali převrtáním 1.3 z Feldy (kterážto vznikla převrtáním ze 120tky...atd..) a teď maj 1.2 H.ovno T.o P.ojede, která exceluje na poli extrémně vysoké spotřeby. Jako následovníka bych tedy logicky viděl nějakej 1.0 ... třeba dvouválec se spotřebou 15 na sto.

jaja
14. června • 9:20

navim jak kdo ale ja jezdim s 1.2 za 6.1
1/3 mesto 1/3 dalnice a 1/3 okresni silnice

Davis
17. června • 0:17

1,2 HTP, prumerna spotreba 5,6 pul mesto pul mimo mesto

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Denon II.
18. června • 1:57

Jo a rikas tomu ekonom rally

Martin
16. června • 16:39

No na tak malej motor to není super spotřeba - v třetím tisíciletí.

mr_syck
16. června • 12:47

Skoda Octavia II RS 16 po meste, a dvacet po dalnici (ale na rychlost se neptejte ;) )

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kail
16. června • 14:10

No ona ta plechovka s většíma kolama a nápisem RS nejede o moc víc než ostatní sériový auta ,takže rychlost klidně řekni,pochybuju že se z toho někdo ustříkne...

Lubi
16. června • 9:50

No já mám Opel Astra 1,4 16ventilů a jezdím tak 40 % město a zbytek okresky a jedničky a mám spotřebu 6,5 litru a když nejezdím po městě tak mám spotřebu někde mezi 5,7 -6,1.
 
Lubi

_explorer_
15. června • 11:14

Superb 1.9PDi 5,1 l/100km

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lajos
7. července • 0:08

super favorit ,,93 5,5/100 mesto

Jirka13
15. června • 17:08

Superb 2.8 V6, 13l/100 km. Ale je to jízda!

zadny
15. června • 20:49

ford gt5,4 22 l/100km to je teprv jizda

tuky
29. června • 4:18

G Brabus 70l/100km :-P

Smrkanec
15. června • 8:30

Stara dobra Octavka z r.98 - 1,6/55kW jezdi tak okolo 7 - 8/100. Hodne po meste, obcas na dalnici v prumeru 150km/h. Pro rodinu se 3 detmi to docela staci .

Jirin
14. června • 15:23

5,2 l/100km, Octavia 1.9 TDi, 81kW

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Widarus
14. června • 17:05

Tak to tolik nehoň! Octavia Combi 1.9 TDi, 66kW za 4,2l/100km
Ale jinak Fabia Combi 1,4 MPi (místy pojízdný invalida :)), 50kW na delší trasy 6,5l/100km a po městě s trošku pridšima startama 8,0l/100km

Civic
14. června • 15:37

Rakovinotvorné motory se nepočítají

leontynka
14. června • 14:45

Seat Leon 1,6 16v za 6,4 litru

Civic
14. června • 10:32

Dobry, to je uplne stejne jako ja v Honde Civic 1.5 VTEC / 84kW.

bingo
14. června • 9:17

No ale dvouvalec 1.0 by mel zase aspon idealni objem na valec - 0,5l.

Radši anonym
14. června • 0:46

-- Podle těch obrázků to vypadá, že testovali nějaké auta...

Mirek
14. června • 17:59

nějaká auta

Pepa
14. června • 10:30

Hurááááá, Škoda konečně začne vyrábět auta!!!!

Jirka
14. června • 0:51

Počkej, proč myslíš ?

George_Couser
14. června • 0:31

Vzhledem k umisteni snimacu (polohovych) predpokladam test naladeni podvozku budouci FII (ackoliv tady je rozvor F1). Jedna se o test pomeru odpruzenych/neodpruzenych hmot. (Ty F byly nalozene tak aby to vazilo jako urcita specifikace F2 - viz ty vodni figuriny)

Audipetr
14. června • 1:12

To zni verohodne. Rikal jsem si, proc s sebou vozi tolik piti  A oni jen simuluji zatizeni

nocni_dric
14. června • 0:29

co ste mel ze byla nevhodna vybacicka 74Kw?pokud se smime ptat tipoval bych to na brzdy nebo na chovani zadni napravy pri plnem zatizeni protoze ty fobie docela slusne drepi na zadkua vzhledem k tomu ze fabie ma byt jenom evoluce tak rozmery asi prilis nebudou menit

George_Couser
14. června • 0:32

Zcela urcite 130i

anonym
14. června • 6:30

Chudáci lidi z vývoje Škodovky, celej den měřej a jen se na cvíli zastaví aby se protáhli, tak je nějakej jantar z Čech, kterej vidí senzaci když někdo měří teploty na brzdách, začne fotit a nahánět. Jinak docela zajímavý spekulace v diskusi. Ani bych se nedivil, kdybyste vyšpekulovali, že Škoda chystá UFO a už ho i testuje

denon
14. června • 22:19

skoda ufo uz i prodava-novy romster...jen ty technologie jsou sice z roku 47 ale ne z area51 ale z mongolska

Marta
15. června • 8:22

jj

empi
14. června • 23:11

Jak to delas, ze jsi tak vtipny?

Doporučujeme

Články odjinud