Nové technologie se neustále vyvíjejí i v oblasti pneumatik. Na trhu dnes najdeme všechno možné včetně pneumatik v různých barvách nebo dokonce takových, které emitují barevný kouř při burnoutech. Z těch smysluplnějších můžeme jmenovat různé systémy, snažící se eliminovat následky defektu. Nejznámější je dnes řešení známé jako Run Flat, které má ale spoustu nevýhod. Zejména čeští majitelé BMW by mohli vyprávět o tom, co kombinace špatné silnice a tohoto typu pneumatiky udělá s jízdními vlastnostmi či jízdním komfortem. Svět evidentně čeká na jiné řešení a jedno z možných nabídla společnost Continental.
Ta oznámila, že pracuje na pneumatice, která se dokáže po defektu sama opravit. Z vnitřní strany běhounu je totiž použitý lepivý viskózní nátěr, který dokáže ucpat díru ihned po jejím vzniknutí. Tato technologie má fungovat na defekty do průměru 5 mm, což je poměrně dost. Výhodou je, že tato „samooprava“ si nežádá žádné jiné zásahy, je v podstatě trvalá a řidič o ní ani nemusí vědět. A co více, tato vlastnost pneumatiky nijak zásadně neovlivňuje její funkční vlastnosti, což se v případě runflatů říci nedá.
Dalším plusem je možnost absence čidla monitorujícího tlak v pneumatice a možnost použití téměř u všech běžně používaných rozměrů. Je tedy dost možné, že tato technologie brzy nahradí tvrdé runflaty a poslouží díky klasické bočnici a nenutnosti údržby ještě lépe.