Continental uvádí nový radar pro odbočování vpravo. Bude chránit ty nejzranitelnější

Jarda  |  25. 08. 2019 17:02

...cyklisté a chodci .....a navíc se dokážou chovat bezohledně a a nepředvídatelně...
Ano, takže kvůli debilitě řady chodců nebo cyklistů další prodražení a další otravný asistent
Autem najezdím 5-6 tis. měsíčně, jsem vášnivý turista a cyklista, takže i pěkná porce nachozených a našlapaných kilometrů k tomu. A bývalý motorkář se slušným nájezdem i v zahraničí. Nikdo mě nemůže obvinit z bezohlednosti, naopak, znám perfektně provoz ze všech pohledů. A proto tvrdím, naopak, situace si volá po nekompromisní selekci! Dokud debily motající se s pohledem upřeným do mobilu, nebo peloton samolibých trotlů jedoucích po dvou-třech vedle sebe na kolech nebudeme moci povozit beztrestně na kapotě aby dostali rozum (těch pár šrámů na autě rád oželím, když budou pro dobrou věc), tak to bude na silnicích čím dál větší peklo. Opakuji, tvrdím to jako všestranný účastník provozu, ne jen jako automobilista!!! Kdo nemá rozum, musí dostat ránu!!!

Odpovědět  |   | 
Net  |  25. 08. 2019 17:35

Tak trochu souhlasím, samozřejmě jsem proti účelovému srážení lidí, ale tahat řidiče po nekonečných soudech jestli mohl něco udělat s tím, když mu debil vlezl pod kola je také špatně.
Osobně jsem i proti vnucování asistentů státem z pozice síly. Důležitá je osvěta, ABS je vynikající věc, ale čím dál více se blížíme do stavu, kdy spousta lidí bude odsouzena k životu bez (moderního) auta, a budou muset jezdím starým (skoro) vrakem, který nebude mít prakticky žádné asistenty, nebo budou bez auta úplně a kvalitě jejich života to nepřidá.
Pokud někdo nepřizpůsobí jízdu svému vozu, jeho problém, ale proč nutit miliony asistentů a řešit legislativně každou prkotinu, když technologický vývoj je mnohem rychlejší než legislativní procesy? A lidé si mohou pořídit všemožné vychytávky dobrovolně.

Vážně se těším, až se naplní utopistický sen o autonomních automobilech, které budou respektovat veškeré silniční předpisy, a politici se budou předhánět ve změnách značení, protože bude problém s legálním parkováním ve většině měst a zkolabuje zásobování:) Případně neprojedou opravovaným úsekem, kvůli špatně umístěným směrovým sloupkům... a mnoha kilometrové kolony, které nepředjedou cyklistu kvůli plné čáře... předpisy lidi neskutečně omezují a místo, aby se spíše "doporučovalo" něco ,co v 99% funguje, tak se nařizuje to, co občas fungovat nemusí... Kolik asistentů je dnes nařízeno mít u nových aut? A kolik z nich pomáhá bezpečnosti a kolik naopak plynulost dopravy sabotuje (start-stop) a kolik řidiče uvádí do falešného pocitu bezpečí?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 08. 2019 08:10

Spíš se blížíme do doby, kdy spousta lidí bude odsouzena k životu bez auta, protože nové si nekoupí a staré nebude možno provozovat kvůli chybějícím nesmyslům. Začalo se ekologickými normami, tohle bude další fáze. Bohužel, je jednodušší nařídit takovou pitomost jako milión asistentů, než vychovat milión lidí k přemýšlení a zodpovědnosti. Komu se za volantem nestalo, že málem svezl na kapotě mobilního zombíka?
Ještě chvíli to půjde takhle, a v autě bude asistent asistentů, protože to lidi stejně budou ignorovat.
Naopak si myslím, že autonomní doprava to, co popisuješ, eliminuje. Autonomní auto ti nezastaví na vyhrazeném místě, nezůstane stát v půlce pruhu, nezablokuje ti tramvajový pás a podobně. Prostě ho k tomu nepřesvědčíš...

Odpovědět  |   | 
Net  |  26. 08. 2019 11:38

Právěže zásobování v centru města je často problém, tedy bez porušení předpisů.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 08. 2019 14:30

Jen proto, že tam předpisy porušují už jiní.

Odpovědět  |   | 
Net  |  26. 08. 2019 15:39

Spíš proto, že chybí legální parkovací místa. Další specialitou jsou třeba návštěvy satelitů, které jsou celé jedna velká obytná zóna bez jediného parkovacího místa (přestože ulice jsou velmi široké a běžně se na nich parkuje).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 08. 2019 22:26

Vidite a ja si myslim, ze kdo chce takto skolit a trestat resp. nekompromisne selektovat , musi dostat ranu - jedno kolik bezpecnych km za sebou ma

Odpovědět  |   | 
takyřidič  |  26. 08. 2019 11:30

Jsou chvíle, kdy by i ten nejklidnější řidič oželel pár škrábanců na kapotě.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 08. 2019 12:46

Cykliste samozrejme zrali na pokuticku a pripadni majitele RO na prezkouseni. Ale z dalky viditelne a na prehlednem miste, ve meste, ohrozovali predevsim sami sebe... fura casu se pripravit a do prijezdu na krizovatku rozdychat. Nebojte, taky mam obcas nervy na pochodu a slovnik fuj fuj, ale fyzicka agrese...

Odpovědět  |   | 
takyřidič  |  26. 08. 2019 12:57

A o tom to je, chyba i následky na straně cyklistů, ale řešení se předpokládá od řidičů.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 08. 2019 14:33

Je otázka, zda v daném místě vůbec jde takovou výpravu dostat pohromadě přes tu hlavní silnici. Udělali sice kravinu, ale neudělali nic nebezpečného. Řidič nemusel prudce brzdit, nebo měnit směr jízdy. Akorát bylo pocucháno jeho točvolantské ego. A chápu, to musí strašně bolet.

Odpovědět  |   | 
takyřidič  |  26. 08. 2019 19:12

Jasně, sice vyignorovali předpisy, vystavili děcka nebezpečí, ale problém je točvolantovo ego. Tohle je totiž destilát cyklozmrdství, "já jedu a ty si polib prdel".

Ostatně slyšíte to v tom videu od toho zhrzeného točvolanta.

"Jezdili jsme na táborech s kolama, ale tohle bych si nedovolil"...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 08. 2019 12:04

Kdybych na kole vozil kameru, pak takových točvolantských zmrdstev mám za každou vyjížďku deset. Výjezdy z vedlejších silnic, kruhové objezdy, výjezdy z parkovišť či od domů... vše těsně před cyklistu, přeci nebude kvůli někomu takovému brzdit, ne?

Odpovědět  |   | 

na školení jsem vnesl otázku a školitel nedovedl to řádně vysvělit- na přechodě a 5m před, světelná křižovatka je zákaz předjíždění a otázka zněla může cyklista předjíždět? A to nepočítám boční odstup.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  26. 08. 2019 09:15

Cyklista může předjíždět i objíždět pomalujedoucí či stojící vozidla zprava. Při představě, že je někde tříhodinová zácpa a cyklisté by zůstaly stát někde před přechodem zároveň s auty, to jaksi nedává smysl. Bohužel velmi mnoho věcí v zákoně nebude nikdy doslova konkrétně a záleží pak na výkladu.

Odpovědět  |   | 

a kdo bude na vinně, kdo předjížděl kde se nesmí?

Odpovědět  |   | 
Exod  |  05. 09. 2019 10:13

Bohužel, je spousta míst, kde je potřebné přirazit doprava a cyklisty zablokovat, protože jejich přítomnost na pravé straně může tak akorát přinést průšvih, při tom, jak se jejich většina chová :(

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 61 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 15 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta