Continental ukázal chytrou pneumatiku, která řeší jednu z největších chyb řidičů

14 komentářů

Michal
24. září • 11:42

Nejvic zvedá spotřebu že je pneu na zemi celá ať jedem pomalu nebo rychle.Kdyby měla zvedací části po celé pneu a stáhla kontakt při pomalé jízdě na půlku tak by teoreticky spadla spotřeba o víc jak litr u menších rozměrů a pomalejších šoférů.

jajinek
23. září • 17:31

Zlatá škoda 120 a Barum OR34

jean
23. září • 15:16

A tá odstredivá pumpa bude brať energiu z ničoho a nebude zvyšovať spotrebu? Ou jéééé, Greténi budú tlieskať, technici krútiť hlavou...

Jig
23. září • 16:58

Hádám, že díky senzorům tak odstředivá pumpa bude zapojena v případě poklesu tlaku - resp. není nutné aby běhala pořád, když to není potřeba. Primárně jde jen a pouze o udržení optimálního tlaku - jehož nedostatek způsobuje vyšší spotřebu, ale i horší manévrovací schopnost.

Michal
24. září • 5:37

Blby je, ze aby fungovala, tak bude zvysovat vahu a tim i moment kola. A krom toho, jak se tohle vyvazi?

jean
23. září • 19:56

Tak to hádáš zle, ono to ide porad a prepusta nepotrebny tlak.

Pet
23. září • 14:34

Aby se toho sralo ještě víc a pojišťovny cálovaly. Pokud bude vzorek pod normou, auto se nerozjede 😂😂😂

Lord Owl
23. září • 11:38

Dvakrát jsem se spolehnul na chytrou gumu. Už mám dvě děcka.

ear-honey lover
24. září • 6:44

Možná by stačilo do toho bušit trochu s rozumem :)

kolkyno
24. září • 14:15

na tom konci rozum nie je

Pilot
23. září • 11:01

"chytrá guma" To zní jako švejkovina ....... :-D:-P

Skodovak
23. září • 11:17

Chytra guma tak major a vejs :)

Michal
24. září • 5:35

:-D

Michal
23. září • 9:34

V zimě co měsíc kontroluji a většinou i dohustím ale v létě skoro netřeba ten tlak drží.Imho stačí zmáčknout bok pneumatiky a pokud prstem promacknu víc než pár mm dese fukat.(neplatí u nízkoprofil gum-tam i míň jak 2bary v pneu a nejde promacknout).

Doporučujeme

Články odjinud