Continental se představil jako průkopník technologií pro bezpečnou mobilitu

Technologická společnost Continental AG v rámci IAA 2015 ve Frankfurtu nad Mohanem slavnostně zakončila svou kampaň „Summer of Innovation“ představením základních stavebních kamenů své cesty k autonomnímu řízení.
Continental se představil jako průkopník technologií pro bezpečnou mobilitu

„Pracujeme na tom, abychom byli schopni nabídnout cenově dostupné řešení mobility zohledňující tři klíčové aspekty: dopravu bez nehod, čisté ovzduší a inteligentní automobily s vyšším komfortem,“ vysvětlil u příležitosti prezentace na mezinárodním autosalonu Dr. Elmar Degenhart, předseda výkonné rady společnosti Continental AG. Ta je jedním z průkopníků na poli propojeného a autonomního řízení. Na IAA pro účely této oblasti představila extrémně praktický kamerový systém monitorující okolí vozu.

Dále pak Continental v rámci IAA uvedl nové pneumatiky SportContact 6 poskytující excelentní přilnavost v rychlostech až do 350 km/h. „Vysoce pokročilé pláště SportContact 6 jsou stejně inovativní a zásadní jako nejmodernější elektronika. Nakonec právě pneumatiky přenáší výkon vozu na silnici a zaručují spolehlivost jízdy,“ uvedl Dr. Degenhart. „V budoucnu plánujeme do pneumatik instalovat senzory, které vozu umožní analyzovat podmínky na povrchu silnice. Díky nim se v automobilu stanou klíčovou složkou naší senzorické sítě,“ dodává. Zatím se řidiči můžou maximálně spolehnout na výkon nejúspěšnějších koncernových modelů WinterContact TS 850 P a nové SportContact 6.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků