Continental předvedl svou vizi autonomního konceptu budoucnosti

Continental předvedl svou vizi autonomního konceptu budoucnosti

Společnost Continental předvedla svůj koncept pro budoucnost. Vozidlo s názvem Bee, což je zkráceně z angličtiny Balanced Economy and Ecology mobility concept. Tedy ekologický a zároveň ekonomický koncept. Ten se má stát základem pro síť autonomních vozidel sloužících od přepravy lidí až po přepravu nákladu. 

Continental chystá pneumatiku, která bude umět měnit svoji šířku

Continental chystá pneumatiku, která bude umět měnit svoji šířku

Design je velice jednoduchý. Vozidlo je v podstatě krabicí na kolech s průhlednými panely. Okna umí zároveň posloužit jako digitální displeje pro zábavu cestujících. Lidé by si mohli Bee přivolat pomocí mobilní aplikace. Elektromotor by zvládl rychlost až do 60 km/h. Dojezd na jedno nabití má být 350 kilometrů. 

Výrobce pneumatik by chtěl mít v městech budoucnosti tisíce "včel", které by fungovaly jako roj autonomních vozidel. Podle různých velikostí a uspořádání těla by se specializovaly na úkoly, jako je přeprava osob nebo zboží. Nápad je zatím jen na papíře. Samotný Continental přiznává, že tento koncept si na případnou realizaci ještě několik let musí počkat. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků