Nový 48V systém doplňuje spalovací jednotku o kapalinou chlazený elektromotor s výkonem 30 kW (41 koní), který je umístěn mezi motorem a převodovkou. Zdroj: Continental AG

Nový 48V systém doplňuje spalovací jednotku o kapalinou chlazený elektromotor s výkonem 30 kW (41 koní), který je umístěn mezi motorem a převodovkou. | Zdroj: Continental AG

Ač se tedy ústrojí podobá dnešním mild-hybridům využívajícím 48V síť, Continental své řešení úplně jako „mild-hybrid“ nevidí. Dosud totiž nebyl na trhu systém, který by s tímto napětím uměl nabídnout i provoz čistě na elektřinu. Zdroj: Continental AG

Ač se tedy ústrojí podobá dnešním mild-hybridům využívajícím 48V síť, Continental své řešení úplně jako „mild-hybrid“ nevidí. Dosud totiž nebyl na trhu systém, který by s tímto napětím uměl nabídnout i provoz čistě na elektřinu. | Zdroj: Continental AG

48V systém Continentalu tedy umí jako první podobný systém zajistit jízdní režim pouze na elektřinu, a to do rychlosti až 90 km/h. | Ford Focus Zdroj: Ford

48V systém Continentalu tedy umí jako první podobný systém zajistit jízdní režim pouze na elektřinu, a to do rychlosti až 90 km/h. | Ford Focus | Zdroj: Ford

Ke všemu firma dodává, že oproti dosavadním hybridům s vysokonapěťovými sítěmi je jeho řešení značně levnější a zachovává si kompaktnost současných mild-hybridů. | Ford Focus Zdroj: Ford

Ke všemu firma dodává, že oproti dosavadním hybridům s vysokonapěťovými sítěmi je jeho řešení značně levnější a zachovává si kompaktnost současných mild-hybridů. | Ford Focus | Zdroj: Ford

Každopádně se mluví o snížení produkce emisí CO2 o 20 % vůči spalovacím ústrojím bez elektrické pomoci a snížení o 10 % vůči dosavadním 48V mild-hybridům. | Ford Focus Zdroj: Ford

Každopádně se mluví o snížení produkce emisí CO2 o 20 % vůči spalovacím ústrojím bez elektrické pomoci a snížení o 10 % vůči dosavadním 48V mild-hybridům. | Ford Focus | Zdroj: Ford

Prozatím má Continental systém nainstalovaný v testovacím Fordu Focus, který by se mohl ukázat i na  autosalonu ve Frankfurtu . O spolupráci s automobilkou však nejde. | Ford Focus Zdroj: Ford

Prozatím má Continental systém nainstalovaný v testovacím Fordu Focus, který by se mohl ukázat i na autosalonu ve Frankfurtu. O spolupráci s automobilkou však nejde. | Ford Focus | Zdroj: Ford

Společnost zatím neoznámila, kterým výrobcům plánuje ústrojí dodávat, nebo zda již někdo projevil zájem. Novinka už má být ovšem připravena k sériové produkci. | Ford Focus Zdroj: Ford

Společnost zatím neoznámila, kterým výrobcům plánuje ústrojí dodávat, nebo zda již někdo projevil zájem. Novinka už má být ovšem připravena k sériové produkci. | Ford Focus | Zdroj: Ford

Ač se tedy ústrojí podobá dnešním mild-hybridům využívajícím 48V síť, Continental své řešení úplně jako „mild-hybrid“ nevidí. Dosud totiž nebyl na trhu systém, který by s tímto napětím uměl nabídnout i provoz čistě na elektřinu. Zdroj: Continental AG
48V systém Continentalu tedy umí jako první podobný systém zajistit jízdní režim pouze na elektřinu, a to do rychlosti až 90 km/h. | Ford Focus Zdroj: Ford
Ke všemu firma dodává, že oproti dosavadním hybridům s vysokonapěťovými sítěmi je jeho řešení značně levnější a zachovává si kompaktnost současných mild-hybridů. | Ford Focus Zdroj: Ford
Každopádně se mluví o snížení produkce emisí CO2 o 20 % vůči spalovacím ústrojím bez elektrické pomoci a snížení o 10 % vůči dosavadním 48V mild-hybridům. | Ford Focus Zdroj: Ford
7
Fotogalerie

Continental představuje nový 48V hybrid. Umí pracovat i čistě na elektřinu

Technický gigant Continetal uvádí další evoluci hybridních ústrojí, kterou bychom mohli za krátkou dobu vidět v autech řady značek.

Na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu se nebudou ukazovat jen nové modely nejrůznějších automobilek, výstaviště bude i klasicky místem k předvedení nejnovějších technických vymožeností externích firem a dodavatelů součástek. Například německý Continental AG zde ukáže inovaci na poli hybridních ústrojí.

Nový 48V systém doplňuje spalovací jednotku o kapalinou chlazený elektromotor s výkonem 30 kW (41 koní), který je umístěn mezi motorem a převodovkou. Ač se tedy ústrojí podobá dnešním mild-hybridům využívajícím 48V síť, Continental své řešení úplně jako „mild-hybrid“ nevidí. Dosud totiž nebyl na trhu systém, který by s tímto napětím uměl nabídnout i provoz čistě na elektřinu.

48V systém Continentalu tedy umí jako první podobný systém zajistit jízdní režim pouze na elektřinu, a to do rychlosti až 90 km/h. Ke všemu firma dodává, že oproti dosavadním hybridům s vysokonapěťovými sítěmi je jeho řešení značně levnější a zachovává si kompaktnost současných mild-hybridů.

Mnoho dalších technických detailů však zatím společnost nezveřejňuje a na upřesnění schopností ústrojí si budeme muset počkat do září. Každopádně se mluví o snížení produkce emisí CO2 o 20 % vůči spalovacím ústrojím bez elektrické pomoci a snížení o 10 % vůči dosavadním 48V mild-hybridům.

Prozatím má Continental systém nainstalovaný v testovacím Fordu Focus, který by se mohl ukázat i na autosalonu ve Frankfurtu. O spolupráci s automobilkou však nejde. Společnost zatím neoznámila, kterým výrobcům plánuje ústrojí dodávat, nebo zda již někdo projevil zájem. Novinka už má být ovšem připravena k sériové produkci.

Galerie doplněna o současnou generaci Fordu Focus.

Speciál: Autosalon Frankfurt 2019

Zářijový autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem je společně s březnovým autosalonem v Ženevě nadále jednou z nejprestižnějších a největších automobilových výstav v Evropě. International Motor Show (IAA) proběhne ve dnech 12. - 22. září, výhradně novinářům bude v pořadí už 68. ročník autosalonu otevřen od 10. do 11. září.

 • Přehled očekávaných premiér
 • Vstupenky, adresa, trasa autem a další důležité info

BMW řady 1 • BMW řady 3 TouringBMW M8 • Ferrari SF90 • Ford ExplorerFord Kuga • Honda E • Kia XCeed • McLaren GT • Mercedes-Benz GLB • Opel Corsa • Porsche Taycan • VW ID.3

Doporučujeme

Články odjinud