Continental představuje nový 48V hybrid. Umí pracovat i čistě na elektřinu

5 komentářů

pepa
10. července • 15:45

48V a 30kW??
To tam budou honit proudy 625 Amper??
Boha jeho, no hlavně aby to nemuseli servisovat elektrikáři se zkouškama, to by bylo násobně horší než vyrábět takové zmetky. Regulace, baterky na takové proudy budou chuťovka, stejně jako účinnost. Kolik použivá Toyota, která má už 4. generaci hybridů a vyrobila jich nejvíc ?
216 voltů až 500 voltůšašci

Kevlarius
12. července • 6:54

Souhlasím. Taky mě to připadá setsakta podivné.

uda
10. července • 22:17

Taky nechápu, já mám v hybridu 400V systém ,ale i tak tak chodí proudy až 140A ,ale ztrátu na vedení od baterek třeba 10V nepoznám, ale u 48V systému to bude ztráta šest kilowat!

.x.
10. července • 16:53

Je to přesně naopak. 48V je ve většině zemí napětí, které je považováno za bezpečné malé napětí (stejně jako třeba 12V baterka) a může se v něm hrabat jakýkoliv mechoš. Naopak jakékoliv vyšší napětí než 60V stejnosměrných je bráno jako nebezpečné a vyžaduje specializované zkoušky a běžný mechoš do něj nesmí hrabat.

civ
12. července • 15:36

nezabiji napeti, ale proud

Doporučujeme

Články odjinud