48V a 30kW??To tam budou honit proudy 625 Amper?? Boha jeho, no hlavně aby to nemuseli servisovat elektrikáři se zkouškama, to by bylo násobně horší než vyrábět takové zmetky. Regulace, baterky na takové proudy budou chuťovka, stejně jako účinnost. Kolik použivá Toyota, která má už 4. generaci hybridů a vyrobila jich nejvíc ?216 voltů až 500 voltůšašci
Souhlasím. Taky mě to připadá setsakta podivné.
Taky nechápu, já mám v hybridu 400V systém ,ale i tak tak chodí proudy až 140A ,ale ztrátu na vedení od baterek třeba 10V nepoznám, ale u 48V systému to bude ztráta šest kilowat!
Je to přesně naopak. 48V je ve většině zemí napětí, které je považováno za bezpečné malé napětí (stejně jako třeba 12V baterka) a může se v něm hrabat jakýkoliv mechoš. Naopak jakékoliv vyšší napětí než 60V stejnosměrných je bráno jako nebezpečné a vyžaduje specializované zkoušky a běžný mechoš do něj nesmí hrabat.
nezabiji napeti, ale proud
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.