..." nyní přibudou elektronické součásti vozu a díky tomu, že Continental koupil i jednoho z největších výrobců bubnových brzd, společnost Automotive Product Italia, poskytne automobilkám i brzdové komponenty" ... mozna by sis mel Radku trochu nastudovat latku, jelikoz Conti AG uz davno ma divizi "Automotive Systems", kam patri napriklad vsem zname Ate (to sou ty tvoje brzdy) a dalsi poddivizi vyrabejici elektronicke soucastky (ruzne seznory ABS a podobne). Jen pro doplneni, Conti AG vyrabi radu dalsich komponentu pro automobily - ruzne "gumometalove" vylisky, ale i PVC folie a i treba foliove dekory kuchynskych linek (-:
Radek měl určutě na mysli brzdové komponenty pro LUV vozidla a nákladní automobily. To, že Alfred Teves patří do koncernu Continental ví i malé dítě:-)
tak to se velmi omlouvám, ale bohužel jsem uplne presne nepostrehl, jak to Radek myslel. ((((-.
mno ja myslim ze 99 procentum ctenaru je uplne jedno jestli tam je pet miliard nebo patnact, sou to stejne cisla mimo nas obzor... :-)
Podle všech ekonomických pravidel pro akvizice je cena za Siemens VDO (50% budoucího ročního obratu celé skupiny Conti po začlenění S_VDO) nesmyslná. Nemáte tam šotka?
Proš? Conti koupil Siemens VDA za cenu cca ročního obratu firmy Siemens VDO.Pokud by MPBT Siemensu bylo 20%, odpovídá to 5 násobku jejich zisku před zdaněním (což je také jedna z možností, jak stanovit cenu firmy při prodeji).
Jestli jsou mé postřehy z tisku správné, tak to právě není jeden roční obrat ale tři. A to i u velmi dobře vedených firem je cena přemrštěná, v Evropských podmínkách nefinancovatelná.
Konsolidované tržby celé skupiny v loňském roce byly více než 10 mld. €.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.