No jistě že ano. V rámci globalizace jsou některé díly stejné. Nehledě k tomu že Ferrari má páčku blinkrů z Punta, v Audině zas uvnitř nějaký čudlík z Pola. Proto automobily zvětšují loga na přídi. Ale ono je to stejně fuk, mrdka jako mrdka a prémiové značky už nejsou co bývaly. Stejně velké procento zákazníků se rozhoduje po netu, na základě toho že cena je o 20tis nižší, žere to o deci míň a má to zvednutím poličky kufr vyhnaný o 10 litrů navíc. Ale jednotlivé kandidáty nikdy neřídila a neumí odlišit jejich vlastnosti. Konec májskéo kalendáře bude mít přecejen třeba něco do sebe ...
Myslím, že se to v Evropě děje také.Když odmyslím rozdíl v ceně - není už pak jedno, zda si někdo koupí VW, Audi, Škoda nebo Seat? Karosářsky i motoricky téměř totéž, navíc mi přijde podobný design u každé další druhé značky.
1 702 respondentů - to je tak veľa ako keby hodnotili tie šporáky
stejně tak, jako málokdo rozlišuje značku sporáku. Candy? Mora? Bosch? Amica? Vždyť je to jedno. Něco za levno koupím a až se mi to nebude líbit, tak to vyhodím a koupím jiný. Je to škoda, kam se současný automobilismus řítí :-/
Dost oxymoron ten tvuj prispevek. Na strane jedne se holedbas, ze jsi stejny jako Amici a na strane druhe si stezujes, kam se to riti?Mimochodem ja sporak vybiral dle parametru, designu a znacky. Uvazovani, ze "neco za levno koupim a pak to vyhodim" mi prijde ujete. Ale tak aspon jsi pripraven, az to u tech aut dojde do stejneho stadia a svou posledni vetu tim padem muzes rovnou smazat, je v podstate v rozporu s tvym presvedcenim.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.