Connaught Type-D: nové kupé s hybridním pohonem

Firma Connaught Motor Company pod vedením Tima Bishopa a Tonyho Martindaleho zveřejnila první informace o svém projektu sportovního kupé Connaught Type-D. Bude se jednat o malosériový sportovní vůz s hybridním pohonem pod kapotou. Motor se bude kombinovat z desetiválec o objemu 2.2 litrů a elektromotor.

Výrobce udává výkon motoru 120 kW (163 koní) a maximální kroutící moment 195 Nm. Akceleraci z 0 km/h na 100 km/h zvládne Connaught za 6,2 sekund a nejvyšší rychlost bude 225 km/h. Spotřeba se bude pohybovat kolem 5,6 litrů na 100 km. Hybridní motor bude využívat 48voltovou síť a přebytečná energie se bude ukládat do akumulátoru. Při sportovním režimu jízdy bude destiválec maximálně spolupracovat s elektromotorem, aby bylo dosaženo nejvyššího výkonu. Při běžném provozu nebo při cestách městem se bude využívat převážně energie z elektromotoru.

Connaught Motor Company momentálne hledá investory na spuštění malosériové výroby. Dle rozpočtu plánují s kapitálem okolo 5 miliónů liber, momentálně mají desetinu potřebných peněz. Pokud se vše podaří, jak si Tim Bishop a Tony Martindale přejí, první Connaught Type-D bude na trhu v květnu roku 2006 za cenu 35 000 liber. Do konce prvního roku na trhu se počítá s výrobou a prodejem 50 automobilů, v následujících letech jsou plány až na 2000 vozů ročně.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků