Connaught Type-D: nové kupé s hybridním pohonem

Firma Connaught Motor Company pod vedením Tima Bishopa a Tonyho Martindaleho zveřejnila první informace o svém projektu sportovního kupé Connaught Type-D. Bude se jednat o malosériový sportovní vůz s hybridním pohonem pod kapotou. Motor se bude kombinovat z desetiválec o objemu 2.2 litrů a elektromotor.

Výrobce udává výkon motoru 120 kW (163 koní) a maximální kroutící moment 195 Nm. Akceleraci z 0 km/h na 100 km/h zvládne Connaught za 6,2 sekund a nejvyšší rychlost bude 225 km/h. Spotřeba se bude pohybovat kolem 5,6 litrů na 100 km. Hybridní motor bude využívat 48voltovou síť a přebytečná energie se bude ukládat do akumulátoru. Při sportovním režimu jízdy bude destiválec maximálně spolupracovat s elektromotorem, aby bylo dosaženo nejvyššího výkonu. Při běžném provozu nebo při cestách městem se bude využívat převážně energie z elektromotoru.

Connaught Motor Company momentálne hledá investory na spuštění malosériové výroby. Dle rozpočtu plánují s kapitálem okolo 5 miliónů liber, momentálně mají desetinu potřebných peněz. Pokud se vše podaří, jak si Tim Bishop a Tony Martindale přejí, první Connaught Type-D bude na trhu v květnu roku 2006 za cenu 35 000 liber. Do konce prvního roku na trhu se počítá s výrobou a prodejem 50 automobilů, v následujících letech jsou plány až na 2000 vozů ročně.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků