Cobra Volkswagen Tiguan: jen kila chromu?

Německý úpravce Cobra nabízí pro první crossover od Volkswagenu vskutku pestrou paletu stylingových doplňků.

Společnost Cobra Technology & Lifestyle věnující se především výrobě a vývoji ochranných oblouků, přichází s radou stylingových doplňků, jenž kromě lepšího vzhledu vylepší i pasivní bezpečnost posádky. Společnost se tedy rozhodla držet svého řemesla, a tak najdeme na Tiguanu rámy nejen vepředu, ale i po bocích a na zádi. Stylingový paket je nabízen ke všem verzím tohoto modelu, komponenty jsou šitá na míru verzi Track & Field, Trend & Fun a sportovněji laděné Sport & Style.

Jak už bylo zmíněno, všechny verze mají společného výrobce, společný i přední rám vyrobený z nerezové roury o průměru 60 mm. Zda budou, vepředu taky dvě mlhovky, je už na rozhodnutí toho-kterého zákazníka a společnost nabízí hned z několika typů. K silniční verzi je nabízeno i další příslušenství, třeba chromové mřížky na předním nárazníku, přední rám Cityguard s rourou o průměru 48 mm, nebo boční ochranní rouru s průměrem 80 mm, jež díky integrovaným stupačkám může usnadnit nastupování. Další samostatnou částí jsou hliníkové disky, zákazník si může vybrat z velkostí 16 a 18 palců.

V podobném stylu bychom mohli pokračovat i déle, další v nabídce totiž figurují ochranné nerezové trubky různých velikostí. Díky nim si může majitel svůj vůz značně „poameričtit“ a nemusí se přitom obávat ani opletaček s úřady. Na každý nainstalovaný komponent se vztahuje nejen dvouletá záruka, ale všechny rámy jsou schváleny Evropskou unii a inspektorátem kvality TUV. Zda se vám takto „ozdobený“ Tiguan líbí, posuďte z oficiálních snímků sami.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Cobra Volskwagen Tiguan
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků