Cobra Volkswagen Tiguan: jen kila chromu?

Německý úpravce Cobra nabízí pro první crossover od Volkswagenu vskutku pestrou paletu stylingových doplňků.

Společnost Cobra Technology & Lifestyle věnující se především výrobě a vývoji ochranných oblouků, přichází s radou stylingových doplňků, jenž kromě lepšího vzhledu vylepší i pasivní bezpečnost posádky. Společnost se tedy rozhodla držet svého řemesla, a tak najdeme na Tiguanu rámy nejen vepředu, ale i po bocích a na zádi. Stylingový paket je nabízen ke všem verzím tohoto modelu, komponenty jsou šitá na míru verzi Track & Field, Trend & Fun a sportovněji laděné Sport & Style.

Jak už bylo zmíněno, všechny verze mají společného výrobce, společný i přední rám vyrobený z nerezové roury o průměru 60 mm. Zda budou, vepředu taky dvě mlhovky, je už na rozhodnutí toho-kterého zákazníka a společnost nabízí hned z několika typů. K silniční verzi je nabízeno i další příslušenství, třeba chromové mřížky na předním nárazníku, přední rám Cityguard s rourou o průměru 48 mm, nebo boční ochranní rouru s průměrem 80 mm, jež díky integrovaným stupačkám může usnadnit nastupování. Další samostatnou částí jsou hliníkové disky, zákazník si může vybrat z velkostí 16 a 18 palců.

V podobném stylu bychom mohli pokračovat i déle, další v nabídce totiž figurují ochranné nerezové trubky různých velikostí. Díky nim si může majitel svůj vůz značně „poameričtit“ a nemusí se přitom obávat ani opletaček s úřady. Na každý nainstalovaný komponent se vztahuje nejen dvouletá záruka, ale všechny rámy jsou schváleny Evropskou unii a inspektorátem kvality TUV. Zda se vám takto „ozdobený“ Tiguan líbí, posuďte z oficiálních snímků sami.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Cobra Volskwagen Tiguan
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků