Cobra Volkswagen Tiguan: jen kila chromu?

Německý úpravce Cobra nabízí pro první crossover od Volkswagenu vskutku pestrou paletu stylingových doplňků.

Společnost Cobra Technology & Lifestyle věnující se především výrobě a vývoji ochranných oblouků, přichází s radou stylingových doplňků, jenž kromě lepšího vzhledu vylepší i pasivní bezpečnost posádky. Společnost se tedy rozhodla držet svého řemesla, a tak najdeme na Tiguanu rámy nejen vepředu, ale i po bocích a na zádi. Stylingový paket je nabízen ke všem verzím tohoto modelu, komponenty jsou šitá na míru verzi Track & Field, Trend & Fun a sportovněji laděné Sport & Style.

Jak už bylo zmíněno, všechny verze mají společného výrobce, společný i přední rám vyrobený z nerezové roury o průměru 60 mm. Zda budou, vepředu taky dvě mlhovky, je už na rozhodnutí toho-kterého zákazníka a společnost nabízí hned z několika typů. K silniční verzi je nabízeno i další příslušenství, třeba chromové mřížky na předním nárazníku, přední rám Cityguard s rourou o průměru 48 mm, nebo boční ochranní rouru s průměrem 80 mm, jež díky integrovaným stupačkám může usnadnit nastupování. Další samostatnou částí jsou hliníkové disky, zákazník si může vybrat z velkostí 16 a 18 palců.

V podobném stylu bychom mohli pokračovat i déle, další v nabídce totiž figurují ochranné nerezové trubky různých velikostí. Díky nim si může majitel svůj vůz značně „poameričtit“ a nemusí se přitom obávat ani opletaček s úřady. Na každý nainstalovaný komponent se vztahuje nejen dvouletá záruka, ale všechny rámy jsou schváleny Evropskou unii a inspektorátem kvality TUV. Zda se vám takto „ozdobený“ Tiguan líbí, posuďte z oficiálních snímků sami.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Cobra Volskwagen Tiguan
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků