Cobra Volkswagen Tiguan: jen kila chromu?

Německý úpravce Cobra nabízí pro první crossover od Volkswagenu vskutku pestrou paletu stylingových doplňků.

Společnost Cobra Technology & Lifestyle věnující se především výrobě a vývoji ochranných oblouků, přichází s radou stylingových doplňků, jenž kromě lepšího vzhledu vylepší i pasivní bezpečnost posádky. Společnost se tedy rozhodla držet svého řemesla, a tak najdeme na Tiguanu rámy nejen vepředu, ale i po bocích a na zádi. Stylingový paket je nabízen ke všem verzím tohoto modelu, komponenty jsou šitá na míru verzi Track & Field, Trend & Fun a sportovněji laděné Sport & Style.

Jak už bylo zmíněno, všechny verze mají společného výrobce, společný i přední rám vyrobený z nerezové roury o průměru 60 mm. Zda budou, vepředu taky dvě mlhovky, je už na rozhodnutí toho-kterého zákazníka a společnost nabízí hned z několika typů. K silniční verzi je nabízeno i další příslušenství, třeba chromové mřížky na předním nárazníku, přední rám Cityguard s rourou o průměru 48 mm, nebo boční ochranní rouru s průměrem 80 mm, jež díky integrovaným stupačkám může usnadnit nastupování. Další samostatnou částí jsou hliníkové disky, zákazník si může vybrat z velkostí 16 a 18 palců.

V podobném stylu bychom mohli pokračovat i déle, další v nabídce totiž figurují ochranné nerezové trubky různých velikostí. Díky nim si může majitel svůj vůz značně „poameričtit“ a nemusí se přitom obávat ani opletaček s úřady. Na každý nainstalovaný komponent se vztahuje nejen dvouletá záruka, ale všechny rámy jsou schváleny Evropskou unii a inspektorátem kvality TUV. Zda se vám takto „ozdobený“ Tiguan líbí, posuďte z oficiálních snímků sami.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Cobra Volskwagen Tiguan
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků