Cobra Venom V8: nástupce AC Shelby pomalu přichází

Slavná AC Shelby Cobra by měla dostat moderního nástupce. Kultovní model, jehož historie sahá až na počátek šedesátých let minulého století, nyní přichází v designérské studii s názvem Cobra Venom V8.

Jak název napovídá o pohon se má starat osmiválcový agregát. Opět jde o motor Fordu o objemu 4,6 l s přeplňováním. Výsledkem je výkon 391 kW (524 k) a točivý moment 570 Nm. To postačí k tomu, aby vůz zvládl stovku za 3,5 s a dosáhl rychlosti přes 340 km/h.

To vše je pak zabaleno do karosérie, která jde v duchu původního modelu, ale přináší moderní pohled na tento vůz, který je určen pro vyznavače maximálních jízdních výkonů. Zadní náhon, manuální, nebo automatická převodovka, velmi nízká hmotnost díky velkému množství hliníkových a karbonových dílů, 17" kola z lehké slitiny, LED světlomety a další.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Cobra Venom V8
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků