Cobra Venom V8: nástupce AC Shelby pomalu přichází

Cobra Venom V8: nástupce AC Shelby pomalu přichází

Slavná AC Shelby Cobra by měla dostat moderního nástupce. Kultovní model, jehož historie sahá až na počátek šedesátých let minulého století, nyní přichází v designérské studii s názvem Cobra Venom V8.

Jak název napovídá o pohon se má starat osmiválcový agregát. Opět jde o motor Fordu o objemu 4,6 l s přeplňováním. Výsledkem je výkon 391 kW (524 k) a točivý moment 570 Nm. To postačí k tomu, aby vůz zvládl stovku za 3,5 s a dosáhl rychlosti přes 340 km/h.

To vše je pak zabaleno do karosérie, která jde v duchu původního modelu, ale přináší moderní pohled na tento vůz, který je určen pro vyznavače maximálních jízdních výkonů. Zadní náhon, manuální, nebo automatická převodovka, velmi nízká hmotnost díky velkému množství hliníkových a karbonových dílů, 17" kola z lehké slitiny, LED světlomety a další.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Cobra Venom V8
Ford Focus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 183 807 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 159 234 km
Cena: 139 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 153 578 km
Cena: 130 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků